Ne mengjes u zgjova me trokitjen e deres,hapa celularin ora ishte 6:05.Kush mund te ishte qe n kete ore?U ngrita dhe dola te hapja deren.E hapa dhe aty shoh qe ishte mbeshtetur Brandoni.Hmm cfare donte kete rradhe?!Dhe pse ka erdhur kaq heret??!
-Po Brandon?
-Anna...,-me tha me ze te ulet dhe te trishtuar.
-Po pra fol?!-ju pergjigja ftohte.
Ngriti koken me pa dhe dy pika lot u rodhen ne faqe,but cfare ka kyy?Ne qofte se do te vinte per falje nuk do te qante sic po ben tani,cfare i ka ndodhur?Ai nuk po fliste thjesht lotet po i kalonin ne faqe.
-Brandon eja brenda me thuaj cfare ke.
Hyme brenda dhe po rrinim ne koridor.Ai nuk guxonte te thoshte asgje,syte e tij ishin te trishtuar ne kulm dhe te pashprese.
-Anna...Me fal ne qofte se te shqetesova qe ne kete ore por me beso se nuk kisha njeri tjeter ku mund te ndihesha me mire ne diten me te keqe te jetes sime.
-Pse cfare ka ndodhur?
-Babi im....He is not alive anymore.
-Cfareee??Psee?Cfare i ndodhi atij?Ai gezonte nje shendet te plote.
-Kishte probleme me zemren,pse duhet te ikte ai?Personi me i rendesishem ne jeten time??
-Ngushellime Brandon!
- :(...Anna pse nuk me morri mua Zoti ne vend te tij?Pse me la te jetoj pa te?Ai ishte idhulli im,ai me tregonte cfare te beja e cfare jo.Fale atij kam arritur ketu sot.Pa te une jam nje HIC.Madje ai me njohu me ty o Anna. Pse nuk ika une pseee?
-Shtt Brandon mos e lesho veten, te gjithe hasin momente te pakendshme ne kete jete.Zoti na merr dhe personat me te rendesishem te jetes.Mua nuk me ka marre asnje por une nuk kam njohur asnje.Ti e ke thirur "babi" ate,ndersa une askujt si kam thurrur "babi" apo "mami". Ti ke mamin Brandon,mos fol keshtu.
-Nuk mund te besoj cfare ndodhi.
Duke thene keto lotet nuk i pushonin,ju afrova dhe po i fshija lotet.
-Mos qaj me tani,behu i forte.
Dhe me pas me vjen ne perqafim nga ai,me shtrengoi shume fort afer vetes dhe me peshperiti ne vesh:"Kisha shume nevoj per kete perqafim".
Ndenjem pak ashtu dhe me pas u bera gati dhe dolem,do te shkonim ne shtepine e tij.Mora Danielen ne celular.
-Alo mirmengjes Daniela,sot s'mund te jem ne pune,besoj se e di pse.
-Po Anna e di,d.m.th ti them dikujt tjeter te rrije sot ne vendin tend?
-Po te lutem.
-Okej,pafshim.
-Pafshim..
Me pas po ecnim dhe ai me kapi doren.
Dora e tij ishte e ftohte akull dhe dridhej,kur hidhja syte nga fytyra e tij ai ishte ne gjendjen e tij me te keqe,ecte si ne ajer,nuk e shihja dot ashtu :( . Dhe sikur te mos mjaftonte kjo perpara na del Jacku duke vrapuar,hmm ndoshta kishte dale per vrap sepse ishte veshur sportiv.
-Oww pellumbat!!
Brandoni shtrengoi dhembet dhe ne syte e tij u shfaq nje lloj urrejtje.Hoqa doren nga Brandoni dhe ju afrova Jackut.
-Te lutem vetem sot jo,nese ke Zot mos u afro asnje hap afer tij.
-Pse?
-Nuk kemi pse te japim shpjegime ty.
Kapa per dore Brandonin dhe vazhdova rrugen.Me te vertet me erdhi keq per te.Nuk mund te duroja dhe Jackun duke nisur me te tijat.
Heyy people thank you for 1.8k. Love you♥♥
YOU ARE READING
Who are you? [Shqip]
RomanceJeta e ka mesuar ate te jete gjithmone e forte , t'i beje balle cdo sfide ne jete . Cdo gje e ka braktisur . Jeta e ka braktisur , madje dhe nena e saj. Nje jete ne jetimore , nje jete e mbushur plot veshtiresi. I eshte mohuar cdo buzeqeshje , c...