Evin kapısından içeri girdiğimde düşmemek için dengemi son anda sağlayabilmiştim.
Ani bir baş dönmesiyle bütün dengem sarsılırken sessiz olmaya çalışarak elimdeki anahtarı anahtarlığa astım.
Montumu çıkarırken ağzımdan istemsizce çıkan kıkırtı kendimi deli gibi hissetmeme neden olmuştu.
Montu askılığa asma zahmetinde bulunmadan yere fırlattım.
Birkaç şişe bira devirmenin beni bu hale sokacağını bilseydim, eve gelmeden önce birkaç tane daha devirirdim.
Uyuşuk adımlarla salona doğru ilerlerken bu saatte ışıkların neden açık olduğunu merak etmiştim.
Salonun kapısından içeri girdiğimde karşılaştığım görüntü içimin sıcak bir hisle kaplanmasına neden olmuştu.
Buraya gelmeden önce karşılaşmayı beklediğim görüntü sürekli saatine göz atıp beni bekleyen annem ya da televizyonda maç izleyen kocasıydı.
Elinde bir kitapla koltukta uyuyakalmış bir adet Hailey değil.
Yüzümde beliren gülümsemeyle birlikte yanına doğru ilerledim.
Yavaşça eğilip elinden kitabı aldığımda biçimli kaşları hafifçe çatılmıştı.
Bu haliyle o kadar güzel görünüyordu ki... onu eğilip öpmemem için bu düşünceleri bir an önce kafamdan def etmem gerekmişti.
Kitabı kenara koyduktan sonra narin bedenini yavaşça kucağıma aldım.
Aniden burnuma dolan kokusu sarhoşluğuma sarhoşluk katarken yavaş adımlarla merdivenlere doğru ilerlemeye başladım.
"Calum?" Yanağımda hissettiğim yumuşak dokunuş beni gerçek dünyadan alıp götürürken bakışlarımı kucağımdaki bedene çevirdim. "Ne zaman geldin?"
"Çok olmadı." diye mırıldandım uykulu yüzünü incelerken.
Bir insan nasıl her haliyle bu kadar mükemmel olabilirdi?
"Gelmeyeceksin sanıyordum." Yanağımdaki elini boynuma indirdiğinde bedenimin titrediğini hissettim.
Tek bir dokunuşuyla bana neler yaptığının farkında olsaydı, bunu bir daha asla yapmazdı.
Cevap vermemi beklemeden tekrar gözlerini kapattığında onu odasına kadar taşıyıp yatağına yatırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vapor 2 || HOOD
FanfictionSana aşık olmak, bu hayatta yaptığım en büyük aptallıklardan biriydi.