MyNewJobIsWaitingForMe!!

1.3K 119 13
                                    

Shkuam aty dhe po shkonim ne drejtim te tavolines ku ishte ulur Daniela.Ishte nje vajze rreth te 25 me floke te zinj sterre dhe syte gjithashtu,ne fytyren e saj nuk kishte buzeqeshje dhe ishte shume e vrenjtur.U ngrit takoi Brandonin njehere dhe mua me pas.

-Pra,Daniela kjo eshte Anna,Anna kjo eshte Daniela.

-Gezohem qe ju njoha!

-Edhe une,-tha ajo me nje ze te ashper.

-Mire,Daniela tani te solla Annen ta shihje njehere,sepse mendova ne qofte se mund ta pranoje si recepsioniste ne hotelin tend.

-Zemraa s'behen kaq lehte keto pune.

-Pse cfare ka ketu te veshtire o Daniela aman?

-Hmm.. 

-Kot mendohesh,merre ne pune dhe ja.

-Joo :3 mire,ti vajze sa vjec je?

-18 .. 

-Di gjuhe te huaja?

-Po.. Anglisht,italisht,ferngjisht.

-Shume mire.. Anglishtja ka rendesi me shume sepse me cdo turist te huaj ne anglisht do te flasesh,me shqipetaret shqip.. Por qe ta dish ky hotel eshte me 5 yje dhe eshte shume i vizituar d.m.th ka shume shume pune,duhet te jesh shume e shkathet.

-Po patjeter.

-Ok,,d.m.th i bie ta pushoj nga puna ate qe kam.....

-Po o Daniela normale,sot kur te mbaroje pune pushoje dhe neser ne mengjes te vije Anna.

-Po keshtu i bie te bej.. Anna ti fillon pune qe ne 9:00 dhe mbaron ne 21:00 , d.m.th qe ne 9 te mengjesi deri ne 9 te darkes,sepse pasatj eshte dikush tjeter qe ka turnin tjeter,besoj se e ke te arsyetueshem kete orar.

-Po po shume faleminderit :)

-Ndersa per pagen sic e ka pasur ajo qe kisha ate do keshe dhe ti, do e bisedojme.

-Po mire.

-Okejj u tha u be neser do vish qe ne 8 te te shpjegojme cdo te besh dhe te te japim veshjet qe duhet te veshesh.

-Po patjeter zonje.

-Me thirr Daniela ;) dhe mu drejto ne numer njejes sepse e kam vdekje te me thrrasin ndryshe..

-Okej :p 

U ngrita me Brandonin dhe ikem.Rruges nuk dija si ta falenderoja,ta perqafoja per gjithe keto ndere qe po me bente?Jo joo eshte akoma shpejt qe te afrohem me te.

-...Brandon

-Po?

-Nuk e di si mund te te falenderoj per te gjitha keto te mira qe po ben per mua te betohem!

-O Anna,e kam shume kenaqesi te te ndihmoj sepse qe ne fillim mu duke vajze e mire,e urte jo si ca e ca,dhe noraml mu duke vajze qe e doje punen,doje qe te avancoje ne pune,por ti nuk kishe mundesi te beje gjithcka vete sepse je femer dhe une te ndihmova qe te besh enderrat realitet.E kam seriozisht,nuk ka asgje madje me kerko ndihme kur te duash,te njejten gje do te bej edhe une!

-Je shum i mir ☺

- ;) 

-Mire,pra do hysh ne pune,si thua shkojme ne ndonje disko te festojme sot?

-Disko?Hmm s'kam shkuar asnjehere.

-Po e di,skagje shkojme te dy.Ne qofte se do normal.

-Ne cfare ore?

-Nga ora 21:00,te vij te te marr?

-Po mire.

-Okej ;) do kenaqemi.Tani te te coj ne shtepi?

-Jo skagje se shkoj vete ;)

-Mire pafshim shihemi ne 21:00.

-Shihemi :) 

Ndruam rruget me Brandonin dhe une po shkoja per ne shtepi,hyra dhe morra dicka per te ngrene , kur mbarova po me binte celulari.. Pa e pare kush ishte e hapa.

-Alo?

-A..alo?-Oh Gosh mu duk si zeri Jackut,cne ai?Apo me bejen veshet??

-Po,kush jeni?

-S'me njeh?

-Jack?

-Po....une

-Ckemi

-Mire,si je?

-Mir

-Ke marre shtepi?

-Po...

-Ta gezosh!

-Rrofsh vella .. .. ..

-A-asgje!

-Okej,pafshim qofsh mire.

-Faleminderit dhe ti!

Mbylla celularin,pse me telefonoi?Ahh sa me mungonte ai ze,zeri i tij,me mungonte ai.....Doja ate..

Cfare po ndodhte me ndjenjat e Annes?Me vertet ajo dashuronte vertet vellain e saj biologjik Jackun?


Who are you? [Shqip]Where stories live. Discover now