Home sweet home♥♥

1.4K 107 10
                                    

Kishte erdhur mengjesi por une po flija akoma,u zgjova vetem me trokitjen e deres.U ngrita me pertese dhe hapa deren,ishte Brandoni.

-Hejjj gjumashe mirmengjes!!

-Cne ti ketu?

-Si cne?

-S'je ne shkolle?

-Wa pune e madhe ne qofte se le njehere shkollen.

-Mos te prish pune?

-Jo jo don't worry ;) 

-Rrofsh qe po me ndihmon :) 

-Skagje,tani eja te hame dicka jashte dhe nisim per mobiljet.Si thua?

-Okej .. 

Dolem dhe qe ne mengjes ishte ngrohte dhe moti ishte shume i mire shkuam diku dhe hengrem mengjes me pas shkuam aty tek ai dyqani me i lire qe njihte Brandon dhe porositem mobiliet te gjitha.Pas 1 ore do te na i sillnin,nuk kushtuan shume me thene te drejten sepse nuk ishin edhe aq moderne.

-So,cfare do bejme kete 1 ore?

-Ik ne shkolle ti.

-Are you kidding me?

-Joo mos e humb te gjithe diten.

-Anna s'ka problem fare ;) eja bejme ndonje xhiro tani derisa te shkoje ora per te erdhur mobiliet.

-Mire.

Shkuam ne park dhe po ecnim..

-Anna,ke rene ndonjehere ne dashuri?-me tha Brandon,dhe po ne ky vend me pyeti dhe Jack dhe me puthi,OMG e paskan lene me llaf keta? o.O 

-Hmm,,po :) .. Ti?

-Edhe une. E lidhur je?

-Jo jo..Ti?

-Para dy ditesh u ndava.

-Aha mire. 

Dhe duke biseduar po shkonte ora,ne shkuam deri ne fund te parkut dhe po ktheheshim kur papritur po me telefononin ata te mobiljeve.

-Alo?

-Znjsh.Anna?Jeni ne shtepi?

-Ja per aty po vij,prisni pak ju lutem.

-Mire,shihemi.

-Eja Brandon nxitojme sepse ata kane shkuar kane cuar mobiljet.

-Oww,pse kaloi 1 ore?

-Mesa duket..

Nxituam dhe per 10 minuta mberitem aty.

-Pershendetje edhe nje here,na falni qe ju lame te prisnit.

-S'ka problem.Ku ti vendosim keto?

-Brenda ju lutem.

I vendosen,u dhashe pagen dhe u larguan.

-Hmm,,paskemi pak si shume per te vendosur..

-Let's startt..

Filluam me sallonin dhe po vazhdonim me dhomat e tjera,ishte vertet nje pune e lodhshme por edhe e bukur sepse shtepia po mobilohet dhe une do te kem nje shtepine time,nje shtepi personale dhe SHTEPI E RE,JETE E RE dhe pse jo, PUNE E RE.Ahh meqe ra fjala te puna,tani si cfare mund te punoj.Fillova si kamariere dhe gjithcka shkoi si mos me keq,vazhdova si dado por perseri doli dicka dhe gjithcka mbaroi.Po tani?Pa pune nuk rrihet normale sepse parate nuk do te me bien nga qielli.Ndoshta edukatore?Pff jo sepse une nuk kam shkolle te larte..Pastruese?Mendoj se eshte mire.Po pyes njehere Brandonin ne qofte se di ndonje pune si pastruese.

-Hej Brandon

-Po Anna?

-Di ti ndonje pune ku mund te futem si pastruese?

- o.O ti?

-Po une.

-Jo o Anna cne ti pastruese ,, plus nuk marrin vajza te moshes tende si pastruese.

-Me duhet pune pra Brandon!!!

-Pse nuk hyn ne universitet?

-Me cfare :/ ?

-Ehh ti nuk ke leke.

-Kjo eshte ceshjta..

-Recepsioniste ne hotel do te pelqente?

-Po mire eshte.

-Kam une vajzen e tezes qe e ka ate hotel,ne qofte se do mund ti them te te vendose si recepsioniste.

-Wow pse jo ^_^?

-Mire,ja mbarojme keto dhe i them une.

-Brandon shume faleminderit per gjithcka,me ke ndihmuar jashtezakonisht shume!!

-Kenaqesia eshte e imja Anna :) ☺☺


*Pas 2 oresh*

Mbaruam dhe gjithcka ishte per mrekulli!!E adhuroja kete shtepi sado e vjeter te ishte,e kisha shume perzemer,heh normal sepse ishte shtepia ime!

-Mire,ti telefonoj Danieles per punen e punes tende :p?

-Po mire.

-Alo,Daniela si je?

-Mire zemra,ti si je?

-Mire dhe une,nga shtepia?

-Shume mire ;) nga ti?

-Njesoj.Ke kohe te takohemi pak?

-Po kam,ku dhe kur?

-Ja tani,tek lokali afer hotelit tend.

-Mire po te pres.

-Shifna ;) .. 

E mbylli celularin dhe u drejtua nga une.

-Eja Anna do te shkojeme ta takojme,keto pune behen me mire balle per balle.

-Po mire,eja nisemi.

U nisem per tek hoteli i saj dhe gjate gjithe rruges isha e emocionuar.Si do te reagonte ajo?Do te me pranonte ne pune apo jo?Do te kisha shansin te nisja ne pune te re kete here?

Who are you? [Shqip]Where stories live. Discover now