Darka mbaroi.Me pas me Brandonin menduam te shkonim ne disko to have some fun ^_^.Shkuam dhe aty nuk ishte si gjithmone,sepse mesa mbaj mend kur shkova ne fillimin nuk ishte keshtu.Kur hyme disa shampanja u hapen dhe ishte nje muzike e lehete,wow muzike e lehte ne disko?!Aty ishte gjithe shoqeria e Brandonit,me pas para syve u shfaq nje ekran super i madh me foto qe nga fejmiria ime,nga i kishin gjetur ato foto?Dhe me ne fund ishin foto ku isha me Brandonin.Filluan te me dilnin syte lot nga emocionet,per pak caste Brandoni iku dhe erdhi perseri,por jo vetem.Ai mbante ne duar nje buqete te madhe me trendafila te kuq dhe te formuar me trendafila te bardhe nje zemer brenda.Well,aty nuk munda ti mbaja lotet,tek dora tjeter mbante nje arush te stermadh.
-Ana nuk munda te te uroj i qete ne sy te familjes tende dhe te vellait tend.Mire, u befsh dhe 100 vjec zemra ime.Uroj te te plotesohet cdo deshire,shpresoj qe te jesh e lumtur deri ne fund te jetes.Te dua shume!
-Oh Brandon,nuk mund te flas asgje nga emocionet.Te falenderoj shumm!Te dua!
-Nuk me duhen fjalet,kiss me!
Me pas u puthem per pak dhe u degjua duartrokitja e te gjitheve aty.
-Brandon me bere ditelindjen me te bukur se kurre!Ej po fotot e fejmirise nga i gjete?
-Tek jetimorja.
-Po jetimoren nga i gjete?
-Haha epo nuk thuhen te gjitha ;) thjesht mund te them se ka diku tek 1 muaj per te gjetur ate.
-Wow!
-Per ty bej shume me shume se kaq.
E perqafova fort.Ndenjem pak aty dhe me pas ikem.Brandoni me coi tek nje shtepi ku nuk jetonte njeri.
-Ku jemi ketu?
-Nje shtepi Ana,shtepia ku vij shume rralle.Mendova se mund te kalonim pak kohe vetem.Si thua?
-Hmm,mire e ke menduar,-i thashe dhe ju hodha ne qafe.
Me pas shkuam tek dhoma e gjumit ku aty ishte nje shtrat i madh,dy komodina anash dhe nje garderobe.Nuk isha e sigurt nese mund te beja ate veprim por isha e sigurt se Brandoni me donte me te vertete edhe pasi u njohen familjet.Nuk mendova me gjate,e lashe veten ne duart e tij.
Ne mengjes u zgjova ne krahet e Brandonit dhe dielli me binte ne fytyre.Ishte ndjesia me e bukur te isha ne krahet e tij.
YOU ARE READING
Who are you? [Shqip]
RomanceJeta e ka mesuar ate te jete gjithmone e forte , t'i beje balle cdo sfide ne jete . Cdo gje e ka braktisur . Jeta e ka braktisur , madje dhe nena e saj. Nje jete ne jetimore , nje jete e mbushur plot veshtiresi. I eshte mohuar cdo buzeqeshje , c...