21

5.2K 280 17
                                    

Luke'un evinin önüne park ettiğim arabadan birlikte indiğimizde onu buraya getirmekle büyük bir hata yaptığımı anlamıştım.

Birden bütün gözlerin hedef noktası olması içimdeki kıskançlık duyularının kabarmasına neden olmuştu.

Onu belinden tutup sıkıca kendime bastırdığımda canı yanmış olacak ki ağzından küçük çaplı bit inilti kaçtı.

Fakat bir şey söylemedi.

Birlikte içeri girdiğimizde bizim çocukları bulmam zor olmamıştı.

Her zamanki gibi salondaki koltuklara kurulmuş kahkahalar eşliğinde bir şeyi tartışıyorlardı.

Bizi ilk farkeden Michael olmuştu.

Baygın bakışlarıyla bize bakıp el salladığında çoktan sarhoş olduğunu tipinden anlamıştım.

Diğerlerinin de ondan pek farkı yok gibiydi.

Hepsiyle kısaca selamlaştıktan sonra biz de koltuklara oturmuştuk.

Önümdeki bira şişelerinden birini elime aldığımda Hailey çoktan Ashton ve diğerlerinin sohbetine katılmıştı.

Güzel sesiyle onlara bir şeyler anlatırken Ashton'ın ona olan bakışlarının farkında olmamak elde değildi.

Hayranlıkla karşısındaki kızı izlerken her an üzerine atlayabilecekmiş gibi duruyordu.

Ve ben de her an onun üzerine atlayıp o yüzünü dağıtmak için hazırdım.

Elimdeki şişeyi dudaklarıma götürürken ilgisiz görünmeye çalışıyordum.

Benim ona karşı olan ilgimi bilmeleri hiç iyi olmazdı.

Ashton, birden ayağa kalktığında ben de dahil olmak üzere herkes bakışlarını ona çevirmişti.

Elini Hailey'ye uzatıp ona anlayamadığım bir şeyler söylediğinde onu dans pistine götüreceğini anlamıştım.

Bedenimi kavuran kıskançlık hissiyle beraber ben de hızla ayağa kalktığımda bu sefer bütün bakışların odak noktası ben olmuştum.

Yumruğumu Ashton'ın yüzüne geçirirken ne yaptığımın gayet farkındaydım.

Ama o anda bu pek umrumda olmamıştı.

Vapor 2 || HOODHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin