Gecenin karanlığında uçuşan perdeyle beraber odanın içine dolan dondurucu rüzgar bütün bedenimi titretmişti.
Yattığım yerde doğrularak bir elimi saçlarımın arasından geçirdim.
Odanın içi soğuk olmasına rağmen bedenim yanıyordu.
Dondurucu soğuğu iliklerime kadar hissediyordum ama bu beni üşütmüyordu.
Buzların arasında yanıyordum.
Arafta gibi hissediyordum.
Bana ettiği o itiraftan sonra ne hissetmem gerektiğini bilmiyordum.
Ona karşı olan duygularım ikimiz için de tehlikeliydi ve ben nasıl hareket etmem gerektiğini bilmiyordum.
Onu her şeyiyle istiyordum.
Son nefesine kadar tamamen bana ait olması bu hayatta istediğim tek şeydi.
Ondan duymayı beklediğim şeyleri sonunda duymuştum ama bu beni sevindirmek yerine korkutmuştu.
Ona karşı olan arzularım kabarmış ve duygularım artık içime sığmaz olmuştu.
Bu düşünceler eşliğinde yatağımdan kalkıp odamdan çıktığımda, ayaklarım benden izinsiz üst kata çıkan merdivenlere doğru ilerlemeye başlamışlardı.
Elimle şortumun cebindeki sigara paketini yokladım.
Bu tip durumlarda çareyi sigarada bulmam benim suçum değildi.
Çoğu kişinin sandığı aksine sigara oldukça rahatlatıyordu.
Üst kattaki balkonun kapısına geldiğimde karşılaştığım manzarayla dilimin tutulduğunu hissettim.
Hailey, balkon tırabzanlarına yaslanmış bir şekilde öylece duruyordu.
Üzerindeki incecik ve kısacık gecelikle bedeninin güzelliğini geceye sunmuştu.
Yavaşça yutkundum.
Bu dondurucu havaya rağmen soğuğu hissetmeyen tek kişi ben değilmişim anlaşılan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vapor 2 || HOOD
FanfictionSana aşık olmak, bu hayatta yaptığım en büyük aptallıklardan biriydi.