U shtriva dhe gjumi nuk po me zinte nga gjithe ai gezim dhe ai lajm i mrekullueshem.I lashe menjane te gjitha merzitjet dhe shqetesimet me Brandonin,ne mendje me qendronte vetem mami im,zeri i saj i embel,ngrohtesia qe me falte duke me folur aq bute.Nuk mund te pres derisa te vije te na takoje.E dua kaq shume mbretereshen time!
Ne mengjes u zgjova ne oren 6:00 dhe u nisa per tek Jacku,mund te duket heret por nuk mund te prisja shume gjate,doja te pajtohesha me vellain tim te madh,nuk mund te lija qe te ishim te merzitur me njeri-tjetrin vetem per nje mashkull.Kur arrita pashe Jackun qe sapo doli nga dera ishte veshur sportiv,ju afrova dhe e pershendeta.
-Hejj mirmengjes vellacko!!
Me pa pak i habitur nga sjellja ime por me pas buzeqeshi dhe me tha "Mirmengjes princesha e vellait"
-Ke dale per vrap?
-Po dola.
-Mire ke bere.
-Ti cne qe ke erdhur kaq heret?
-Erdha te te kerkoj falje dhe pse fajin e ke ti :P
-Heh,-dhe buzeqeshi.
-Te dua shume♥
-Dhe une...Ejj per te mos harruar sot ne darke do te vije mami me babin..Dmth ata jane nisur por ne darke arrijne ketu!
-Whattttttttt??Lajmi me i bukur qe ne mengjesssss,-dhe ju hodha ne qafe.
-Haha po :)
-Ana dhe dicka.
-Po?
-Te lutem lere punen.
-Pse?
-Mami me babin do te jetojne ketu tani meqe te gjeten ty dhe do te jemi nje familje e bashkuar,ti do te vish te jetosh ketu me ne dhe do te nisesh universitetin.
-Uhh..
-Po :) s'ka pse te duhet puna.
-Nuk dua t'ju behem barre.
-Ana cfare po thua?Te behesh barre ne familjen tende??
-Por...
-E di si ndihesh,mendon se je ende e huaj sepse na njohe shume shume vone....
-Po ... :/
-S'ka te beje kjo,te lutem eja ne shtepi!Mami mi tha te gjitha keto kur folem ne skype,ajo do te te gjeje ketu Ana, e jo ne pune apo ne shtepi me vete.
-........
-Ne 8:00 do te vij te te marr te shkojme te hiqesh nga puna,ti rri ketu do vij une ne 8:00.
-Mire.
-Ah dhe dicka ti them Lejles se harrova.
-Jeni pajtuar ju?
-Jo o Ana cfare flet thjesht do e pushoj nga puna s'ka cna duhet me.
-Vertet?
-Po.
Hyme brenda dhe ai thirri Lejlen 3 here sepse ajo ishte duke fjetur.
-Po?-tha Lejla me gjysemfryme.
-Me fal je shurdhuar gje?-i tha Jacku.
-Me falni..
-Mire mund te mbledhesh gjerat e tua dhe te largohesh rrogen do te ta jap te plote edhe pse muaji s'ka mbaruar.
-Por..pse te largohem?
-Huh pyet akoma -_- ben mire te ikesh se me behet xheloze gruaja,-tha duke qeshur pak me ironi.
-Jack,-i thashe,-boll me keto..Lejla po vij te te ndihmoj.
-Mire ika moter shihemi ne 8:00.
-Pafshim!
Lejla nisi te qante.
-Lejla pusho te lutem.
-Do te martohet Jacku?
-Jo moj cfare flet?E tha per shaka por do te vijne prinderit te jetojne me ne dhe nuk do me qe ti te rrish ketu.Kupton?
-Po,-tha duke fshire lotet.
Pergatiti shpejt valixhen,morri rrogen qe ja kishte lene Jacku mbi tavoline dhe iku.Me erdhi keq per ate vajze sepse e dashuronte Jackun edhe pse ai tallej ne cdo fjali qe thoshte me te.
Tea po flinte dhe nuk e zgjova,derisa te shkonte ora 8:00 shkova ne shtepine time dhe morra veshjet dhe sendet e mia.U ktheva i vendosa n dhomen qe kisha dikur dhe erdhi Jacku.
-Anush!Do te bej nje dush dhe ikim aty.
-Mire vella.
Doli pas 10 minutash dhe u nisem.
Shkuam aty dhe pame Danielen.Jacku e pershendeti dhe hyri direkt ne teme.Une ndenja pak me larg,e pashe qe po bisedonin,Daniela buzeqeshi pak dhe me pas Jacku erdhi drejt meje.
-Okejj mbaroi dhe kjo pune eja shkojme ne shtepi tani.
-Faleminderit vella.
-Nuk ke pse te me falenderosh,-me tha dhe me puthi ne balle.
YOU ARE READING
Who are you? [Shqip]
RomanceJeta e ka mesuar ate te jete gjithmone e forte , t'i beje balle cdo sfide ne jete . Cdo gje e ka braktisur . Jeta e ka braktisur , madje dhe nena e saj. Nje jete ne jetimore , nje jete e mbushur plot veshtiresi. I eshte mohuar cdo buzeqeshje , c...