Pjesa 44.

1.1K 91 18
                                    

Kaluam korridorin dhe hyme ne sallon.Ishin pergatitur shume mire per nje dite si kjo.U ulem,isha prane mamit  dhe Teas.Brandoni qendroi ne kembe,ishte gjithe kohes duke me pare mua dhe sa hidhja syte nga ai,ai hiqte shikimin nga mua dhe ulte koken.Pothuajse nuk e kisha mendjen fare se cfare po bisedohej ne lidhje me Klean dhe Jackun.Thjesht degjova ne fund "Jete te lumtur" dhe mendova se biseda per kete teme mbaroi.Me pas uruam ciftin por vjen dhe nje ze si papritur.

-Jete te lumtur Jack,por,si do te ndiheshe te veproja une ne ate menyre qe veprove ti para pak kohesh?-tha Brandoni.

-Brandon te lutem leri keto,-tha Klea.

-Po po ke te drejte,-ju pergjigj ai.

Dhe per te ndruar pak temen mamaja e Kleas dhe e Brandonit na tha qe te uleshim ne tryeze dhe ashtu beme.Isha perballe Brandonit,ndihesha shume ne siklet dhe u ngrita shkova ne tualet,kur dola aty ishte Brandoni.

-Hej

-Hej :) 

-Je bere shume e bukur sot.

-Faleminderit.

-Me te vertete me kishte marre malli te te shihja.

-Edhe mua.

-Vertet?

-Them se po Brandon...

-Ah mire.

-Po hyj brenda tani.

-Ana nuk kam rreshtur se menduari per ty,-dhe vendosi doren tek fytyra ime.

-Mire Brandon po hyj brenda sepse mund te na shohin.

-Po Ana ke te drejte,me fal por u verbova nga bukuria jote.

I dhashe nje buzeqeshje dhe u largova.Shkova aty dhe vazhdova te beja sikur po haja.Pas pak minutash erdhi dhe Brandoni.Mbaruam dhe thame te iknim,takuam te gjithe por kete here ishte me ndryshe,kur me takoi Brandoni me puthi ne faqe dhe pse aty ishin te gjithe.Ikem dhe hipem ne makine.

-Ja dhe kjo pune mbaroi,-tha babi.

-Uhh jam 100 here me i çliruar-tha Jacku duke buzeqeshur.

-Teush nuk po ndihesh fare,- i thashe.

-U merzita,aty nuk kishte asnje te moshes time te luaja,-tha ajo.

-Si nuk kishte?-tha Jacku,-Brandoni femije ishte pse nuk luajte?

Nuk e prisja kete nga Jacku,por tani cfare pati qe foli ashtu?

-Jack mbaje gojen,-tha babi.

-Pse ba genjeva?Ashtu eshte.

-Jo s'eshte aspak ashtu,-tha mami,-ai dukej qe ishte nje djale i matur dhe me vlera,nuk ben mire te flasesh ashtu mbrapa kraheve te dikujt e aq me pak per kunatin tend.

-Kunatin e dyfishte mami,-tha Jacku.

-Cdo te thuash?

-Ehh ma mos bej sikur se dallove.

-Jo Jack mbaroje cfare ke per te thene.

-Kunat i dyfshishte thashe sepse nga nje ane eshte vellai i gruas time te ardhshme dhe ne ane tjeter i dashuri i motr....

-Jack boll,-e nderpreva.

-Pse  Anush s'eshte ashtu?-tha Jacku.

-Jo nuk eshte aspak ashtu,-i thashe e inatosur.

-Ana mos bertit,-me tha babi.

-Ba nuk e degjon cfare po nxjerr nga goja ai?

-Mire qetesohu.

-Jack turp te te vije,-ja priti mami.

-Pse ma?

-Nuk duhet te flasesh keshtu.

-O ma per hir te Zotit a nuk e pe si e puthi?

-Puthje miqesore,-tha mami.

-Jes jes ma zgjatjani qejfin Anes sepse me duket se do te na ktheje viziten ajo familje duke na kerkuar doren e Anes.

-Branvo Jack,-thash me nje ton zhgenjyes.

-Me fal moterz por kjo eshte e verteta,-me tha me nje buzeqeshje gjasme te trishtueshme!

Who are you? [Shqip]Where stories live. Discover now