Pjesa 30.

1.2K 96 20
                                    

Isha duke ecur me Brandonin por edhe pse kishte ndodhur nje fatkeqesi shume e madhe nuk e di pse ndihesha aq e sigurt kur shtrengoja doren me ate.Ndoshta ze ndonje vend ne zemren e tij meqe erdhi direkt tek une.Uff nuk e di,nuk eshte momenti per keto tani.

-Anna,s'eshte e nevojshme te vish edhe ti.

-Pse?

-Po sepse nuk eshte ceremoni e gezueshme beson se me kupton.

-Po si?Te te le vete?

-Nuk ka gje,kam qene dhe me pare ne keto raste te tilla.Ti s'ke qene asnjehere.

-Po ke qene,por tani eshte shume ndryshe.

-E di Anna.Por s'eshte mire te rrish dhe ti.

-Ah po.Do takohemi me pas?D.mth kur te mbaroni?

-Po patjeter do te te telefonoj pa merak.

-Ne cfare do ore me telefono!

-Po o zemer.

Shkeputem duart dhe u ktheva te ikja ai me kapi nga krahu dhe me puthi ne buze.Oh Gosh ishte kaq bukur kur puthte ai.Ishte kaq bukur qe buzet e tij te prekin buzet e mia.Nuk isha e sigurt nese ndjeja dicka per ate njeri.Nejse,ika dhe po vija per ne shtepi,u ktheva ne nje kthese dhe perpara ishte Jacku.

-Pra?Eja se dua te bisedojme pak.

-Jack te lutem mund te me hapesh rrugen?

-Nuk po te vras Ann.Eja ulemi diku te bisedojme si vellai me motren cfare ka ketu o.O?!

-Mhh okej :3 

Ecem dhe hyme ne nje lokal aty afer.

-Mire Anna te njoh shume mire tani,do te me thuash gjithcka qe ke kaluar me ate njeri.E kupton qe te kam moter dhe dua te di gjithcka?Harroji ato qe kan ndodhur me ne te dy,ato kaluan tani nuk ishte faji yne.Asnjeri nga ne nuk e dinte se kishim lidhje gjaku.Tani eshte dicka e re dhe ne jemi vella e moter dhe normal qe asnje vella nuk deshiron te shohe motren rrugeve me cuna.Besoj se me kupton deri ketu.

-Shiko Jack....

-Prit se kam akoma.Kur te thashe te vije ne shtepi perse nuk erdhe?Pse preferon te rrish vetem apo ngaqe e ke me te lehte te takohesh me ate?

-O Jack pusho dy minuta dreqi e morri :3 . Si fillim jam 18 vjec ne qofte se e di.E di une vete se si mund te veproj e di cfare eshte e mira dhe cfare eshte e keqja.Me Brandonin s'kam asgje.

-Pse genjen??!!

-Pse te genjej?Edhe nese e dua eshte puna ime jo jotja.

-Eshte dhe e imja.Ti jeton vete.

-Edhe cfare?

-Edhe....-dhe uli koken.

-E kuptova cdo te thuash.

-Pra?

-Pra asgje,nejse po iki.Ah dhe dicka gjej nje dado per Tean,le qe nuk rri ne shtepi por as nuk merr mundimin te gjesh dike per kujdesin e motres.

-Ate e di une.

-Po normal ti e di,thjesht ta vura ne dukje -_- .. Bye

U ngrita dhe po ikja per ne shtepi.Nga casti ne cast prisja telefonaten e Brandonit.Cfare do ishte duke bere ai tani?Si ndihet?Do te mund te rezistoje aty?Mendja ishte tek ai.Me mungonte shume,doja te shikoja fytyren e tij.

Who are you? [Shqip]Where stories live. Discover now