6

5.8K 318 19
                                    

Gecenin karanlığında uçuşan saçlarını tek omzuna topladığında bu güzel görüntü karşısında iç çekmemek için kendimi zor tutmuştum.

Bacaklarını sarkıttığı salıncağı yavaşça hareket ettirdiğinde yüzünde ufak bir tebessüm belirdi.

Bunun üzerine kafamı eğdim ve cebimden sabah aldığım sigara paketini çıkardım.

Bakışlarının bana kaydığını hissettiğimde paketten çıkardığım bir dalı dudaklarımın arasına aldım.

Sigarayı yakıp zehirli dumanı içime çektim.

Hala beni izlediğini biliyordum.

Bu beni nedensizce mutlu ederken dudaklarımı yavaşça aralayarak dumanı dışarı üfledim.

"Nasıl hissettirdiğini hep merak etmişimdir." diye mırıldandığını duyduğumda göz ucuyla hala beni izleyen suratına baktım.

"Bu bir izin miydi?" diye sordum alay dolu sesimle.

Bunun üzerine hafifçe güldü ve ben o güzel dudaklarının arasından çıkan sese tekrar aşık oldum.

"Yaklaş." diye mırıldandım sigarayı tekrar dudaklarıma götürürken.

Hiç tereddüt etmeden bana yaklaştığında dumanı içime derince çektim.

Boştaki elimle çenesinden kavrayıp yüzünü yüzüme yaklaştırdığımda dudakları anlayamadığım bir nedenden dolayı titredi.

Ağlayacak gibi duruyordu.

Dudaklarımızı birbirine yaklaştırdıktan sonra ağzımdaki dumanı aralık dudaklarının arasına üfledim.

Dudaklarımız birbirine değmemiş olsa da onu tekrar öpmüş kadar heyecanlıydım.

"Fazla tutma, üfle." diye mırıldandım hafifçe geri çekilirken.

Dudaklarını aralayıp gri dumanı dışarı üfledi.

Ağzından çıkan dumanla birlikte gözleri hayranlıkla büyüdü.

Ve ben bu muhteşem manzara karşısında dilimi yutmuş gibi öylece karşımdaki güzelliğe bakakaldım.

Vapor 2 || HOODHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin