Amaira*_*

1.2K 77 27
                                    

 Heyy njerez pershendetje!Si fillim faleminderit per 6.5K reads♥Doja t'ju thoja se e shtyva librin *Pas 9 muajsh* sepse eshte nje kohe e gjate per te kaluar 9 muaj dhe per me teper nga libri na ndajne dhe shume pak pjese nga mbarimi i tij,ndoshta mund te duket e padrejte qe e shtyva kaq shpejt por kjo mu duk zgjidhja me e duhur.Faleminderit per mirekuptimin shpresoj tju pelqeje pjesa e sotme.
P.s: Klarisa_black faleminderit per emrin e femijes te Jackut dhe Kleas :D♥♥             
                                               


                                                               ***Pas 9 muajsh***

U zgjova ne mengjes me shpejtesi dhe zbrita poshte.Qe kur Klea kishte hyre ne muajin e 9 nuk mund te rrija e qete.Me dukej sikur bebi do te lindte nga momenti ne moment.Zbrita poshte dhe pashe Klean duke ngrene mengjes.

-Heyy mirmengjes,ende nuk jane zgjuar te tjeret?

-Jo Ana,-tha me gojen plot,-por une u zgjova te haja sepse kisha shume uri.

-Mire bere,si e kam mbesen sot?Ka levizur ndopak?,-dhe vendosa doren te barku i saj te ndjeja levizjen e bebit.

-Haha po,levizjet e saj me zgjuan.

-E zgjove Jackun?

-Poo,a e di sa eshte trembur apo jo?

-Hahaha pse?

-I thashe "Jack,Jack zgjohu shpejt" dhe ai direkt hapi syte dhe u ngrit me nxitim une i thashe shih bebi po leviz,atehere pashe buzeqeshjen dhe lehtesimin e tij ne fytyre.

-Epo do kete menduar se do ishe duke lindur.

-Po pra ^_^ 

-Ku eshte tani?

-Dush do bente.

-Ah shume mire.Gje tjeter duhet per bebin?

-Jo me duket se te gjitha ja bleme.

-Po dhe une keshtu mendoj,pasi te linde do blihen gjera te tjera normale,por per tani mire jane.

-Po te drejte ke.

-Okej,mire je sot?

-Mire.

-Po iki ne banjo nese ke nevoje per dicka me thirr.

-Pa merak.

Shkova ne banjo dhe fillova te laja dhembet.Sapo mbarova do te hyja ne dush,por degjova te bertituren e Kleas "Jackkkkkkkk,Anaaaaaaaaaaa" menjehere dola,me pas shoh dhe Jackun qe ishte duke zbritur shakllet me vrap.

-Ca?Ca ndodhi?-the Jacku.

-Me duket se po lind,-tha Klea me shpejtesi duke marre fryme thelle.

Jacku e morri me kujdes ne krahe dhe e coi tek makina.

-Ana,zgjo mamin dhe babin!Merr Brandonin ne celular.Jemi tek marteniteti i qendres,-tha me shpejtesi duke ju ngaterruar goja.

-Menjehere shkova ne dhoma e prinderve,e di s'ishte normale ti zgjoja me zerin tim ne kupe te qiellit,por dhe emocionet bejne te veten.Me pas shkova ne dhomen time morra Brandonin ne celular.U vesha shpejt dhe hipem ne makine.

Arritem aty per 10 minuta.Brandoni arriti pas nesh me te jemen.Hyme me shpejtesi brenda dhe pame Jackun vete ne korridor duke ecur sa ne nje ane ne tjetren.

-Jack?Ku eshte Klea?,pyeti mami i Kleas duke ju dridhur zeri.

-Brenda.Doktoret thane se eshte casti me i mire per te lindur sepse femija eshte bere gati te dale.

Me pas po binte telefoni i babit.

-Babi,ku jeni?Pse ndodhem vete ne shtepi?

-Oh Tea,jemi ne martenitet bije.

-Por une kam frike.

-Mire se do vijme te te marrim.

-Ana,shko merre pak Tean sepse ka frike te qendroje vete.

-Ah po ba,si e harruam Tean keshtu?Po shkoj.

-Te vij dhe une?-tha Brandoni.

-Eja,-thashe.

Hipem ne makine dhe u nisem per ne shtepi.

-Ana.

-Brandon.

-Jam shume i/e lumtur,-thame njezeri.

-Hahaha zotttt pas disa oresh bebi do jete mes nesh,-tha Brandoni duke qeshur.

-E di?Mezi po pres ta marr ne krahe.E dua kaq shume dhe pa lindur.

-Goca dajes ajoooo!!

-Ehh ^__^

Hyra ne shtepi morra Tean dhe hipem ne makine.Per 10 minuta arritem aty.

-Ka ndonje te re?-tha Brandoni.

-Jo ende,-ju pergjigj Jacku.

Pas 1 ore doli doktori.Te gjithe shkuam tek ai.

-Urime z.Jack,u bete me vajze!Pacientja eshte shume mire,dhe vajza gezon shendet te plote.Urime dhe ju te tjerve!T'ju rroje,-tha doktori dhe iku.

-Oh Zotttt u bera baba,-tha Jacku duke i dale lot gezimi.

-E perqafuam dhe e uruam te gjithe,me pas dolen disa infermiere duke mbajtur bebin ne nje mbajtese te shkonin ta pastronin.Nuk ju afruam sepse nuk na lejuan,pasi ta pastronin do e shihnim.Jacku hyri brenda te shihte Klean,me pas hyme dhe ne.Infermieret sollen bebin tek duart e Kleas.Klea dhe Jacku po e perkedhelnin dhe ishin shume te gezuar te kishin bebin ne krahe.

-Si quhet ajo?-thashe.

-Ajo quhet AMAIRA,-thane te dy.

Per ne ishte nje gezim i papershkrueshem,Amaira i dha drite jetes tone.Tashme ishte nje person tjeter qe eshte me ne.Nje thesar ishte para syve tane.U bera hallo per here te pare.Dhe jo vetem une.Dy persona u bene prinder per here te pare,tre te tjere u bene gjysher per here te pare,nje tjeter u be daje per here te pare,dhe Tea kaq e vogel eshte hallo per here te pare.Ky femije na solli buzeqeshjen ne fytyren tone.Thjesht i uroj jete te gjate dhe te lumtur ^_^!



Who are you? [Shqip]Where stories live. Discover now