Merdivenlerden gelen ayak sesleri ve annemin neşeli sesiyle bakışlarımı televizyondan ayırdım ve salon kapısından içeri giren üç kişiye baktım.
Annem, sevgili kocası ve Hailey.
"Burada da bir sürü güzel üniversite var." diye mırıldandı annem neşeli sesiyle.
Söylediği şeyle kaşlarım istemsizce çatılırken bakışlarımı tam karşımdaki koltukta oturan kıza çevirdim.
"Evet, fakat dil açısından orada okumam daha iyi olur diye düşünüyorum."
Gözlerimi devirme isteğimi bastırarak oturduğum yerde rahatsızca kıpırdandım.
Bu konu beni rahatsız ediyordu.
Buradan gideceği düşüncesi bile rahat nefes almama engel oluyordu.
Onu daha yeni hissetmişken nasıl gitmesine izin verebilirdim ki?
"Aslında ben de öyle düşünmüştüm." Bu sefer konuşan babasıydı. "Hatta bunun için İngiltere'deki üniversiteleri bile araştırdım."
Söylediği şey bütün sinir hücrelerimin gerilmesine neden olurken derin bir nefes aldım.
"Harika!" Gülümseyerek babasına baktığında bu sefer kendimi tutma gereği duymadan gözlerimi devirdim.
Yüzündeki gülümsemenin sahteliği kilometrelerce öteden bile anlaşılabilirdi.
Oraya gitmek istemiyordu.
Tek istediği benden uzaklaşmaktı.
Benden kaçıyordu.
Hala bana karşı bir şeyler hissettiğini anlamak için dahi olmaya gerek yoktu.
Bana karşı olan hareketlerinden bu kolayca anlaşılıyordu.
Beni seviyordu, biliyordum.
Onu seviyordum, bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vapor 2 || HOOD
FanfictionSana aşık olmak, bu hayatta yaptığım en büyük aptallıklardan biriydi.