"Calum!" Çığlık atarak benden uzaklaştığında arkasından gülerek baktım. "O köpeği benden uzak tut."
Billy'nin gevşek tasmasını sıkıca kavrayarak onu yanıma çektim.
"Bağırma, onu korkutuyorsun."
"Ne?!" Hayret dolu sesi içimde gülme isteği oluştururken dudaklarımı sıkıca birbirine bastırdım. "Asıl o beni korkutuyor."
"Korkuyorsan eve gir."
"Hayır," Eliyle arkasındaki havuzu işaret etti. "Ben havuza gireceğim."
Derin bir nefes eşliğinde ayağa kalktığımda hızla birkaç adım geriledi.
Bu hareketiyle birlikte yüzümde beliren sırıtışı saklamak adına kafamı yavaşça eğdiğimde tiz çığlığı kulaklarıma dolmuştu.
Billy, anlayamadığım bir hızla tasmadan kurtulup ileri atıldığında dudaklarımın arasından çıkan küçük çaplı küfre engel olamamıştım.
Kafamı kaldırıp Hailey'nin olduğu tarafa baktığımda hızla bana doğru koştuğunu gördüm.
Yüzündeki korku dolu ifade bende kahkaha atma isteği oluştursa da kendimi tutmayı başarmıştım.
Billy, daha birkaç aylık küçük bir köpekti, ayrıca ısırmıyordu da.
Ondan neden koktuğunu anlamıyordum.
"Calum!" Hızla üzerime atılıp bir koala gibi üzerime yapıştığında dengemi son anda sağlayabilmiştim.
Ellerimle belimin etrafına doladığı bacaklarını kavrayıp onu tamamen kucağıma aldığımda kafasına omzuma yasladı.
Boynuma çarpan sıcak nefesleri aklımı başımdan alırken derin bir nefes almaya çalıştım.
"Gitti, bak."
"Onu üstüme saldın!" Küçük yumruğunu sırtıma geçirdiğinde istemsizce gülmüştüm.
"O sadece küçük bir köpek yavrusu, Hailey."
Homurdandığını duyduğumda yüzümde ufak bir sırıtış belirmişti.
Eve doğru adımlamaya başladığımda onu hala kucağımdan indirmemiştim.
O da bundan şikayetçi olmasa gerek buna itiraz etmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vapor 2 || HOOD
FanfictionSana aşık olmak, bu hayatta yaptığım en büyük aptallıklardan biriydi.