He kissed me ^_^

1.9K 121 8
                                    

Fjetem perseri aty ne stol,si gjithmone.Ishte ora 2:00 dhe ndjeva dicka,u ngrita dhe hyra tek dhoma e Teas,c'te shoh :o .. 

O Zott nuk kishte as doktore as infermjere,Tea nuk po merrte dot fryme,frymemarrja i ishte veshtiresuar shume,makinerite qe ndodheshin aty prane saj po benin nje zhurme te cuditshme.C'te beja ,menjehere shkova ne salla e doktoreve dhe i lajmerova.Vrapova per tek dhoma dhe po mundohesha te beja dicka,i dhashe oksigjen Teas,sepse ne qofte se nuk do e beja ate veprim Tea nuk mund te ishte me.Erdhen doktoret,erdhi dhe Jack brenda,ishte shume i tensionuar.

Doktoret bene ate qe duhej,e kthyen Tean ne normalitet dhe engjelli filloi te flinte perseri.

Dolem jashte dhe isha une,Jack dhe doktori me dy infermjeret.

-Zonjushe,po te mos ishit ju,,Tean do ta kishim humbur :/ dhe do te ishte faji yne,ju falenderojme shume.

-Ndihem shume mire qe e bera kete gje Z.Doktor.

-Ca doktoresh jeni ju ketuu?Ca pune beni?-bertiti Jack.

-Djalosh,ju thame dhe njehere ishte gabimi yne,ju kerkojme shume ndjese.Nuk do te ndodhe me.-dhe u larguan.

U ktheva te ulesha por Jack me kapi doren dhe ndalova.

-Anna,sinqerisht nuk kam fjale si te te falenderoj,ne qofte se nuk do te ishe ti... Tea s'do te ishte me ne jete.Po te mos ishe ti mua do te me ikte nje pjese e zemres time,s'do te kisha as une arsye per te jetuar.Shume shume faleminderit!

-Jack,nuk ka perse te me falenderosh kaq shume.

U afrua dhe me puthi ne faqe.. O Zot u skuqa direkt.. Wait wait buzet e tij preken faqet e miaaaaaa??!!! Yaaayyyy ^__^ S'me kishte puthur asnje djale deri me sot.O zott I'm blessed.. he kissed me *_* Dhe nderkohe qe po mendoja me vete si e cmendur ai me tha:

-Edhe njehere shume faleminderit :) 

-S'ka..s'ka gje Jack .. ☺☺

U ul ne stol dhe une pran tij gjithashtu.. OMG gjate gjithe kohes mendoja per puthjen e tij,dua ta puth dhe uneee,dua te jepet nje rast.. Uff ca po them?Mos u cmenda?O Annaa o hutaqee te puthi ne faqe jo ne buze ca fletttt :3 .. 

E keshtu duke menduar ora kishte shkuar 5:00.. 

-Jack pse nuk fjete fare?

-Nuk fle me derisa te zgjohet Tea..

-Pse??

-Si pse?Duhet te isha une ai qe duhet ta shpetoja,dhe jo ti.Por po beja gjumin aty pa ndjere asgje :( Nuk fle jo..

-O Jack,mos e torturo veten keshtu te lutem.

-Jo o Ann ja vura qellim vetes NUK FLE DERISA TE ZGJOHETA TEA IMEE!!

-Mire :/ te fle pak tani?Jam e keputur.

-Po sigurisht,fli..Po te duash mund te mbeshtetesh ne supin tim,se kam fare problem ;) zgjuar do jem.

Eww kete gje ishte hera e pare qe e thote Jack ^_^ U mbeshteta tek ai dhe me zuri gjumi .. Ishte 100 here me mire se jastiku hehe :p 

Ora kishte shkuar 8:00 dhe nuk isha zgjuar,ai ishte aty nuk kishte levizur.

-O Anna,Anna zgjohu,-po me thoshte duke me ledhatuar nga floket.

-Ca?sa eshte ora?

-8:00.. 

-Me vertettt?S'ke levizur fare?

-Jo,kisha frike se te dilte gjumi .. 

-Aww sa i mire qe jeee o Jack,-dhe e putha ne faqe.

-Haha ^_^ 

OMG e puthaaaa dhe uneeee,ja kthevaaaaaa.O Zott ca faqeje qe kishteeee :D :V :V .. 

-Opss me fal.

-Pse?

-Qe te putha..

-Haha nuk ka asnje gje ^_^ faleminderit qe me puthe,besoj se kjo puthje do te ma zbukuroje diten.

-Heh thua?

-Yeah 100% i sigurt :D 

-☺☺

Po rrinim dhe me pas erdhi Anastasia.

-Zemratt e miaa,ju kam bere byrek,eja te hani.

-Mua s'me haet Anastasia.Le te haje Anna.

-Mire Anna eja.

-Ann avash mos shendoshesh :p 

-O Jackk boll :P pak do ha.

-Ore ti lere vajzen,ha zemer sa te duash!

-Hahaha bera shaka , ha o Ann,ha e per mua :p 

-Shi shi ky :3 :p

Hengra dhe po rrija.Me shihte jack dhe qeshte ndonjehere.Dmth buzeqeshte.

-Epo Jackk ca ke qe qesh?

-Hmm,,je shum e bukur prandaj.

-Hahhaa sa genjen tani :p 

-Jo o zemra e kam seriozisht .. 

-Zemra?? Again :p 

-Ishte shaka .. Again :p 

-Mire :p 

Po rrija ne stoli dhe po mendohesha. O Zot si me puthi Jack? Po une si e putha? Ishte fenomen per mua,gjeja me e mrekullueshme qe me ka ndodhur ndonjehere ^_^ .. .. ..

Who are you? [Shqip]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora