"Calum?" Odamın kapısı yavaşça açıldığında bakışlarımı aynadaki yansımamdan çekerek gelen kişiye baktım.
Beni her zaman heyecanlandıran o ses tonunu kullandığında benden bir şeyler isteyeceğini biliyordum artık.
"Ufaklık?"
Arkasına kısa bir bakış attıktan sonra kapıyı arkasından kapatarak hızlı adımlarla yanıma doğru ilerledi.
"Luke'un partisine mi gidiyorsun?" diye sordu bakışlarıyla bedenimi süzerek.
"Evet." Umursamaz bir edayla omuz silktikten sonra komodinin üzerinde duran parfümümü elime aldım. "Neden soruyorsun?"
Gözleri bir anda heyecanla parladı.
"Ben de seninle gelebilir miyim?"
Tam itiraz etmek için ağzımı açmıştım ki hızla benden önce davranarak tekrar konuşmaya başladı.
"Lütfen, Calum. Asla sözünden çıkmam. Hiçbir şey içmeyeceğim, hiç kimseyle konuşmayacağım, hatta dans bile etmem. Lütfen, seninle gelmeme izin ver."
"Bak, bu öylece katılabileceğin türden bir parti değil, tamam mı?" Aslında bu öylece katılabileceği türden bir partiydi.
Sadece oraya gitmesini istemiyordum.
Başka erkeklerin ona bakmasını istemiyordum.
Benim onda gördüğümü kimsenin görmesini istemiyordum.
"Lütfen, Cal. Lütfen, lütfen, lütfen, lütfen, lütfen, lütfen, lütfen..."
O karşımda durmuş bana yalvarırken tek istediğim onu sertçe duvara yaslamak ve onu başka yollarla yalvartmaktı.
Fakat tek yapabildiğim ona öylece bakmaktı.
"Tamam." dedim sonunda.
Yüz ifadesi birden değişti.
"Madem izin vereceksin neden beni bu kadar çok yalvartıyorsun o zaman?" Sinirle homurdandığında tek kaşımı kaldırarak bakışlarımla kapıyı işaret ettim.
"Şansını zorlama, ufaklık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vapor 2 || HOOD
FanfictionSana aşık olmak, bu hayatta yaptığım en büyük aptallıklardan biriydi.