"Ashton'la iyi misiniz?" Sesini duyduğumda bakışlarımı televizyon ekranından ayırmadan kafamı onaylarcasına salladım.
Derin bir nefes aldığını duyduğumda bile bakışlarımı yüzüne çevirmedim.
"Calum..." diye soludu bıkkınlıkla.
Cevap vermediğimde oturduğu koltuktan kalkarak yanıma doğru adımladı.
"Neden benimle konuşmuyorsun?"
Alt dudağımı sinirle dişledim.
"Küçük bir çocuk gibi küsecek misin şimdi de?"
Cevap vermedim.
Sesini duymak bile bu denli canımı acıtırken nasıl onunla sakin bir şekilde konuşmamı bekliyordu ki benden?
"Dün Ashton'la yemeğe çıktım." Söylediği şeyi algılamak ve şokunu atlatmak sadece birkaç saniyemi almıştı.
Bakışlarımı hızla yüzüne çevirdiğimde bana sırıtarak bakıyordu.
İlgimi çekmek için beni kandırmıştı.
"Bana bakma zahmetinde bulunduğun için teşekkür ederim." diye mırıldandı ben sessizliğimi korumaya devam ederken.
"Beni seviyorsan, neden beni bırakıp gidiyorsun?"
Sorduğum soruyla birlikte yüzünde beliren acı dolu ifade beni iliklerime kadar titretmişti.
Hızla kafasını eğdiğinde boştaki elimin parmaklarıyla çenesinden tutup tekrar bana bakmasını sağladım.
"B-Ben," Bakışlarını tekrar yüzümden kaçırdığında çenesini bıraktım. "Seninle birlikte olmak istemiyorum, Calum."
"Hala yalan söylüyorsun! Benden buna inanmamı bekleme. Beni sevdiğini biliyorum."
"Artık istemiyorum." Sert çıkarmaya çalıştığı sesi bütün sinir sistemimi alt üst ederken bakışlarımı yüzünden kaçırarak hızla kafamı salladım.
"Bu dediğin şeye sen bile inanmıyorsun." diye tısladım sinirle.
Kendime hakim olmak o kadar zordu ki benim için.
"Ben dediğim şeyden eminim. Seni istemiyorum, Calum. En başından beri aşık olduğum kişi sen değilmişsin, bunu farkettim."
"En başından beri aşık olduğun kişi ben değil miyim?" Alayla güldüğümde titrek bir nefes eşliğinde bakışlarını başka yöne çevirdi.
"Değilsin. Hiçbir zaman olmadın, üzgünüm."
"Üzgün olmana gerek yok." Hızla ayağa kalktığımda bakışlarını yüzüme çevirdi. "En başından beri saçmaydı zaten."
Salondan çıkmadan önce son gördüğüm şey bana acıyla bakan gözleri olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vapor 2 || HOOD
FanfictionSana aşık olmak, bu hayatta yaptığım en büyük aptallıklardan biriydi.