U zgjua dhe Brandoni dhe me percolli ne shtepi,ora ishte 7:00 am keshtu qe mendova se nuk do ishte zgjuar njeri,mendova te hyja ngadale ne shtepi qe te mos me dallonin se u ktheva ne mengjes.Well,nuk dua te genjej prinderit por nuk mund ti tregoj cfare ndodhi.Keshtu bera,hyra ngadale dhe asnje nuk me vuri re,shkova ne dhomen time,u vesha me pizhama dhe bera sikur flija,me zuri gjumi dhe u zgjova ne oren 10.
U cova,bera dush dhe me pas u vesha per te zbritur ne kuzhine.
-Mirmengjesii!!
-Mirmengjes,-me thane te gjithe.
-Ne cfare ore u ktheve dje Anush?-me pyeti babi.
-Hmm,,se mbaj mend mire por besoj se 2 mund te ishte :D
-U kenaqe?
-Po sigurisht,Brandoni me kishte bere serisht dhurate.
-Oh vertet?-tha mami,-me pelqen ky djale.
-Heh ☺
-Po cfare te beri?
-Nje buqete te madhe me trendafila te kuq dhe te bardhe,dhe nje arush super te madh.
-Po ku i ke?-me pyeti Jacku ne forme dyshuese.
-Hmm..Nuk e di me thene te drejten,mund ta kem harruar aty tek diskoja ose mund ti kete marre Brandoni per te mi dhene sot,-i thashe dhe pse e genjeva,ato i kisha harruar tek shtepia e tij.
-Heh mos ja fut kot ;)
-Jack keshtu eshte!
-Zere se te besuam.
-Po cfare dreqin keni qe s'me besoni?-thashe me je ton te larte.
-Ana qetesohu,-tha mami,-kush tha qe s'te besojme?!
-Po ja pra zere se te besuam thote ai.
-Ama thote ai,ne s'te thame gje.
-Nejse ju befte mire,-i thashe dhe u largova nga tavolina.
Pas 15 minutash Jacku erdhi ne dhomen time,e dija se kishte erdhur per te kerkuar falje dhe te kerkonte ndonje nder tjeter,sic ben gjithmone.
-Ana.
-Po?-dhe ktheva koken ne anen tjeter.
-Me fal qe te inatosa ne mengjes.
-Gjithmone do te te fal une ty?
-Por...
-Cfare por??Gjithmone nxjerr budalliqe nga goja,gjithmone me injoron,gjithmone nuk me beson dhe perseri une te fal,perseri besj sikur ska ndodhur asgje.Dhe sa do te vazhdoje keshtu?Me ler rehat Jack,me ler te jetoj jeten time qe duhet ta beja qe femije nje jete te mire por tani ra rasti,dhe tani qe ra rasti nuk me le ti.Cfare te keqe te kam bere?
-Te gjitha qe the i ke te drejta An,te kerkoj shume ndjese.
-Mire mund te dalesh tani.
-Do zbresesh poshte?
-Me vone.
-Tani te lutem,kam dicka te rendesishme per tju thene te gjitheve.
-Okej po vij,-i thashe.
Heh thashe,do te kerkoje dicka meqe erdhi dhe kerkoi falje.Zbrita poshte dhe aty ishim te gjithe me vemendjen per te degjuar Jackun se cfare do te thoshte kete here.
-Well,dua te them dicka shume te rendesishme,dua tju them vendimin qe kam marre per jeten time.Sic e dini kam nje te fejuar qe e dua shume dhe dua te kaloj jeten me te,ndoshta mund tju duket absurde se si Jacku do dike seriozisht.Po po, e dua me te vertete me shume se jeten time dhe kam menduar qe te bejme ceremonine e marteses.Mami,babi dua te martohem me te vertete me Klean,ajo eshte vajza e endrrave te mia,e dua.
-Wow sa mire te keqen mami,patjeter qe do te martoheni dhe kemi per te bere nje dasem super madheshtore.
-Po, i bashkohem mendimit te mamit,-tha babi.
-Po ti An?-me tha Jacku.
-Cfare te them une kur e do?Martohuni pra.
-Okejj,-tha Jacku i gezuar.
-Ejj po une?-tha Tea,-s'kam te drejte te jap nje mendim?
-Oh jeta ime,-tha Jacku,-duke e perqafuar.
-Jacku se ka mendjen ne vend -_-,-thashe une.
-Jo Teushja e vellait,ti je me e rendesishmja per mua,po he si emndon?Te martohet vellai me Klean?
-Poooo.
-Hahaha ti je e vetmja qe nuk me merzitesh asnjehere,-i tha Jacku Teas dhe e puthi ne faqe.
Epo tani na priste perseri nje lodhje e stermadhe,nje dasem po afrohej...
YOU ARE READING
Who are you? [Shqip]
RomanceJeta e ka mesuar ate te jete gjithmone e forte , t'i beje balle cdo sfide ne jete . Cdo gje e ka braktisur . Jeta e ka braktisur , madje dhe nena e saj. Nje jete ne jetimore , nje jete e mbushur plot veshtiresi. I eshte mohuar cdo buzeqeshje , c...