Nuk e kuptoja as vete pse ndihesha aq e sigurt aty.Ajo shtepi kishte shume ngrohtesi shpirterore,ishin shume te kulturuar.Tea,engjelli i vogel me sy te mrekullueshem ishte shume e sjellshme dhe mundoheshe te mos me lodhte.Jacku,ehh Jacku ishte adhurim i gjithi.Pastruesja?Ishte e moshuar diku tek te 55,ishte shume e mire.Me pak fjale kalonim mire.Ne ate shtepi nuk trajtohesha si dado,por si pjestarja e asaj familjeje.Mirekuptoheshim te gjithe shume mire,heh ku isha me pare?Ne mbasdite ne qofte se kishim kohe te lire dilnim,une,Jacku dhe Tea e vogel.Kete gje beme dhe kete mbasdite.
-Teushh ku do te shkojme?
-Ne parku i lodrave normal ^_^Shkuam dhe Tea vrapoi per tek lodrat.Une dhe Jacku mbetem vetem,me tha te uleshim te pinim dicka dhe pranova.Aty afer parkut ishte nje lokal i hapur dhe u ulem.
-C'do pish?
-Se di...
-Do milkshake?Eshte super.
-Ok ☺Morrem dhe po pinim kur papritur une shushka derdha goten padashje mbi tavoline,u ula te ngrija goten qe ra poshte dhe ishte thyer dhe ndjej doren e Jackut mbi doren time..
-Me ler te te ndihmoj.
-Jo skagje,-i thashe dhe u skuqa.Erdhi kamarieri dhe pastroi gjithcka dhe solli nje tjeter,une mbaja koken poshte sepse u ndejva shume e paafte dhe shushke ne ato momente,papritur Jacku me tha:
-O Ann s'bere ndonje gje te keqe,mos rri keshtu tani,s'je as e para as e fundit qe e ben kete heh,-dhe buzeqeshi..
Ngrita koken dhe buzeqesha,me pas erdhi Tea u ul dhe mori dicka per te pire,heh ajo femije dhe nuk beri ter ate rremuje..Uff o Anna sa duarthare qe je mendova me vete..
Dolem nje xhiro rreth parkut dhe Tea ishte ne mes une dhe Jacku anash ku ajo na kishte kapur duart,para pa nje dyqan kokoshkash dhe na bashkoi duart te dyve dhe vrapoi per te blere kokoshka.Cfare pata?Pse u ndjeva ashtu?Mu duk sikur e gjithe bota ndaloi dhe s'kishte njeri dhe egzistonte vetem jacku,pashe ne sy ate dhe ai ishte hutuar,une ja hoqa direkt doren dhe nxitova pas Teas..
Bleu kokoshkat dhe po ecnim,filloi te perendonte dielli dhe ne po shkonim per ne shtepi.
-Yayy u kenaqaa shumee sott,do dalim prapp,hee si thoni?,-tha Tea e gezuar.Une dhe Jacku ishim te heshtur nuk folem asgje thjesht buzeqesha ndersa ai pohoi me koke.
Shkuam ne shtepi dhe Anastasia kishte pergatitur darken,u ndrova dhe e ndihmova te pergatiste tavolinen.Hengrem darke dhe cova ne shtrat Tean te flinte sepse i kishte shkuar orari.E zuri gjumi dhe shkova ne sallon,aty pashe Jackun qe po shihte TV u ula dhe une derisa te me vinte gjumi.
Po veshtrija Jackun dhe ishte ne seriozitetin e tij me te madh duke pare TV,ktheu syte tek une dhe direkt e hoqa shikimin nga ai.
-Po iki te fle Jack,befsh naten e mire!
-Kaq heret?Ora akoma 22:30.
-Nuk e di me erdhi gjume.
-A ok po iki te fle dhe une.
-Jo nqs s'te flihet rri shiko TV.
-Haha jo do merrem me celularin tim derisa te me zere gjumi.
-Mire :)
-Meqe ra fjala,ke celular?
-Jo nuk kam.
-Dalim blejme nje neser?Si thua?
-Nuk kam leke te mjaftueshme,kur te me mblidhen do te marr.
-Po sikur ta kesh dhurate nga une?
-Jo,faleminderit.
-Thashe dhuratee,dhuratat nuk kthehen.
-Hahaha..
-U tha u be neser do dalim per celular.
-Ok shume faleminderit.
-Asgje ;)
-Naten e mire.
-Dhe ti.U futa ne dhome dhe u shtriva,gjumi nuk me zinte dhe ne mendje ishte Jacku.Pse eshte kaq njeri i mire?Mos ndoshta po shtirej?
O zott mos me bej te vuaj perseri me njerez te keqij,bej qe Jacku te jete i mire dhe mos me beje keq,te lutem!
Ne fakt nuk kisha frike,ndihesha shume mire,100 here me mire se ne shtepia e Klejstes.Ne fund te fundit une punoja ketu,ne shtepia e Klejstes isha thjesht nje barre ne supet e tyre,nejse nuk dua ta kujtoj me ate kohe qe kalova aty..
ESTÁS LEYENDO
Who are you? [Shqip]
RomanceJeta e ka mesuar ate te jete gjithmone e forte , t'i beje balle cdo sfide ne jete . Cdo gje e ka braktisur . Jeta e ka braktisur , madje dhe nena e saj. Nje jete ne jetimore , nje jete e mbushur plot veshtiresi. I eshte mohuar cdo buzeqeshje , c...