E kisha perjetuar shume here humbjen e tij dhe ne menyra te ndryshme. Si fillim mendova se me donte , me perdori , kuptova qe ishte faji i vellait tim per gjithcka dhe tashme ne fund , qershia mbi torte ; tradhetia. Eshte gjeja me e keqe qe mund te behet ndaj nje femre ; te zevendesohet me nje tjeter ,sepse ne nje menyre apo ne nje tjeter ajo ka dicka manget ose thjesht meshkujt jane disa egoiste te pangopur me asgje . Sigurisht qe nuk do te prisja damaret nga kjo gje , apo te rrija gjithe diten ne dhome duke qare duke gjetur nje menyre per te lenduar veten , sepse jeta ime ka qene plot me sfida , kam kaluar gjera me te forta , me te trishta se kaq. Jam perballur me lloj-lloj gjerash por perseri kjo e ka nje vlere te cuditshme , e ka fuqine te te lere nje boshllek ne shpirt.
Kishte kaluar gjithe nata qe sme linte te merrja fryme nga mendimet dhe kur u zgjova ne mengjes e gjeta telefonin me qindra thirrje te humbura e mesazhe nga Brandoni. Pikerisht ! Kjo eshte pjesa me e keqe ! Kur nuk iu mjafton njera dhe duan te kene dy ose me shume nen duar .
Nuk kisha ndermend ti ktheja telefonaten keshtu qe thjesht telefonova Jack-un .
-Ana , si je ? Si jane punet andej ?!
-Mire Jack. Te ju ? Gjithcka mire ?
-Um.. Po .
-Kur do ktheheni ?
-Se di . Nuk e kemi vendosur.
-Ne rregull. Kalofshi mire.
Do te doja ta kisha prane Jackun ne keto momente nuk e di se pse por thjesht ndihesha me e sigurt prane tij . I lashe te gjitha mendimet dhe zbrita ne kuzhine , per te ngrene dicka. Epo te gjithe kishin ikur pasi kesaj rradhe mu desh te luaja rolin e gjumashes vetem e vetem qe mos me merrnin ne pyetje. Doemos do e dallonin kete cehre ne fytyren time qe me nxit deshiren per te vrare ate qe e shkaktoi.
Ndihesha e vetmuar dhe pikerisht si me magji para deres u shfaq Lejla. E ftova brenda dhe filluam te bisedonim
-Nuk me dukesh mire Ana.
- Eshte thjesht.. Brandoni
- C-cfare ka bere ai ?
-Eshte thjesht nje femer tjeter Lejla.
-Oh... Me vjen keq. Por ndonjehere duhet te ndodhe Ana.
-C..cfare do te thuash Lejla ?
-Umm.. Ajo qe dua te them eshte se epo ja... Duhet ta njohesh nje person me mire para se te... Para se te kalosh jeten me te. Me duhet te iki , sapo mu kujtua nje pune urgjente.
-Prit Lejla ?!
-Shihemi Ana !
Dreqi e marrte ! Perse duhet te ishte kaq e cuditshme ? U ula gjithe bezdi ne shtratin tim dhe serish mora nje mesazh nga Brandon"Shiko Ana. Po me shqeteson vertet. Cfare ka ndodhur ?"
Edhe pyet ! Njeri me fiksime !
***
Doemos qe me kishte zene gjumi nga pagjumesia e nates dhe , serish u zgjova nje tingulli i ziles se deres. E bezdisur u cova ta hap dhe ishte... Dora vet Brandon !
-C'kerkon ti ketu ?
-Cfare po flet Ana ?
- Oh te lutem. Mos bej te pafajshim me mua.
- Kam bere ndonje gje ?
- Jo Brandon. Thjesht sa u ktheve tek vetja jote. Ne fund te fundit , ndaj tradhetise ke krijuar varesi.
- Cfare po flet? Nuk e kam idene.
-Dil jashte !
- Jo pa me treguar se cke ne mendjen tende.
-Mire pra , po bej kinse ti nuk di gje . Atehere cme thua per kete foto ?!- fola me nje mllef qe e kisha mbajtur brenda teksa i tregova foton me ate vajzen. U habita nga reagimi i tij .
Prisja qe te shokohej ose te kerkonte falje , por ai shpertheu ne te qeshura. Thjesht nuk mund ta kuptoja dot.
-Je krenar per vepren tende ?!
- Oh Ana ! Ti te sjell humorin . Vertet ? Mendove se une me kete ?
Dhe serish shpertheu ne te qeshura .
- Cfare ka ketu per te qeshur ?!
- Ajo eshte kusherira ime Ana. U kthye nga Amerika dhe ne thjesht kishim dale per kafe. Dhe ti. Oh zot !
-C..cfare? Po thua te verteten ?
- A do te te genjeja ndonjehere ?!
-Por.. Une thjesht u ....
- Xhelozove ? Ne nje fare menyre me ben te ndihem mire e di ? Kjo tregon sesa ti me do.
- I marre!
- E gjitha ka qene nje kurth i ceket, sepse heret a vone e verteta do te dilte. Thjesht ai/ajo qe e ka menduar seshte aq i mire ne keto gjera.
- Te dua !
- Edhe une Ana !
YOU ARE READING
Who are you? [Shqip]
RomanceJeta e ka mesuar ate te jete gjithmone e forte , t'i beje balle cdo sfide ne jete . Cdo gje e ka braktisur . Jeta e ka braktisur , madje dhe nena e saj. Nje jete ne jetimore , nje jete e mbushur plot veshtiresi. I eshte mohuar cdo buzeqeshje , c...