U zgjova ne mengjes me nje energji pozitive.Shkova zgjova Tean dhe Jackun me pas.Kur shkuam ne kuzhine Lejla ishte duke pergatitur tryezen te hanim mengjes.
-Miremengjesi te gjitheve,-tha ajo.
-Mirmengjes,-thash une dhe Tea.
Ndersa Jacku u ul ne tavoline pa thene asgje,hengri shpejt dhe po i telefononte dikush.Ishte shume i ngrysur ne fytyre dhe i vrenjtur por sapo pa emrin ne celulari direkt i shndriten syte dhe i buzeqeshi fytyra. "Alo mirmengjes zemer" tha, ehh epo ndoshta ishte Klea.Sapo tha ashtu Tea u skuq dhe syte ju mbushen me lot.Uh kushedi sa po vuante ajo vajze.Ajo do dike qe nuk e do.Si mund ta harroje duke e pare perdite?Ndoshta mund t'ja mbushja mendjen Jackut te sillej ndryshe me te por tashme ai ka nje te dashur.Gjithsesi Jacku nuk e mbaroi ushqimin,puthi Tean dhe mua dhe iku.Takim ndoshta.Mbaruam dhe ndihmova Tean per tryezen dhe me pas u bera gati qe te ikja ne shtepine time.Putha Tean dhe takova Lejlan.
-Mirupafshim vajza,do te shihemi perseri shume shpejt,-u thashe.
-Mirupafshim,-me thane.
-Dhe ti Lejla te lutem mos u merzite,okej?
-Do te perpiqem.
Ika qe aty dhe po shkoja ne shtepi.Sapo hyra trokiti dera.Uhh kush te jete?Hapa deren dhe ishte Brandoni.Pff mesoi shtepine dhe ketu mbiu?!
-Ana me fal,duhet te te them dicka shume te rendesishme dhe me pas reago si te duash,po te duash besoje,po te duash mos e beso.Bertit a nuk e di c'mund te besh.Thjesht dua te jem i paster me veten time dhe me te gjithe,me te vertete u lodha duke luajtur lojera te shpifura.
-Brandon zhduku mos te te shoh,ka mundesi te ikesh?
-E di... e di se s'do te me shohesh me sy por vetem dicka do te te them dhe do iki s'te shqetesoj me kurre.
-Okej ma thuaj dhe ik.
-Nuk po futem brenda po ta them ketu.
-Fol pra.
-Mire,nuk jam i lidhur...Qe kur te njoha ty dhe deri tani nuk kam qene i lidhur.
-Hahaha po me ben te qesh...
-Te lutem pusho,te mbaroj une dhe mund te vazhdosh me pas.
-Vazhdo -_-
-Ti e di shume mire se vellai yt,Jacku qe kur na pa te dyve me mori shume inat,as vete nuk e di pse.Dhe duke na pare me shume te dyve ai nje dite u takua me mua dhe me kercenoi.Kishte nje shoqen e tij dhe une do te shtiresha sikur isha lidhur me te para syve te tu,kudo te isha me ate vajze dhe te te benim ty te besoje se isha i lidhur.Nuk pranova,por me tha se ne qofte se nuk e pranoja ate urdher do te me vriste me patjeter.
-Mos genje me..Ik!!
-Ana te betohem per motren qe eshte keshtu.Ne qofte se do mund te pyesesh dhe vajzen qe ke pare me mua shume here.Ne qofte se do mund te bisedosh me Jackun dhe ke per te pare sa te drejte kam.Kaq doja te te thoja.Mirupafshim!
Mbylla deren dhe nuk mund ta besoja cfare me degjuan veshet.Genjeu ai apo genjeu Jacku?Nuk e dija si te veproja,prita dhe pak dhe morra Jackun ne celular.
-Ajo Jack ku je?
-Rruges per ne shtepi.
-Eja tek shtepia ime.
-Pse?
-Eja tani thashe o Jack.
-Cfare ke?Nga zeri s'me dukesh mire.Te ka bere gje ai?
-Jackkkk eja dhe leri pyetjet te thasheee -___-
-Okej erdha prit.
Nga momenti ne moment prisja qe dikush te trokiste ne dere.Dhe ja trokiti.hapa deren ishte Jacku.
-Ja erdha,cfare ka?
-Tani..do te me tregosh te gjitha sinqerisht,pa asnje genjeshter,pa te bertitura dhe me qetesi te lutem.
-S'te kam genjyer asnjehere.
-Sapo me genjeve tani ne kete sekonde duke thene qe s'me ke genjyer kurre.
-Cfare po perpiqesh te thuash?
-Pse e kishe kercenuar Brandonin me vdekje?
-Te tha ai i poshtri e?
-D.m.th e ke bere kete gje?
-Po....me fal.
-Shiko ketu do te ta fal por guxo e prek Brandonin me dore ke pune me mua.
-Ow? Shi shi..
-Cfare te shoh?-bertita.
-Ule zerin.
-Nuk duaaa,ke guxim dhe me sheh ne sy pas gjithe atyre qe bere?
-Boll.
-Ik nga shtepia tani!
-Mos guxo te takohesh me ate.
-S'te pyes cfare te bej,prek ate me dore dhe pastaj behu gati te me vrasesh mua.
-Mir mir.
NUK E PRISJA NGA VELLAI IM.BRANDONI S'KA FAJ,AI ESHTE I PAFAJSHEM.
YOU ARE READING
Who are you? [Shqip]
RomanceJeta e ka mesuar ate te jete gjithmone e forte , t'i beje balle cdo sfide ne jete . Cdo gje e ka braktisur . Jeta e ka braktisur , madje dhe nena e saj. Nje jete ne jetimore , nje jete e mbushur plot veshtiresi. I eshte mohuar cdo buzeqeshje , c...