Me zuri gjumi me mendimin se nuk kishte per te ndodhur asgje.Ne fund te fundit Brandoni nuk ishte nga ata djema,me dukej djale me qellime te mira.Isha duke fjetur dhe degjova nje zhurme.Nuk e kuptova mire se cfare zhurme mund te ishte.Morra celularin dhe pashe oren kishte vajtur 3:25.U ngrita nga shtrati dhe shkoj ne sallon,Brandoni nuk ishte aty,me pas shkoj ne kuzhine dhe Bradoni ishte duke mbledhur copezat e thyera te nje gote.
-Brandon,c'ndodhi?
-Hmm..Ja do pija uje dhe me ra nga dora.Me fal te zgjova.
-S'ka problem :)
-Sorry..
-Nuk ka gje ja i pastrojme tani.
- :)
U perkula dhe une po mblidhja ato qe kishin ngelur.Me pas ndjej doren e Brandonit qe kapi doren time dhe po me terhiqte per lart,ne fakt u hutova por u ngrita.Heshtja mbizoteronte..Ishim shume prane njeri-tjetrit dhe ai u afrua akoma me shume.Me doren e tij preku fytyren time dhe me pas....me pas ai me puthi.Nuk e di si ndodhi apo pse e beri.Nuk reagova por vazhdova qe ta puthja edhe une.Ashtu vazhduam per pak,pastaj u shkeputem nga njeri-tjetri.Askush nuk guxonte te fliste por vetem shihnim njeri-tjetrin.Me ne fund ai vendosi te thoshte dicka
-Anna...une....
Nuk fola por thjesht po e shihja ne sy...
-Me fal nese u ndjeve keq,nuk e kupova as vete sesi te putha ashtu,ishte faji im,me fal,tani nuk e di si mund te te shoh ne sy,-dhe uli koken.
Perseri nuk fola dhe rrija e shikoja ashtu e hutuar....
-O Anna po fol nje fjale,ne qofte se do mund te iki qe tani,vetem me thuaj.Cfare te bej?
-Rri!
-Cfare?Te rri the apo me bene veshet mua?
-Rri Brandon,nuk te thashe se u ndjeva keq por perkundrazi kisha nevoje per kete,pse ndihesh fajtor?
-Anna,ne kaq pak kohe une arrita te te njoh,ti nuk je nga ato vajza qe te merresh me djem si une.
-Pse si je ti?
-Une....
-Shtt,-dhe e putha.
Nuk e kuptova as vete sesi u afrova aq shume me ate njeri,si e putha aq papritur dhe si nuk e perzura nga shtepia pas asaj qe ndodhi.Pa folur asnje fjale me coi nga dhoma e gjumit dhe u shtrime,nuk ndodhi asgje e keqe sepse mes nesh aty kishte vetem puthje dhe perqafime,asgje me shume,ne fund te fundit Brandon nuk e kishte qellimin te me lendonte mua but TRUST ME IT WAS THE BEST FEELING EVER!!
Ashtu duke u puthur na kishte zene gjumi,alarmi po me binte ne 7:45.U zgjova dhe e gjeta veten ne krahet e Brandonit.Nuk mund ti besoja me vetes,si ndryshova ne kaq pak kohe?Nuk e kuptoja nese ndjeja dicka per Brandonin apo jo.U bera gati shpejt dhe dola nga shtepia,Brandonin e lashe aty.
Gjate gjithe rruges isha ne dileme.Mos eshte tallur gje me mua ai?U genjeva kaq lehte?Oh Gosh koka po me pelciste nga te gjitha ato qe po mendoja.Si ndodhi kjo gje kur une mendoja se s'do te ndodhte asgje e ngjashme me kete?
YOU ARE READING
Who are you? [Shqip]
RomanceJeta e ka mesuar ate te jete gjithmone e forte , t'i beje balle cdo sfide ne jete . Cdo gje e ka braktisur . Jeta e ka braktisur , madje dhe nena e saj. Nje jete ne jetimore , nje jete e mbushur plot veshtiresi. I eshte mohuar cdo buzeqeshje , c...