I need your hug again!

2.2K 152 9
                                    

Me te vertete ndihem e bekuar qe jetoj ne kete shtepi,edhe pse si dado nuk e ndjej fare qe jam si punonjese ketu.Isha mire deri ne gjysem te dites me pas cova Tean te flinte sepse ishte ora 14:00 dhe ka gjumin e drekes.

Dola ne dritare dhe pashe nje vajze qe mund te ishte afersisht sa une ne moshe me dy prinderit e saj duke u perqafuar.Ehh pse nuk e kam provuar perqafimin e prinderve asnjehere?Pse nuk e di c'do te thote "mami" dhe "babi"?Pse me ra mua ky fat?Pse pikerisht mua o Zot?Nuk i kam bere keq askujt,pse duhet te jem pa prinder?Jetojne prinderit e mi,apo kane nderruar jete?Mos me kane braktisur ata me deshiren e tyre?Jo..jo prinderit kane shpirt per femijen e tyre,pse perfundova ne jetimore psee?Nuk njoh asnje te afert nuk kam asnje njeri ku te mbeshtetem.

Dhe mendova se nuk po flisja,por isha duke menduar me ze te larte dhe papritur me rrodhen lotet ne faqe dhe me pas nuk permbahesha dot dhe fillova te qaja per fatin tim te zi.Ktheva koken dhe shoh ne dera Jackun.

-Ke shume ketu?-dhe po fshija lotet.

Ai u afrua me sy te perlotur dhe me dha nje perqafim aq te ngrohte,dhe nuk foli asnje fjale.

Ai u afrua me sy te perlotur dhe me dha nje perqafim aq te ngrohte,dhe nuk foli asnje fjale

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

U ndjeva aq mire sa nuk doja te mbaronte kurre.Nderkohe po qendronim ashtu dhe degjohej frymemarrja e tij ne floket e mi,dhe lotet e mi tek bluza e tij.Duart me ishin ngrire,kur pas pak dhe duart e mia preken shpinen e tij,pas kesaj ai me terhoqi dhe me shume pas vetes dhe po qendronim ashtu.Uff Zott c'po bej mendova me vete.pse jam ne krahet e nje djali qe nuk e njoh plotesisht?Ndalova pyetjet ne koken time dhe ndihesha ne qiellin e shtate me ate perqafim.

U largua pak dhe me pyeti:

-Je me mire?-dhe dallova qe syte e tij ishin skuqur dhe ishte i trishtuar.
-Po,-dhe ula koken me turp.
-Ok,po iki ..
-....

Iku dhe mbylla deren.Cfare te beja?Si mund ta shikoja ne sy tashmeee siii?

Pas 15 minutash trokiti dera,nxitova ta hapja dhe poshte ishte Jacku duke hapur deren,bera te ikja te ngjitesha tek dhoma ime por Tea doli dhe me tha qe deshironte ushqim.Zbrita ne kuzhine dhe kishte erdhur Anastasia nga pazari dhe Jacku qe po e ndihmonte per te vendosur ushqimet ne vend.Une i thashe qe do te gatuaj per Tean.

-Mire bije,po te duash e pergatis dhe une,ti vendos keto me Jackun.
-jo..skagje...por...
-Skagje se pergatis une vazhdo me keto.

Canta ishte ne toke dhe u ula te nxirrja ushqimet ne ato momente ishte perkulur dhe Jacku te merrte ushqimet.

Ngriva ne vend,pse u ndejva ashtu?

U pergatit shpejt ushqimi dhe menjehere ja cova Teas e cila ishte duke rregulluar shtratin e saj.

-Skagje zemer e rregulloj une .
-Jo,mos u lodh sepse e bej vete.
-Mir,,ha ushqimin dhe me thirr te vij te marr pjaten.
-Okejj ^_^ .

Dola dhe po shkoja per ne dhomen time dhe perball kisha Anastasien dhe me tha qe a doja ndonje gje per te ngrene.Nuk doja dhe shkova ne dhome.Me troket dera e dhomes dhe ishte Tea.

-Hejjj do dalim sot?
-Zemer s'jam mire.
-Psee? Do behesh me mire po doleee.
-Jo,dil me Jackun.Te lutem sot s'dal dot.
-Ah,mire nuk ka gje,-dhe me puthi ne faqe.

Mbylla deren dhe po rrija.

-Jackk eja dalimm.
-Po A.. Anna?
-Nuk del :/
-Pse??
-S'ndihet mire dhe s'do dale sot.
-Ca ka?
-Nuk e di.Do dalim?
-Po .. 

-Ejj Anastasia po dalim ne,Anna nuk ndihej mire,shko njehere ne dhomen e saj pyete ca ka dhe jepi ndonje gje per te ngrene.
-Mire Jack,kalofshi miree.Me Annen merrem une ;)
-Rrofsh,bye

Isha vete dhe Anastasia hyri ne dhome.

-Pse nuk dole me ata?
-Kot.
-Si kot?
-Po nuk jam mire.
-Cfare ke?
-Asgje thjesht s'me dilet.
-Mire,s'po te pyes me shume.Do per te ngrene?
-Jo ne darke do ha me ju.
-Mire zemer :).

Shkoi ora 20:00 dhe erdhen.Tean e cova ne tualet dhe nisa te pergatisja tavolinen.

U ulem hengrem darke dhe Jacku po me shikonte gjate gjithe kohes.Nuk e di cfare shikimi ishte ai.Nuk e mbarova ushqimin dhe ika.

Mbaruan te gjithe dhe po merresha me Tean.

E cova te flinte dhe ne momentin qe do te mbyllja driten e dhomes te saj erdhi Jacku.

-Skagje mos e mbyll sepse do te rri pak dhe do e mbyll une.
-Mir,naten,-thashe me gjysem zeri.
-Naten Anna,- me thane te dy njekohesisht.

Cfare pati Anna?Pse u prek aq shume nga ai perqafim?Cfare kuptim do te kishte Jacku per te?
Kete do e shohim ne vazhdim.

Plus dua t'ju falenderoj per +200 reads.Love you all ^_^♥♥♥

Who are you? [Shqip]Where stories live. Discover now