Shkuam ne shtepi te raskapitura dhe babi me Jackun kishin pergatitur darken.Ishin kaq te mire!Pra ka dhe meshkuj qe gatuajne dhe mendojne per femrat ne shtepi.Me pak fjale isha me fat qe ndodhesha ne ate familje aq te ngrohte.U ulem dhe filluam te hanim ushqimin e pergatitur nga duart e tyre.
-Yammii ju lumshin duart,-thashe.
-Te befte mire zemra e babit.
-Jack,neser do te shkojme?
-Uhh po o Ana,kam shume emocione.
-Apapa do behesh dhender eh?
-Mesa duket :p
-Ne shtepia e tyre?
-Po.
-Kur?
-Ne dreke.
-Aa vetem sa te bisedoni?
-Jo,Klea i kishte thene atyre te shtepise dhe ata i kishin thene qe do hame dhe dreke.
-Ah,mire.
-Vihesh ne siklet?
-Pak ndoshta.
-Pse vihesh ne siklet Ana?-me pyeti mami.
-Hmmm....
-O ma histori e gjate,-nderhyri Jacku.
-Histori e gjate apo e shkurter dua ta di,-tha mami me ze akoma me strikt.
-Po ja..
-Lere Jack se do ja shpjegoj vete.
-Po pres!-me tha mami duke me pare ne sy.
-Okej,si te gjithe dhe une bej gabime.Ne fillim shtepia ime personale u shit nga babi i Brandonit dhe i Kleas,me pas zura shoqeri me Brandonin madje dhe ai me gjeti pune...Me pas.....
-Po me pas?
-Me pas ishim me shume se shoke kupton?Beme dhe dicka qe s'mund te jete e hijshme,por jo e rrezikshme...
-C'bete?
-O ma..
-C'bete te pyeta!!
-Fjetem :/ ..
-Sii??Dhe ti jack e di kete e nuk me ke thene gje?
-Ahuu o ma,-tha Jacku i lodhur.
-Mami nuk eshte sic mendon ti,thjesht fjetem, asgje tjeter me shume kupton?
Dhe ndersa degjonte mami shtregoi nofullat dhe me pas u lehtesua pak...
-Mire Ana,eshte gabim por mos vepro me ne qofte se je e pasigurt ne vetvete ne rregull?-me tha babi.
-Po ba.
Mesa pashe babi e ruante me shume qetesine se mami.Mami mund te dukej nje zonje e mbajtur apo intelektuale por kishte shume pesimizem ne vetvete,ndersa babi me dukej me optimist.Mbaruam dhe mendova ta rregulloj une tryezen.Jacku shkoi te flinte sepse dhe pse ne dreke mund te cohej heret neser.Babi po shihte TV,Tea fjeti ndersa mami me ndihmoi pak ne kuzhine.Mbaruam dhe shkova te flija.
Te nesermen u zgjuam te gjithe me nje fryme te re.Jacku me i emocionuar se kurre.
-Jack,i sigurt qe e do?-e pyeta per here te fundit.
-Ana,nuk jam kalama mos kuptoj ndenjat e mia.E njoh kur eshte pelqimi dhe e njoh kur eshte dashuria.Une kam rene koke e kembe ne dashuri me Klean.
-Qofte per hajer pra vella,te uroj me te mirat!
-Faleminderit moter!
-Ne oren 13:30 do te niseshim me makine nga shtepia.Ora ishte 11:00 dhe keshtu une,mami dhe Tea shkuam ne parukeri.U rregulluam me se miri dhe ne 12:30 shkuam ne shtepi.Nisem te beheshim gati duke veshur fustanet.Po ashtu dhe babi me Jackun u bene gati.Dhe ora erdhi.Dhuraten e futen ne bagazhi i makines.Perpara hipi babi qe do te ngiste makinen dhe ne vendi i pasagjerit mami.Mbrapa isha une,Jacku dhe Tea e vogel.
Ne 14:15 arritem.Zbritem nga makina dhe Jacku morri dhuraten.Deren e hapi Brandoni,normale qe ai do e hapte.Fillimisht u takua me babin dhe me mamin,i dha doren Jackut dhe dha nje buzeqeshje te ftohte,me pas puthi Tean dhe ne fund me dha doren mua shume ftohte,nuk reagova por bera nje buzeqeshje fallco.Me pas takuam dhe pjestaret e tjere te familjes.
Nuk mund ta mohoja,Brandoni me kishte munguar shume!
Heyy people!Se cfare ndodh gjate drekes do e mesoni ne pjeset ne vazhdim.Ju dua shume!!❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Who are you? [Shqip]
RomanceJeta e ka mesuar ate te jete gjithmone e forte , t'i beje balle cdo sfide ne jete . Cdo gje e ka braktisur . Jeta e ka braktisur , madje dhe nena e saj. Nje jete ne jetimore , nje jete e mbushur plot veshtiresi. I eshte mohuar cdo buzeqeshje , c...