35

4.5K 240 12
                                    

Bir hafta sonra;

Kucağımdaki adını bile hatırlamadığım esmer kız dudaklarını dudaklarıma bastırdığında tutkulu öpücüğüne anında karşılık verdim.

Bir elini enseme çıkardı ve ensemdeki saçları çekiştirerek beni biraz daha kendine çekti.

Bu hareketiyle ağzımdan küçük çaplı bir inilti kaçmıştı.

Kasıklarım çoktan sızlamaya başlamıştı ve eğer biraz daha bu şekilde devam edersek onu beceremeden boşalacaktım.

Bu onu çok istediğimden değildi, sadece rahatlamaya ihtiyacım vardı yoksa sinir bozukluğundan ölebilirdim.

Kalçalarını sıkan ellerimi beline çıkardığımda kıkırdadı.

Bu ses nedensizce sinirlerimi bozmuştu.

Kalçasını sertçe sıkıp acıyla inlemesine neden olduğumda hafifçe geri çekilip yüzüme baktı.

Gülümseyen suratındaki sabırsız ifade bana o kadar uzaktı ki.

O masum yüzü gözlerimin önünde belirdiğinde yavaşça yutkundum.

Titreyen bedenimi kontrol altında tutmaya çalıştım ama tek istediğim deli gibi bağırmak ve elime geçen her şeyi kırmaktı.

Beni neden rahat bırakmıyordu?

Şu an kucağımdaki kadın o olsaydı düşüncelerim ve hissettiklerim çok başka olabilirdi.

Bu kadına karşı duyduğum tek şey yalın bir ihtiyaçtı.

Bedenimi rahatlatmam gerekiyordu ve o da bunun aracıydı.

Ama Hailey öyle değildi, çünkü o güzel gözlerine bakmak bile bedenimin titremesine neden oluyordu.

Ona karşı beslediğim arzuyu tarif edebilecek bir kelime bulabileceğimi sanmıyordum.

Ve bu arzuyu başkalarıyla bastırmak canımı hiç olmadığı kadar sıkıyordu.

Kucağımdaki kız tekrar hareket etmeye başladığında onu hızla üzerimden indirdim.

Gözlerinde beliren hayal kırıklığını görmemek için bakışlarımı yüzünden kaçırdığımda hızla ayağa kalktı ve aynı hızla evi terketti.

Vapor 2 || HOODHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin