Dola me Brandonin te benim nje shetitje.Jashte ishte fresket,rruget ishin pothuajse bosh,era e lehte qe frynte me shpupuriste paksa floket.
-Sa bukur te dalesh qe ne kete ore,-thashe.
-Heh po,por eshte akoma me bukur te flesh deri vone.
-Hahah e di kete shume mire,por ja tani eshte me mire,nuk jemi te rrethuar nga shume njerez.
-Po mire dalim kur te duash ti.
-Po po e di une te dalen tende qe ne kete ore.Thua do vij dhe kthehesh ne ane tjeter te flesh.
-Hahahaha po ketu paske te drejte,epo cte besh qenkam i dashuruar keq me gjumin.
-Heh po filloj te behem xheloze une per kete gjumin.
-Joo.Dalim kur te duash.
-E mban fjalen?
-Hmm..e mbaj.
-Mire neser qe ne 5:00 per vrap ;)
-Whattt?
-I dashur,me the se e mban fjalen ;)
-Oh,mire mire.
-Keshtu po!
U ulem ne nje lokal qe ishte hapur ne fillim te parkut dhe porositem pije.Ora po shkonte 8:00 dhe shkova ne shtepi.
-Hejj mam!
-Si kalove An?
-Mire.Hengret mengjes ju?
-Jo,hengret jashte ju?
-Jo vetem pije.
-Mire eja ha me ne.
-Mire mamush!
U ulem hengrem mengjes dhe me pas me flihej,fjeta pak dhe dola me Lejlen.
-Lejla nga do shkojme?
-Nuk e di,tek ndonje lokal ketu afer.
-Mire.
Shkuam u ulem ne nje lokal aty,dhe pse e dija se tema e vetme do te ishte JACKU.
-Pra,u martuan?
-Po.
-Si doli dasma?
-E perkryer,une u kenaqa shume.
-Sa mire,ku do shkojne per muaj mjalti?
-Po u nisen sot ne 6:00 per ne Spanje.
-Oh,kane gjetur vend perfekt.
-Po dhe une kete them.
-Lum si Klea.
-O Lejla,mos e mbaj mendjen tek ai tashme,nuk ishte ai djali qe e puthje kur te doje.Tashme ai esht i martuar dhe se shpejti do te krijoje familje,do te beje femije.S'do te jete me i lire te merret me vajza beqare.S'je e vetmja qe e do Lejla.Fshije nga zemra,ai eshte vetem i Kleas!
-Po mire e ke,ne fakt ke shume te drejte.
-Per te miren tende e kam,te mos vuash sepse probleme nuk i hap dot mes atyre te dyve.
-Jo se kam menduar ti hap probleme,mjafton te jete i lumtur.
-Faleminderit!
Heyy njerez faleminderit per 5.4K reads.Love you all.♥
Nderkohe ju sygjeroj te lexoni librin e pare te Klarisa_black - Kurre ne zemren time.
Lexim te kendshem!
YOU ARE READING
Who are you? [Shqip]
RomanceJeta e ka mesuar ate te jete gjithmone e forte , t'i beje balle cdo sfide ne jete . Cdo gje e ka braktisur . Jeta e ka braktisur , madje dhe nena e saj. Nje jete ne jetimore , nje jete e mbushur plot veshtiresi. I eshte mohuar cdo buzeqeshje , c...