Me ke po jetoja une?

2.5K 147 17
                                    

Po kalonte nje jave qe prej dites qe u futa tek ajo shtepi.Jetoja me makth se kush ishin ata njerez?Pse me bene mire?Pse me mbeshteten?Silleshin shume mire me mua.M'i plotesonin te gjitha nevojat,por.. nuk e di pse ndihesha e pasigurt ne ate shtepi,pse nuk flija naten?

Ne pune kaloja mire,rrogen e merrja te rregullt.Te diele e kisha pushim,dhe te dielen e kaloja jashte me Klejsten.Ishte shume e çilter,por dhe tipi i saj nuk me pelqen shume.Cdo te diele do te takonte nga nje djale te ri se s'ben,dahh me dukej e kote.Nuk i bente pershtypje fare,heh po mua?Mua me bente shume pershtypje sepse deri ne kete moshe nuk kam dashuruar kurre,dhe aq me pak te jem lidhur me nje djale.Nuk e di por mendoja se s'kisha ende moshe,kur gjithmone qe hapej ky muhabet mamaja e Klejstes dhe Klejsta me shtynin qe une te gjeja dike.Pse duhet te me thonin gjithmone keto fjale?

***E hene***

-Mirmengjesi!

-Gjess Ann xD

-Ejj Klejsta sot e marrim rrogen?

-Yeep normale

-Uhh mire ;)

-Eja te hame mengjes njehere dhe shkojme per ne pune.

-Okejj ;) .. Mirmengjes zonje

-Mirmengjes Anna,si fjete?

-Shume mire (dhe pse s'fjeta fare),-mendova me vete..

-Me behet qejfi

Mbaruam mengjesin dhe u nisem,puna ishte e lodhshme sot kishte shume shume njerez.Mbaruam,morrem rrogen ne bankomat dhe u nisem per ne shtepi,sapo hyra ne dhomen time parate i vendosa ne dollap,mendova se aty do te ishin te sigurta.U shtriva,dhe me zuri paksa gjumi,sepse isha vertet e lodhur.Te nesermen u zgjova pak vone dhe Klejsta kishte ikur,keshtu qe u bera gati shpejt dhe u nisa,arrita 5minuta me vonese dhe sa hyra direkt u ndesha me te bertiturat e pronarit.

-Kur do te mesohesh te vish ne orar???

-Por..hera e pare qe jam vonuar,dhe 5minuta.

-Hehhh ke goje dhe flett,futjuu punes -_-

Dhe keshtu fillova te punoja,mbaruam shpejt sot sepse do te behej nje kontroll mbi lokalin dhe u mbyll shpejt,keshtu qe vendosa te dilja ne ndonje dyqan te shikoja kepuce.Shkova dhe po kontrolloja ne dollap dhe gjeta vetem 50mije leke,nga shkuan 150 te tjera?Mos me kane rene diku?Jo,jo me vinin ne mendje menyra nga me te frikshmet.Mos,mos mi kane marre te zonjat e shtepise??Ohh Ann mos u bej budallaqe,ato nuk vuajne per leke..Dhe ashtu ne mendime shkova te shikoja TV ato ishin normale dhe nuk kisha asnje dyshim mbi ato te dyja.Dicka me mundonte.. Kush ti kete marre leket qe fitova me djersen time??Ku i kam humbur?Mos ndoshta i kam fshehur diku tjeter dhe se mbaj mend? Zott pse sillesh keshtu me nje jetime? Pse me vendos veshtiresi perpara kur gjithcka shkon mire? Pseee?

Who are you? [Shqip]Where stories live. Discover now