Vella. . .

1.5K 113 22
                                    

Jacku ishte kthyer ne personin me te rendesishem te jetes time.Pa te nuk mund te beja dot.

-Zonjushe

-Po doktor?

-Z.Smith ka nevoje per gjak,ka humbur goxha gjak.

-Jam e gatshme ti jap doktor.

-Mire,me ndiqni.

Shkuam aty dhe me pa grupin e gjakut.

-Ju e keni njesoj me Z.Smith.. Cfare e keni ate?

-Te dashur.

-S'ka mundesi,ne shumicen e rasteve njerezit me gjak te njejte jane te afert me njeri-tjetrin ose moter dhe vella.

-Jo jo s'ka shans doktor,ne i bie te jemi pakica :) 

-Duhet te bejme testin e ADN.

-Oh ju lutem mos e beni kaq te madhe.

-Eshte detyra jone.

-Okej keni per ta pare qe nuk jemi te afert ;) 

Shkoi dhe i morri nje fije floku Jackut dhe nje fije floku mua.

-Me prisni,pergjigjia nuk mund te vonohet me shume se 2 ore.

-Dakord.Po pres.!

Isha vertet e sigurt qe nuk jemi te afert,por ato fjale...ato fjale aq te vendosura dhe te sigurta qe tha doktori...Mezi po prisja pergjigjet.


*Pas dy oresh*

-Zonjushe.

-Dolen?

-Po...

-Me thoni.

-Analizat dolen pozitive.

-Dmth? 

-Jeni vella e moter.

-Jo jo ka nje gabim,nuk eshte e vertete kjo.

-Na vjen keq,urdheroni fleten shiheni vete.

Mossss si mund te ishte e mundur? Djali qe une doja....ai....ishte vellai im?Jo jo nuk mund ti besoja vesheve dhe syve.Une kam puthur vellain tim?Ai eshte vellai im?Gjithcka mu shemb mbi koke,u duk sikur vdiqa,asgje dhe asnje nuk funksiononte.Syte mu erresuan dhe nuk mund te shihja asgje,u ula ne stol dhe kapa koken me duar po perpiqesha te zgjohesha nga ajo enderr,por per fat te keq nuk ishte enderr,ishte nje e vertete e hidhur,nje e vertete qe me dhembi ne shpirt.Jo se nuk do te kisha me te dashur,por personi qe une doja te kaloja jeten,eshte vellai im...Cfare fati eh?Ne ate moment qe gjeta dike ku mund te mbeshtetesha,ku ndihesha e sigurt,ku kisha besim,po ne ate moment vjen bomba qe me vret te gjithen,marr vesh se dashuria ime e pare eshte vellai im.

Po Tea?Tea... motra ime e vogel.Si erdhen keto gjera keshtu?Dadoja e saj,paska qene motra e saj??Pse o Zot?Pse me vendos para ketyre pengesave,tani s'ka me jete per mua,nuk ka .. 

Nuk vonova me gjate dhe vendosa ti them Jackut.Hyra ashtu si ne ajer,e perlotur.

-Annush,cfare ke o jet?Cfare ndodhi?

-Jack...

-Po?

-Ne...

-Cfare ne??

-Vella.

-Cfare po flet?Kush vella?

-Une..te kam vella.

-Hahaha o Ann me ke po tallesh tani?Mos mendo se me bere gjakun uje me kete qe me the,eja te te puth tani.

-Jo Jackkkkk,-bertita dhe ne fytyren e tij u shfaq serioziteti.

-Anna cfare po mundohesh te thuash?

-O Jack,ti ke nevoje per gjak,une do te jepja ty gjak por doli qe kishim grup gjaku te njejte dhe doktori tha qe te benim nje test ADN-je te shohim a ishte e vertete.

-Dhe? :o 

-Dhe jemi vella e moter Jack :'( 

-Jo jo nuk eshte e vertete o Anna,na i kane bere qe te na ndajne nga njeri-tjetri.

-Urdhero fleten e pergjigjes shikoje :/

- :o :o :o 

-Mirupafshim,te shkuara vella.

Dhe dola ashtu e perhumbur,shkova menjehere ne shtepi dhe bera valixhet gati.

-Bije,cfare ndodhi?

-Anastasia,nuk mund te qendroj me ne kete shtepi.

-Psee?Per cfare arsye?

-O Anastasia une dhe Jacku jemi vella e moter.

-Mossss cfare?

-Mirupafshim gjithe te mirat te lutem kujdesu per ata te dy :/

Mora valixhet dhe ika ne nje rruge qe nuk ka kthim,si duket Zoti po tregohet teper i ashper me mua.


Heyy thank you for +900 reads♥♥
Ju ftoj te lexoni librin me te ri te
 _Arvi_ - Which one?


Who are you? [Shqip]Where stories live. Discover now