27

4.7K 260 19
                                    

"Hailey!" Merdivenlere doğru seslendiğimde odasının kapısının açıldığını duydum. "Geç kalacağız."

"Geliyorum." diye mırıldandı o aşık olduğum sesiyle.

Giriş kapısının yanındaki aynada kravatımı düzeltirken yüzümü buruşturmadan edememiştim.

Cidden, tüm bu resmiyete gerek var mıydı?

Bana kalsa oraya eşofmanla bile giderdim.

Bu lanet takım elbisenin içinde kendimi hiç olmadığım kadar rahatsız hissediyordum.

Merdivenlerden gelen topuk sesini duyduğumda bakışlarımı o tarafa çevirdim.

Birden bedenimi saran titreme dalgasını hissettiğimde yavaşça yutkundum.

Ve bir an için nefes almayı unutmuş gibi öylece karşımdaki güzelliğe bakakaldım.

Bedenim bir kez daha titredi.

Cidden, normal bir insanın bu kadar güzel olmasına imkan yoktu.

Bakışlarımı farkettiği an kafasını eğdi ve birkaç küçük adımda yanıma geldi.

Üzerindeki uzun elbise kıvrımlı vücut hatlarını belli ederken tek yapabildiğim ona bakıp yutkunmaktı.

Ayağındaki topuklu ayakkabı sayesinde boyu neredeyse çeneme kadar geliyordu.

"Harika," Doğru kelimeyi bulabilmek için beynimi biraz zorlamam gerekmişti. "Görünüyorsun."

"Teşekkür ederim." Bakışlarını yüzüme çevirmeden mırıldandı. "Sen de öyle."

Ona doğru bir adım attığımda gerilen bedenini farketmemek elde değildi.

Ona dokunmamı istemiyor gibiydi ama bu da benim pek umrumda değil gibiydi.

Bir elimi beline koyduğumda kafasını kaldırıp yüzüme baktı.

Onu oracıkta öpmemek için bakışlarımı dudaklarından uzak tutarak yavaşça mırıldandım.

"Gidelim."

Vapor 2 || HOODHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin