E dua *_*.

1.6K 120 10
                                    

U nisem per ne spital.Teas nuk i thame gje u nisa vetem me Anastasian.Gjithe rruges isha ne ankth.Gjithcka ndodhi per fajin tim,ne qofte se nuk do te tentoja te ikja,Jacku do te ishte ne shtepi me ne.Isha e frikesuar si do te ishte..Ne gjendje kritike?Apo jashte rrezikut per jeten..

Me gjithe ato pyetjet ne koken time,arritem ne spital.Na drejtuan per tek dhoma e tij.Nuk na lejuan te hynim.

Ndoshta nuk besohet por.. Ja perseri ne spital,perseri ne kete ndertese qe te merret fryma,ne mes te kater mureve,perseri me friken e jetes te dikujt,perseri pa gjume,pa ngrene,perseri e ulur ne kete stol te ftohte..Por me pak shprese.

Doli doktori.

-Z.Doktor,si eshte gjendja e Jack Smith?

-S'mund te them qe eshte ne gjendje te mire,ka demtim ne kraharor.Kishte rrip sigurimi,ne qofte se nuk do te kishte ate,s'do te jetonte me.Te shkuara.Do te shihemi perseri,mirupafshim.

-...pafshim,-thashe me gjysem zeri.

-Bije,une po iki,Tea eshte vete ne shtepi.

-Uhh,po Tea,e harrova fare per pak,po ike jam une ketu pa merak.

Iku dhe mbeta vetem,doli infermjerja.

-Doni te hyni te shikoni te demtuarin?

-......Jo,ndoshta me vone.

-Si te doni :) .. 

Kisha ngulur syte ne nje cep te murit dhe mendime te ndryshme me vinin ne koke.Vendosa te hyja.

Trokita dhe infermjerja hapi deren.

-Me falni,mund te hyj?

-Po patjeter,po dal.

Doli dhe me hapa shume te ngadalte hyra,u afrova aty.Ishte pa ndjenja,syte i kishte te mbyllur me dukej si pa jete.

I kapa doren te cilen e kishte akull te ftohte dhe nisa te qaja.Ishte faji im,cfare te bej ne qofte se atij i ndodh gje?

-Jack,me fal te lutem zgjohu :'( 

Nuk kishte asnje reagim nga ana e tij.

Ndenja aty per rreth 15 minuta.

Mendova te largohesha,e putha ne faqe dhe ika.Kur dola mberiten dy cuna afersisht te medhenj sa Jacku.

-Ckemi,-me tha njeri prej tyre.

-Po?

-Dhoma e Jackut?

-Po,ju kush jeni?

-Shoket e ngushte te tij.Morrem vesh per aksidentin dhe erdhem ta vizitojme menjehere.

-Ah mir,faleminderit.

-Te shkuara,shpresojme te behet me mire,-tha djali tjeter.

-Faleminderit :) 

-Mund te hyjme?

-Po po.

Ata hyne dhe une u ula perseri ne stol,ndenjen aty rreth 5 minuta dhe dolen.Aty kishin lene amita dhe fruta.

-Mire,ne po largohemi.Urdhero numrin tim te celularit,ju lutem me merrni per cdo gje qe keni nevoje.

-Po patjeter,edhe njehere faleminderit,mirupafshim.

-Mirupafshim.

Iken dhe hyra brenda po rrija aty ne nje kolltuk.

Nuk i ndaja syte nga ai.Nuk bente asgje,nuk reagonte,nuk hapte syte,nuk levizte.Kjo gje me bente te cmendesha!!

Erdhi mbremja dhe erdhi infermjerja.

-Ketu do e kaloni naten?

-Eshte e lejueshme?

-Po sigurisht.

-Atehere ketu do te rri.

-Mire,eshte e nevojshme te rri une?

-Jo jo,per cdo gje do ju lajmeroj.

-Dakord.Naten e mire.

-Gjithashtu.

Ora po shkonte 23:00 dhe po me telefononin.Shoh ishte Anastasia.

-Alo Anastasia?

-Jo,jam Tea.Ku je?Ku ke humbur?Jacku ku eshte?

Ngela,nuk kisha cfare te shpikja,nuk dija c'te beja.

-Degjo Tea,flasim neser.Naten e mire,degjo Anastasian.Te puth,-dhe e mbylla celularin.

Koka me ishte varur ne nje ane dhe me kishte zene gjumi.

Ora shkoi 3:00 dhe me doli gjumi.Kthej koken nga Jacku,ai kishte syte hapur.Goshh sa u tremba,po me shikonte mua.Une ngela si e ngrire nuk po reagoja.Si u zgjua?Nuk e di si e kam mbajtur zerin sepse do te bertisja me sa kisha ne koke.U hutova,ai ishte zgjuar.Me trembi menyra sesi mi kishte ngulur syte dhe s'po mi hiqte.

U ngrita bera te ikja.

-A..Anna p-prit,-tha me ze te ulet.

-Po?

-Afrohu pak ketu te lutem.

-Jo,do iki ti them mjekeve qe je zgjuar.

-Jo,hajd ketu.

Shkova afer tij.

-Ulu.

U ula.Dhe me kapi doren.

-Po Jack?

-Shiko...

-Me fal,ishte i gjithi faji im.

-Jo,nuk ke faj ti,mos e fajeso veten te lutem.

Fillova te qaja dhe ai po me fshinte lotet.

-Anna te dua..

-......

-Te dua

-Jack....

-Po?

-Une..

-Po o Ann?

-TE DUA...


Heyy thank you for +700 reads.. Love you ^_^ ♥♥
Nderkohe ju sygjeroj te lexoni librin me te ri te @_Arvi_ -Which one?
Lexim te kendshem ♥

Who are you? [Shqip]Where stories live. Discover now