Küçük bedeni asansörden çıktığında güzelliği karşısında nefesimin kesildiğini hissettim.
Her zamanki baygın bakışlarıyla etrafına bakındı ve sonunda gözleri beni buldu.
Ona bakıp gülümsediğimde gülümsememe karşılık vermedi.
İfadesiz bakışları aramızda duran esmer kızdaydı.
"Uzun zamandır aramıyorsun." diye mırıldandı kız yüzüme bakmaya devam ederken.
Bakışlarımı zorlukla yüzüne çevirdiğimde ağzından yanlış bir şey kaçırmaması için içimden Tanrı'ya dualarımı iletmeye başladım.
Hailey'nin bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.
Neden bu kadar gerildiğimi bilmiyordum.
Sadece aramızın daha fazla açılmasını istemiyordum.
"Seni özledim, Calum." diye mırıldandı esmer kız.
Ama Tanrı ne zaman benden yana olmuştu ki zaten?
Tam ona buradan gitmesini söylemek için ağzımı açmıştım ki birden kolumun kavranmasıyla neye uğradığımı şaşırmıştım.
"Sevgilim?" Bir kolunu belimin etrafına sardığında tekrar titrediğimi hissettim.
Tanrım, tek bir dokunuşuyla bana neler yapıyordu böyle...
"Beni arkadaşınla tanıştırmayacak mısın?" diye mırıldandı sevecen bir ses tonuyla.
Sesindeki yapmacık tınıyı farketmemek mümkün değildi.
Bakışları karşımızdaki esmer kızın yüzünde gezinirken öfkeli olduğunu görebiliyordum.
"S-Sevgilim mi?" Esmer kız ikimize bakıp kendi kendine mırıldandığında ben hala az önce olanların şaşkınlığını yaşıyordum.
"Bir sevgilin olduğunu bilmiyordum." diye devam etti kız.
"Artık biliyorsun." Hailey tekrar konuşmaya başladığında gülmemek için dudaklarımı sıkıca birbirine bastırmak zorunda kalmıştım.
Kız öfkeyle ağzını açtığında elimi Hailey'nin beline dolayarak küçük bedenini yanıma çektim.
"Erkek arkadaşımın peşini bırakırsan sevinirim." diye devam ettiğinde beni bu şekilde sahiplenmesi nedensizce hoşuma gitmişti.
"Görüşürüz tatlım."
Yüzündeki gülümsemeyi silmeden kapıyı kızın suratına kapattığında şaşkınlıkla yüzüne baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vapor 2 || HOOD
FanfictionSana aşık olmak, bu hayatta yaptığım en büyük aptallıklardan biriydi.