New life.

1.4K 107 24
                                    

Gjithmone kam thene qe "do te nis nje jete te re" dhe gjithmone qe kam thene une gjithcka ka shkuar si mos me keq.Kisha goxha leke me vete sepse kisha marre rrogen rregullisht.Tani duhet te gjeja perseri nje pune dhe mbi te gjitha nje shtepi.. Ehh pra po filloj nga 0.

Ndihesha shume e pafuqishme,e pashprese.Isha perseri e vetme ne mes te kater rrugeve pa asnje mbeshtetje.Dmth une e paskam familjen ^_^ por s'mund te jetoj me ta,dhe perse?Per shkak te zemres time idjote qe u dashurua me vellain. Anna Smith, po po jam Anna Smith ky qenka mbiemri im qe se kam ditur prej kohesh.

Anna behu e forte,mund t'ja dalesh mbane po thoja me vete.

Shkova ne nje dyqan dhe lashe valixhen.Fillova te kerkoja nje shtepi te vogel.Eca dhe ne xhamin e njeres thuhej "SHITET" telefonova numrin qe ishte aty dhe i zoti i shtepise erdhi.

-Pershendetje,po interesohem per shtepi.

-Po urdheroni brenda.

Shtepia ishte e vogel me nje dhome,kuzhine dhe tualet.Me pershtatej,ishte paksa e vjeter por nuk me bente pershtypje,vetem shtepi te ishte.Zoteria ishte diku tek 60 vjec dhe e shiste shtepine lire per shkak se ka marre nje shtepi te re dhe duhet te laje cerekn e borxhit me shitjen e kesaj shtepie.

-Eshte e mire,sa kushton?

-400 mije,eshte shume e lire besoj.

-Hmm,jo dhe aq sepse kjo shtepis'ka mobilje,dhe eshte e vjeter.E lini 350?

-Dakord 350 ;) 

-Mire,urdheroni leket do ta marr qe tani :) 

-Me te vertet?Ta gezoni!

-Shume faleminderit!!

-Keni nevoje per ndihme?Mund te dergoj djalin tim t'ju ndihmoje,mesa shoh qenke e vetme.

-Po mire,shume faleminderit.

-Kenaqesia eshte e imja.

Shkova ne ai dyqani dhe morra valixhen.Ora kishte shkuar 14:00 dhe ishte shume nxehte.Arrita dhe poshte pallatit ishte nje djale rreth te 20 qe po priste,nuk i kushtova rendesi sepse se dija kush ishte.

-Me falni,ju jeni ajo qe sapo keni marre shtepi ne katin e dyte?

-Po,une.

-Une jam djali qe do te vija t'ju ndihmoja.

-Oh vertet?Faleminderit.

-Brandon.

-Anna :) 

-Gezohem qe u njohem.

-Gjithashtu.Eja lart.

-Po,si mendon do porositesh mobiliet tani?

-Po ... Ja te le njehere valixhen.

-Me ler te te ndihmoj.

Djali ishte i sjellshem dhe me ndihmoi vertet shume.

-Duhet te blihen bojrat me lyerjen e shtepise,pjesa e sallonit,e kuzhines,dhoma e gjumit,tualeti.

-Uhh me bere me dhimbje koke me tere keto qe the Brandon :p 

-Hahaha di nje vend qe ka mobilie te lira,por jo shume moderne.

-S'ka problem,rendesi ka te jene mobilie :p.

-Po duhet te marrim njehere bojrat,shkojme?

-Po :) .. 

Shkuam ne nje dyqan ku shiten bojra dhe po zgjidhja.

-Zgjidh Anna!

-Mire,sallonin portokalli te çelur,kuzhina gjithashtu,tualei i bardhe,koridori i bardhe dhe dhoma e gjumit lejla.

-Mire derisa ti pergatisin shkojme pime dicka ketu afer?

-Po mire.

U ulem ne nje lokal aty afer dhe porositem pijet.Une morra milkshake,nuk e di por ajo pije me kujtoi Jackun dhe ate dite kur Tea bashkoi duart tona :/.. 

-Pra,sa vjec je?

-18 Brandon,ti?

-19.Vazhdon shkolle?

-Jo,ti?

-Po,per inxhinjeri.

-Shum mir :) 

Dhe duke njohur njeri-tjetrin kaloi nje ore.Shkuam ne dyqani dhe morrem bojrat.

-Mire,faleminderit tani po shkoj te filloj.

-Si?Vete?

-Po.

-Jo,si do te lyesh vete?

-S'ka problem.

-Ka ;) do vij dhe une te te ndihmoj.

-Joo,nuk ka nevoje fare sinqerisht.

-Me ler te te ndihmoj,ndihma s'eshte asgje e keqe.

-Okej,rrofsh.

-;) 

Shkuam dhe filluam te lyenim,na priste vertet nje lodhje e madhe.


Heyy thank you for 1k reads ^_^ I'm very exited ♥♥ Love you♥♥♥♥
Gjithashtu ju ftoj te lexoni librin e
 Dani_Wuyifan -TE JETOSH SI OLIVIA ☺♥♥

Who are you? [Shqip]Where stories live. Discover now