Kishte ngelur vetem nje jave nga dasma.Jacku nuk kishte blere ende kostumin,Brandoni kishte dhe disa ftesa per te printuar,shtepia nuk ishte zbukuruar ende.Eh,shpresoj qe te gjitha keto ti bejme ne kohe.Edhe pse vellai im sillet ne ate menyre,perseri dua qe dasma e tij te jete me e mira ne bote.Dhe duke menduar me telefonon Brandoni,kisha kohe qe nuk ja kisha degjuar zerin.
-Alo?
-Ana si je?
-Mire,ti?
-Mire,me ndihmon dot me dicka?
-Po nese mund ta bej.
-Vjen pak te lokali qe na takuat ate dite me Klean?
-Per cfare arsye?
-Te me ndihmosh pak me ftesat sepse dolen njerez te tjere per te ftuar.Jane shume.Nese je e lire mundesh?
-Mire po nisem.
-Po te pres.
-Shihemi!
Mbylla telefonin dhe deren e dhomes time e hapi Jacku.
-Po Jack?
-Ana e lire je?
-Tani jo,pse?
-Te vish me mua te provoj kostumin.
-Nuk vjen mami?
-Jo mami ka pune me shtepine.
-Epo tani jam e zene.
-Kur je e lire?
-Se di,kur te jem te telefonoj ne rregull?
-Mire po i them te shkoj me vone.Sot ama.
-Mire sot,pse nuk vete me Klean meqe ra fjala?
-Nusja ta shohe kustumin para dasmes?!
-Uh po....E mire do te te telefonoj kur te mbaroj.
-Ku do shkosh ti?
-Diku,per dicka :) po qe ka te beje lidhje me dasmen tende keshtuqe mos pyet me shume.
-Mire me krah te lehte,ty dhe kunatit.
-Dahh -.- rrofsh!
Dola nga shtepia dhe po ikja per tek lokali,arrita dhe aty pashe Brandon qe kishte koken ulur.
-Hejj sa shume i qenke perkushtuar punes?!!
-Shiko pak listen me emrat qe jane shtuar se fundi dhe pastaj flasim.
-Haha ja se te ndihmoj une.Te parat i bere?
-Po.
-Mire.
Mbaruam pune 2 ore me vone.
-Ana shume faleminderit!Me ndihmove jashtezakonisht shume.
-Ska gje.
-Po si ke qene?
-Mire ti?
-E une.Ja po afron dasma.
-Eh...
-Ana...
-Po?
Per pak caste nuk foli,por thjesht i nguli syte e tij tek fytyra ime dhe po me shihte,ne fytyre ju shfaq serioziteti dhe ishte gati te fliste.Nuk e kisha haberin cfare do te me thoshte apo cfare do te me pyeste.
-Ana...Do lidhemi bashke?
-What?
-Okej,s'di te flas bukur apo te shprehem.Une thjesht te dua,nuk jam lidhur qe prej kohes qe jemi njohur,kam menduar vetem per ty,nga dita ne dita doja te ta beja kete pyetje,-dhe me kapi doren.
-Po!
-Si po?Per cfare ishte kjo PO-ja?
-Po Brandon po.
-Pranon?
-Po.
-Ana sinqerisht te dua shume,-dhe me perqafoi,-faleminderit per gjithcka,nuk kam per te te merzitur kurre.Do te te bej femren me te lumtur ne kete bote.
-Te dua!
Me pas ika,morra ne celular Jackun dhe erdhi me morri me makine tek lokali.Hipa dhe me pyeti se cfare bera,si kalova.
-Jack.
-Po?
-U lidha.
-E di.
-Nga e di?
-E pashe ne syte e tu,per here te pare syte e tu shkelqyen,fytyra jote rrezelleu nga buzeqeshja.
-S'do me thuash gje?
-Cfare te te them?
-Te me qortosh.
-Pse duhet ta bej?E rendesishme eshte qe te pashe te lumtur.Kjo me mjafton.
Sa do te thoja dicka,por Jacku ma nderpreu fjalen duke thene "arritem".Me pas zbritem nga makina dhe u futem tek dyqani.Jacku hyri tek dhoma e provave provoi kostumin ndersa une u ula ne karrige te prisja Jackun,me pas doli.
-Jack shume mire e ke.Te rri shume bukur!
-Vertet?
-Po me pelqen shume keshtu.
-Ta marr domethene?
-Po ta marresh.
-Okej u tha u be.
-Me shendet vella!
-Rrofsh.
Me pas dolem nga dyqani dhe u nisem per ne shtepi.
YOU ARE READING
Who are you? [Shqip]
RomanceJeta e ka mesuar ate te jete gjithmone e forte , t'i beje balle cdo sfide ne jete . Cdo gje e ka braktisur . Jeta e ka braktisur , madje dhe nena e saj. Nje jete ne jetimore , nje jete e mbushur plot veshtiresi. I eshte mohuar cdo buzeqeshje , c...