Pjesa 34.

1.2K 88 4
                                    

U zgjova dhe e vura re mire se isha ne good mood sot ^_^.Ishte e shtune dhe nuk kisha pune.Mendova se s'do te kishte me merzitje sot por vetem gezim dhe qejf.U cova bera dush dhe u vesha.Po me binte celulari dhe u pergjigja.

-Alo?

-Mirmengjes Ana,si je?

-Mire Jack,ti?

-Mire.Mendova te dilnim ne mengjes une,ti dhe Tea.Si thua?

-Po patjeter,s'kam ndonje plan sot.Ku do te takohemi?

-Aty ku shkojme gjithmone.Okej?

-Yeap!Shihemi.

Ne fakt e kishte menduar mire sepse s'kisha ndonje gje me rendesi per te bere sot.U vesha dhe dola.Ata ishin aty,sapo me pa Tea erdhi me vrap me perqafoi.Me pas takova dhe Jackun.U ulem dhe po bisedonim.Me kishte marre malli kaq shume per ta,per buzeqeshjen e tyre.

Po ja kalonim vertet shume bukur derisa pame Brandonin dhe te dashuren e tij duke u futur tek lokali dhe u ulen ne nje tavoline.Uff pikerisht sott?!Jacku i pa me inat dhe beri te ngrihej.

-Jack,jo sot te lutem.

-Ka fytyre ai dhe na sheh?

-S'ka gje,eshte Tea ketu.Mos bej asgje.

-Vetem qe eshte Tea,por do e beja me keq se heren e pare.

-Mire qetesohu.

Nuk e kuptova ne qofte se Brandon e bente me qellim por hidhte syte nga ne dhe bente nje te qeshur ironike.Cdo te thote me kete qe ben ky?

-Mire do ikim tani?

-Jo Ana,pse duhet te ikim?

-S'me duket vend i pershtatshem te qendrojme akoma.

-Hm,okej eja ikim si te duash.

Me erdhi tja merrja pijen dhe tja perplasja ne fytyre.Por gjithsesi nuk doja te lija nam ne mes te lokalit.

Dolem dhe meqe frynte nje fllad i lehte vendosem te benim shetitje ne qytet.

-Jack,po me mamin dhe babin ke folur?

-Po Ana.

-I ke thene gje?

-Jo,s'kam si ti them.Por kur te vijne ketu i sqarojme te gjitha.

-Kur do vijne?

-Nuk e di,por se shpejti besoj.

-Okej.

-Ti me punen mire?

-Po.

-Vjen me ai?

-Jojo,s'ka arsye pse.

-Okej.

-Mire,po iki ne qofte se doni mund te vezhdoni shetitjen :) kam punet e shtepise kane nje jave pa u bere.

-Hahaa okej pafshim.

-Teush pafshim jet.Bye Jack.

Heyy me falni ne qofte se kjo pjese eshte e shkurter po s'kam kohe te postoj me gjate.Dhe me falni qe nuk kam postuar per kete kohe.Rradhes tjeter do te jete pjese me e gjate :) Love you all♥♥♥

Who are you? [Shqip]Where stories live. Discover now