Pjesa 50.

1.1K 79 14
                                    

Dasma do behej pas dy javesh.Mendoj se kishim kohe mire per te bere pergatitjet e duhura.Ndoshta kjo dasem po i ftohte pak gjakrat mes Jackut dhe Brandonit,sepse ata po merreshin me shume me kete pune.Per lokalin shkoi e zgjodhi babi,Jacku dhe Brandoni.Persa i perket ftesave po merrej Brandoni,per veshjen e nuses do te merresha une,ndersa per kostumin e Jackut mami.E di do ishte shume e lodhshme por duheshin bere.

U ngrita ne mengjes me telefonaten e Kleas.

-Alo Ana mirmengjes.

-Mirmengjes!

-U zgjove?

-Po.

-Je gati te vij te te marr per tek butiku?

-Mire per 15 minuta nisu nga shtepia,sa te bej nje dush.

-Mire shihemi.

-Bye.

U ngrita me pertese u bera gati,me pas arriti Klea.Ika me te ne butik te provonte fustanet e nuserise.Asnje nuk i rrinte sipas mases te saj.Njeri me i madh dhe tjetri me i vogel,keshtu e beri me porosi qe tja qepin sipas mases te saj modelin qe deshiron.Dhe keshtu u be,me pas dolem dhe u ulem te pinim dicka ne nje lokal.

Aty gjetem Jackun dhe Brandonin qe po llogarisnin te ftuarit dhe ftesat.

-Khe khe epo jane punotre keta,-tha Klea.

Me pas te dy ngriten koken pernjeheresh dhe na pane ne.

-Haha zemer epo po kujdesem te shkoje gjithcka ashtu sic e kemi planifikuar.

-Po kujdesemi donte te thoshte,-tha Brandoni.

Me pas ja keputem nje te qeshure dhe u ulem me Klean ne tavolina e tyre.

-Keni dhe shume?-e pyeta Brandonin.

-Po kemi,-u pergjigj paksa ftohte.

-E mire me krah te lehte,-i thashe.

-Rrofsh,-ma ktheu.

Pime kafen dhe gjate gjithe kohes foli vetem Jacku me Klean.Aty kaloi Lejla.Jacku e pa,qeshi dhe tha:

-Heh ishja.

-Jack pusho se s'e qene gje e lidhur me kete,-i thashe teksa po ngrihesha.

-Kush eshte kjo?-tha Klea.

-Ishja pra,-tha Jacku.

-Klea mos e degjo,-i thashe duke ikur.

Me pas shkova dhe takova Lejlen.

-Hej ckemi si je?

-Mire Ana ti si je?

-Mire ja sic me sheh.

-Cpo beni?

-Ja pergatitjet per dasmen e Jacku.

-Ah,do martohet?

-Po,me vazjen qe ka ne krah.

-Te trashegohen.

-Faleminderit.Ti cke bere?

-Po hic verdalle po mundohem te gjej pune.

-Mir ben.

-Eh,nejse ike se po te presin,pafshim.

Takova Lejlen dhe u ula.

-Si ishte ai muhabeti i ishes edhe njehre?-tha Klea me ton te ngritur,ndersa Brandoni la ftesat dhe ngriti koken.

-Po he moj Klea mos bej keshtu,-i tha Jacku.

-Jack mos u sill si adoleshent i rendomte,-i thashe.

-Une?-tha Jacku duke qeshur.

-Po po ti,nejse Klea,keta s'kan qene te lidhur vetem se Lejla e dashuronte Jackut asgje me shume,skan perjetuar asgje keshu qe mos u acaro.

-Mire,-tha.

Me pas u ngritem per te shkuar ne shtepi.

Who are you? [Shqip]Where stories live. Discover now