Nisem nga puna.Brandon ishte nje djale rreth 1.85 i gjate,me floke kafe dhe sy kaf,kishte trup te formuar mire dhe ne cdo moment e shihje ate te qeshur dhe duke bere shaka.Mendoj se eshte pak i njetjte me Jackun persa i perket shakave dhe buzeqeshjes qe nuk iken nga fytyra e te dyve.
Ora ishte 14:00 dhe menduam se deri ne darke mund te kishim mbaruar sepse dhomat ishin teper te vogla.
Pothuajse te gjithe punen e bente Brandon sepse ishte me i shpejte se une.Mbaruam sallonin dhe kuzhinen dhe menduam te bejme pak pushim.
-Brandon,do shkosh ketu tek furra te marresh dicka te hame?
-Po sigurisht po iki.
Iku dhe hapa celularin ku ne wallpaper kisha vendosur nje foto me Tean.Ehh sa me mungone moterza ime e vogel.Me mungonte miresia qe ajo falte tek cdo njeri,buzeqeshja e saj,syte e saj te bukur,aroma e saj,lojrat e saj...me mungon kujdesja qe beja per te..Ne ane tjeter mungesa qe ndjeja per Jackun nuk ka fund,rrashe ne dashuri me te per kaq pak kohe,per kaq pak kohe ai u be personi me i rendesishem ne jeten time..por per kaq pak kohe u kuptua se ai eshte vellai im :/...Duke menduar keto po me binte celulari,e hapa.
-Alo?
-A-anna?
-Po?-e dija,ishte ai ze..Zeri i Teas
-Anna..
-Teush ti je?
-Po.
-Si je zemer?
-Mire po ti?
-Gjithashtu.
-Ku je?
-Ne shtepine time te re.
-Cfareeeee?Ti ke blere shtepi?
-Po..
-S'do te vish me?
-Jo zemer..
-Por pse?
-Teush,shpirt boll me pyetje te lutem.
-Mire :'( Jacku doli.
-Doli?Shum mir..
-Po..
-Mire po iki se kam pune,te puth shume fort.
-Edhe une.
Dhe kur mbylla celularin Brandon ishte tek dera me nje qese ne dore.
-He,me ke fole?
-Me motren..
-Pse u perlote?
-Po... ndoshta sepse me mungon shume.
-Ehh..
-Ti ke moter/vella?
-Po kam nje moter 18 vjec :) ti?
-Vellai 21 vjec dhe motra 5..
-Ejj me fal qe te pyes...Pse nuk rri me me ata?
-Hmm..Eshte histori shume e ngaterruar Brandon me beso ;)
-Okej ti e di ;)
Dhe mbaruam ato qe kishte marre Brandon per te ngrene dhe filluam perseri.Na kishte ngelur dhoma e gjumit,tualeti dhe koridori.Qe te mbaronim me shpejt une do te lyeja tualetin ndersa Brandoni koridorin qe ishin shume te vogla si dhoma.
*Pas 2 oresh*
Mbaruam te dy ne te njejten kohe dhe filluam me dhomen e gjumit.
Ate e mbaruam me shpejt sepse e lyem te dy.
-Tataaa ja dhe shtepia u lye.
-Na lumshin duart :p,Brandon me te vertete shume faleminderit,ne qofte se nuk do te kisha ndihmen tende une tani do te kisha bere vetem nje dhome sinqerisht.
-Ska perse o Anna,kur te kesh nevoje jam prane teje.Neser do te vij per mobiljet. :)
-Faleminderit.
-Mire,bej mire te iki sepse ka shkuar vone.
-Po,ke dhe shkolle neser.
-Okej naten e mire.
-Gjithashtu.
Brandon u largua dhe i pashe edhe njehere dhomat e lyera.Ishin bere kaq te bukura,por do te doja qe keto dhoma ti kisha lyer me Jackun....Me mungon pafund ai person,gjithcka e tij puthjet,perqafimet,fjalet,buzeqeshja,syte,prekja,parfumi :( Pse vazhdoj ta dua akoma kur e mora vesh te verteten :/ Pseee?!! Ai ishte dashuria ime e pare,por rruga me e mire eshte ta harroj ate person,jo ta harroj fizikisht por te harroj momentet qe kam kaluar me te.E di qe mund te jete shume e veshtire por,e verteta dhemb.Ndalova se menduari per te dhe u ula ne nje cep te dhomes dhe me zuri gjumi.Shpresoj qe e nesermja te jete me e mire se e sotmja!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who are you? [Shqip]
RomantizmJeta e ka mesuar ate te jete gjithmone e forte , t'i beje balle cdo sfide ne jete . Cdo gje e ka braktisur . Jeta e ka braktisur , madje dhe nena e saj. Nje jete ne jetimore , nje jete e mbushur plot veshtiresi. I eshte mohuar cdo buzeqeshje , c...