E zhgenjyer-.-

1.1K 78 25
                                    

Pasi iku Brandoni ngela vetem ne shtepi,mendova te telefonoj Lejlen ta njoftoj per te rejat qe sapo ndodhen.Tani ndihem me mire qe kam nje shoqe te ngushte dhe me mbeshtet ne cdo hap timin,me ndihmon,me jep keshilla dhe kaloj pothuajse me shume kohe me te sesa me Brandonin.

-Lejla,vjen ne shtepine time?D.m.th i mbarove ato punet urgjente?Kam lajme te reja per te te dhene.

-Hmm..

-Lejla?Aty je?

-Po ketu.Ja do te vij per 10 minuta.

-Okej po te pres.

                                           ***Pas 15 minutash***

-Hejj Lejla.E di?Je 5 minuta me vonese.Hahaha nejse nuk ka gje se shaka bera.

-Po e di u vonova pak,me fal.

-S'ka asgje zemer.Po cfare ke?Ke marre ndonje lajm te keq qe je kaq e merzitur?

-E merzitur?Joo moj,-dhe shfaqi nje buzeqeshje ne fytyren e saj.

-Mire eja tek dhoma ime te ulemi.

-Okej.

Shkuam ne dhome dhe u ulem.Ajo po rrinte e heshtur,nuk ishte si dje qe vetem qeshte dhe fliste.

-Lejla cfare ke?

-Asgje,cfare do te me thoje?

-Oh,keshtu si je ti nuk ta them.

-Mire mire,tani?-dhe u çel ne fytyre.

-Okej tani po.

-Po te degjoj ^_^.

-Sic e di per Brandonin,ehh kushdo qe e ka bere ate foton thjesht na ka zili Lejla ^_^ ai ishte me kusheriren dhe as qe e ka ndermend te me tradhtoje mua.

-Oh vertet?

-Pooo.Tani dua te gjej ate qe ka bere foton dhe tja bej te qarte se nuk ka per te na ndare kurre.

-Ma bej te qarte pra,-dhe uli koken.

-Cfare thua?

-Ma bej te qarte.

-Haha..Po pse ty?Thashe qe do ja bej te qarte asaj qe ka bere foton.

-Go on!E ke perpara syve.

-Cfare dreqin thua o Lejla?Shaka?E di qe eshte nje shaka pa kripe?

-Nuk eshte shaka,-dhe nisi te qante.

-Ejj,mos u shtir.Ti je shoqja ime me e ngushte,si mund te ma besh kete?Jo jo,nuk do te me vinte mendja kurre tek ty,nuk do te dyshoja kurre tek ty.

-Ana!E bera une foton.

Ne fytyren time u shfaq serioziteti dhe u ngrita ne kembe,nuk e dija ta besoja apo jo.Perderisa ishte e merzitur qe ne fillim,nisi te qaje,po kembngul qe e ka bere ajo.Oh Gosh!Pse e ka bere??Ishte nje nga njerezit qe i besoja me shume.Pse veproi ne kete menyre?!DO BRANDONIN PERVETE?Jo jo..Teksa shihja ate me koken ulur qe po qante nuk dija cfare te thoja,nuk mund te nxirrja asnje fjale nga goja.

-Lejla zhduku nga shtepia ime!

-Mund te shpjegohem?

-Zhduku te thashe!!S'dua te te shoh me fytyren perpara syve te mi!

-Shiko e verteta eshte se....

-Qepe!!Gjeja me e mire qe mund te besh tani eshte te largohesh,-bertita.

Doli nga dhoma dhe iku.Ngriva ne vend...Nuk dija si te veproja,ne ato momente mu morr fryma brenda.Dola ne ballkon dhe lotet po me rridhnin ne faqe.Te ta beje kete dhe shoqja me e ngushte?Oh jo,cfare shoqe?I gjithi ishte nje mashtrim,gjithcka!Shoqeria me te ishte gabim!

Telefonova Brandonin dhe i thashe te vinte menjehere ne shtepia ime.Ra zilja e deres dhe shkova e hapa,aty qendronte Brandoni.E perqafova direkt dhe nisa te qaja.

-Ana,cfare ke?Cfare ka ndodhur?

-.....

-Te lutem pusho,eja brenda qetesohu.

Me dha uje dhe u ulem ne sallon.

-Ana,me thuaj.

-Lejla...

-Cfare i ka ndodhur Lejles?

-U zhgenjeva nga ajo...

-Si?Pse?

-Brandon seriozisht nuk mund te flas.

-Ja ti telefonoj dhe te shohim cfare do te thote sepse keshtu skam per te kuptuar asgje nga ti.Ku e ke celularin?

-Tek dhoma ime.

-Ja te shkoj ta marr.

-Lejla,eja direkt tek shtepia e Anes!!

-Pse?-u pergjigj,-kam pune.

-Nuk me intereson,ler gjithcka dhe per 5 minuta te jesh ketu.

-Okej okej erdha.

Mbylli celularin,ishte me nerva,erdhi dhe me perqafoi mua.

-Ana te lutem mos qaj.

-Si mund te ma beje ate gje personi qe konsideroja miken me te mire?

-Nuk e di cfare ka bere o Ana,ja te vije te me sqaroje.Por shpresoj mos nise te qaje sepse skam per te kuptuar asgje -_-.

Trokiti dera dhe Brandoni shkoi e hapi.

-Ckemi,-tha Lejla.

-Hyr brenda,-i tha Brandoni me nerva.

-Ana,si je?

-Leri pyetjet me shpjego pse Ana eshte ne kete gjendje,tani dhe mos i bjer nga Kina,thuaje direkt.

-Okej Brandon,foton ja cova une,une i dergova mesazh qe ti po e tradhetoje.

-Pse e bere kete?

-Ju kisha zili,doja hakmarrje.Jackun e humba,nuk doja te shihja Anen te lumtur.

-E pse?I behet shoqes te ngushte kjo?

-Nuk kisha qellim te isha mikja e Anes,qellimi im ishte te ndahej nga ti.

-Cfare i ke keto budalliqe qe nxjerr nga goja?Dhe flet pa tu dridhur qerpiku!

-Epo Brandon,doja ta ndjente dhe Ana ate moment te tradhetimit.

-Ajo nuk eshte tradhetuar asnjehere,dhe aq me pak nga mua.Shiko vajze e mbare une nuk lejoj as Zotin te trishtoje Anen time.Nese dikush e merzit dhe e ben te derdhe lot e ka punen keq me mua.Kupton?

-Jo nuk kuptoj.

-Mos bej lojra me mua,-bertiti.

-Oh Brandush,shume u nervozove,-dhe i preku krahun.

-Lejla mos e prek,-thashe.

Te dy kthyen koken nga une ndersa Brandoni ja hoqi doren Lejles.

-Ejj,nuk ke asnej te drejte te me theresesh ne ate emer dhe aq me pak te me prekesh.E tregove veten cfare je.Je nje femer e ulet,asgje me shume.Te gjitha pasojat e merzitjes se Anes do i kesh me vone.Tani zhduku qe ketu pa te ndodhur gje!

-Hahaha me fute friken zemer.Ejj Ana ruaj te dashurin.Heh e di cfare,ben mire ta ruash nga une.Ku i dihet mund te kete ndnonje tradhetim ne kete mes.Puç!,-dhe u largua shpejt.

Ngela me syte e hapur duke pare Brandonin me habi.

-Mos e degjo.Ne fund e fundit cfare pret nga nje k*rve si ajo?

-Brandon,nuk dua te te humbas.

-Nuk ke per te me humbur kurre!

Who are you? [Shqip]Where stories live. Discover now