"Sinemaya gitmek ister misin?" diye sordum bakışlarımı yoldan ayırmadan.
"Bilmem," Göz ucuyla ona baktığımda omuzlarını silktiğini gördüm. "Benim için farketmez."
"Ne oldu?" diye sordum alay dolu sesimle. "Moralin bozuk gibi."
"Hayır, ben iyiyim." Gülümsemeye çalıştığında dudakları titremişti.
"Sabah bunun için oldukça heyecanlı görünüyordun."
"Sadece biraz başım ağrıyor. Eve dönsek olur mu?"
Moralini bozan şeyin sabah boynumda gördüğü morluk olduğundan adım gibi emindim.
"Beni mi kıskandın?" diye sorduğumda kafasını kaldırıp yüzüme baktı.
İtiraz etmesini bekledim.
Etmedi.
"Sadece bazı şeyleri kolay kolay atlatamıyorum. Bana bakma sen, birazdan geçer."
Yüzümde beliren tebessümü görmemesi için kafamı başka bir yöne çevirdiğimde titrek bir nefes aldığını duydum.
"Kız arkadaşın mı var?"
"Tek gecelikti." diye mırıldandığımda yavaşça kafasını salladı. "Ben bir erkeğim, Hailey. Ve benim de her normal erkek gibi bazı ihtiyaçlarım var."
"Anlıyorum." diye mırıldandı fakat sesi o kadar kısık çıkmıştı ki konuşup konuşmadığından bile emin değildim.
Güzel yüzünü benden saklayarak bakışlarını cama çevirdiğinde elimle çenesinden tutup onu kendime çevirmek ve o güzel dudaklarını kanatana kadar öpmek istedim.
Bunu gerçekten istedim.
Bedeninden yayılan güzel koku her bir yanımı sarmıştı ve ben üzerine atlamamak için kendimi zor tutuyordum.
Giydiği koyu renk kısa elbise beyaz tenini açığa çıkarmışken bunu yapmamak benim için gerçekten zordu.
Ona daha fazla bakmanın beni daha çok kışkırtacağını bildiğimden bakışlarımı bedeninden ayırarak tekrar yola odaklandım.
Yol boyunca bir daha hiç konuşmadık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vapor 2 || HOOD
FanfictionSana aşık olmak, bu hayatta yaptığım en büyük aptallıklardan biriydi.