Shkova ne dhomen time dhe fillova te qaja.Dhe pse kisha prinderit ne shtepi perseri me trishtoi shume ai realitet i hidhur,pse isha une ajo qe duhet te perfundoja ne jetimore dhe te mos isha prane prinderve te mi ne periudhat e jetes?Pse ekzistojne keta lloj njerzish qe nuk deshirojne vajzat,psee?
Teksa po qaja me trokiti dera e dhomes,fshiva paksa lotet dhe thashe "hyr".Ishte Jacku.
-Po qaje?
-Hmm,jo.
-Jo?Dukesh nga syte Ana.
-Okej okej.. Po qaja.
-Po pse o An?A nuk je afer nesh tani?
-Po ke te drejte.
-Hiqe trishtimin nga fytyra dhe lejo qe buzeqeshja te mbizoteroje ne fytyren tende ne embel.
Buzeqesha dhe perqafova Jackun.
-Ej po me Klean si shkon?
-Me thene te drejten super fare!Mendoj se mund te shpallim ceremonin e fejeses se shpejti.
-Wow seriozisht?
-Po zemer.
-D.m.th nuk e paske pasur me tallje?
-Jo o An.E dua☺
-Kunat me Brandonin eh?
-Po :/ eshte gjeja qe me shqeteson me se shumti te betohem.Nga nje ane e marr me qejf wow do fejohem me vajzen qe dashuroj,por nga ana tjeter kujtoj te vellain,jo se e kam frike por.....
Duke folur aty vjen mami me babin duke buzeqeshur.
-Me bene veshet mua,apo ka nje arome fejese ketu??-tha mami duke qeshur.
-Heh o ma nuk te shpetojne keto gjera,pse pergjon?
-Hahah Jacku i mamitt u bere per te fejuar ehh?
Jacku uli koken duke qeshur.Me pas hyri dhe babi ne bisede.
-Bir,mendohu.Ne qofte se e do shkojme sa me shpejt per ti kerkuar doren vajzes.
-Po o ba e dua.
-Okej atehere shkojme.Por kam frike mos pendohesh me vone.
-Pse te pendohet mor burre?Djali e do!
-Mua me behet shume qejfi!!
Ora po shkonte 22:00 dhe mami me babin shkuan te flinin sepse ishin vertet te lodhur.Ndersa Jacku doli.Une u shtriva dhe me kishte zene gjumi.
Te nesermen e pergatita une mengjesin me dashuri dhe te gjithe me falenderuan!Me pas vendosem te dilnim per shopping sepse do te kerkonim doren e vajzes.Dhe Jacku kishte biseduar dhe Klean dhe ajo ishte me se dakord.Fillimisht shkuam diku,pime kafe dhe nisem shopping.Jo vetem Jacku,por te gjithe duhet te blinim veshje formale.Pas aq shume provave me ne fund Jacku bleu nje kostum blu te erret,pa kollare sepse mendoi se do mbytej nga emocionet me te :p dhe nje pale kepuce te zeza.Meqe ishim ne dyqan per meshkuj menduam te mbaronim dhe me babin dhe ata te iknin ne shtepi sepse mua,mamin dhe Tean do te na zinte darka duke bere prova :p bleu dhe babi nje si tip kostumi te zi dhe kepuce te zeza.Ata iken per ne shtepi ndersa ne shkuam ne dyqan tjeter per femije te shihnim per Tean.Aty ishte nje fustan deri tek gjuri per moshen e Teas,ishte roze me te bardhe e shoqeruar me nje kordele flokesh.Pa u vonuar shume Tea e provoi dhe e bleme,persa i perket sandaleve nuk gjetem dicka te pershtatshme per te,por meqe ajo kishte nuk kerkuam me gjate.Me pas shkuam ne dyqanin me madheshtor te qytetit per femra.Sapo hyra ne sy me ra nje fustan i gjate lejla,me nje cope te derdhur dhe te bukur,mbrapa dilte shpina dhe kishte nje dizanj te vecante.
-Ma si thua per ate aty?
-Super,provoje.
-Mos eshte shume i shtrenjte?
-Ana te lutem provoje nuk ka fare problem paga.
E provova dhe wow ishte gorgeus *_* menjehere rrashe ne dashuri me ate fustan."Ma do e blej me patjeter" thashe.Me pas bleva kepuce me take ngjyre nudo.
-Your turn ma :D
Me pas mami provoi dhe sterprovoi 100 fustane dhe perseri nuk ndante mendjen ke te blinte.Bleu nje fustan pak me lart se gjuri bardhe e zi dhe nje pale taka elegante te zeza.Dolem qe aty dhe ishte vape shume e madhe,meqe babi e kishte marre makinen ne morrem nje taxi dhe u kthyem ne shtepi.Ishte nje dite e lodhshme por ja vlejti!!
YOU ARE READING
Who are you? [Shqip]
RomanceJeta e ka mesuar ate te jete gjithmone e forte , t'i beje balle cdo sfide ne jete . Cdo gje e ka braktisur . Jeta e ka braktisur , madje dhe nena e saj. Nje jete ne jetimore , nje jete e mbushur plot veshtiresi. I eshte mohuar cdo buzeqeshje , c...