U zgjova heret per te pergatitur mengjesin sepse kishte dite me rradhe qe e pergatiste mami.Shkova ne kuzhine dhe fillova te pergatisja omleta per te gjithe ne,ndoshta nuk ishte mengjesi i duhur por faktikisht omleten dija te beja me mire.Me pas erdhi mami ne kuzhine me mendjen se do te gatuante ajo.
-Oh Anush qenke zgjuar heret?
-Mirmengjes njehere ma,-dhe e putha ne faqe.
-Mirmengjes zemer,por pse u zgjove ti?Mund ta beja dhe une megjesin.
-Jo ma,je lodhur mjaft,perdite shkon dhe sheh per zbukurimet e shtepise diten e dasmes,shkon me Jackun per kostumin ne tere kete vape,je raskapitur dhe te besh ti mengjesin?Jo e bej une nuk me gjen gje.
-O shpirt,normal qe do raskapitem,eshte dasma e djalit tim dhe do e bej me madheshtore se kurre!
-Patjeter mamush,por mengjesin me lejo ta bej une.Heh okej sot omlete por do shoh ne internet ndonje recete tjeter per mengjes.
-Epo kot nuk thone,kush ka vajza,boten ka!Faleminderit Anush.
-S'ke pse me falenderon ^_^
Me pas zbriten te gjithe per te ngrene mengjes.
-Oh omlete sot,-tha Jacku paksa i vrenjtur,-nuk ke gje tjeter per te bere o ma?
-Nuk gatoi mami sot,-u hodha une.
-Ow kush?Tea?Haha.
-Pse s'ta mbush syrin une?
-Ti te gatuash?Jo moj vajze jo.
-Jack do te nisesh te ngrindesh cdo dite?Pavarsisht ndihmave qe te jap dhe te mirat qe te bej ti perseri nuk kthen?Well,nuk dua te permend te mirat qe i bej dikujt,ama ti po me ben te veproj ne kete menyre.Te lutem mos vepro me keshtu.Pas te gjithave qe ben jam une ajo qe te fal dhe bej sikur s'ka ndodhur asgje.
-Ow?Mire zonjushe na fal,dhe te lumshin duart.Une po ha jashte qe mos me permendesh me te mirat qe me ke bere,sepse dhe mengjesi nje gje e mire eshte.Ti ze vetem te mirat e tua.Sepse une vertet kam bere nje te mire per ty,vetem nje!Te kujtohet ajo nata te lokali?Besoj se nuk e ke harruar,cfare mund te ndodhte nese nuk isha une?Nejse s'dua te vazhdoj me sepse shoh qe u preke.Ju befte mire!
Jacku iku nga tavolina ndersa une ngela e ngrire per pak caste.
-Epo mami kishe te drejte,nuk duhet te gatuaj me une!Ju befte mire!
-Oh te gjithe iken,-tha babi i trishtuar,-pse grinden keta femije keshtu?
-S'kam ikur akoma une babi,-tha Tea,ndersa babi i fali nje buzeqeshje.
Nga dreka dola me mamin te shihnim per fustanet tona.Ishte me mire te mbaronim pune shpejt me gjerat tona sepse persa i perket veshjeve te Kleas dhe Jackut duhej nje kohe e gjate ti zgjidhnim sepse e gjithe vemendja do jete tek ata.
U desh deri ne darke te zgjidhnim.Une bleva nje fustan te shkurter roze,i cili ishte i ngushte lart,dhe qe tek beli dhe poshte i hapur ne formen e fustanit te balerines.Po ashtu bleva dhe taka te larta te zeza.Mami bleu nje fustan te gjate gri,shume te bukur ndersa per takat do te mbante ato qe bleu per fejesen e Jackut.
Sapo hyme ne shtepi ishte ora 20:00.Shoh qe me telefonon Klea.
-Po Klea?
-Ana si je?
-Mire.Ti?
-Mire,je e lire tani?
-Tani?Po,pse?
-Mund te veme pak tek butiku?
-Ne kete ore?
-Po,tani me telefonuan dhe fustanin e kan bere gati.Shkojme e shohim njehere?
-Po mire.
-Po vij te te marr me makine.
-Ne rregull po pres.
Mbylla telefonin dhe mami me pyeti se kush ishte.
-Ma do te shkoj me Klean deri te butiku te provoje fustanin.
-Ne rregull.
-Ju hani darke,ndoshta ha jashte me Klean.
-Ke leke?
-Kam.
-Mire.
Erdhi Klea dhe shkova hipa ne makine.
-Ckemi An,ca bere?
-Bleva fustanin e dasmes,dhe takat.
-Oh vertet?Sa mire!Ti gezosh!
-Faleminderit,si thua te hame darke jashte sot?
-Po,ide e mire.Shkojme te provoj njehere fustanin.
-Po po sigurisht!
Shkuam dhe fustani ishte gati,Klea shkoi e provoi dhe i rrinte super.
-Wow sa bukur,po vello nuk ke?
-Jo Ana nuk vendos vello,
-Po pse?
-Nuk duket modeli i flokeve pastaj,ose mund te me prishen floket me vello ne koke,se di por nuk me pelqen.
-Okej ti e di.
-Mire do vij ta marr neser,-i tha Klea shiteseve,-faleminderit qe me njoftuat dhe ju lumshin duart!
-Faleminderit juve,te trashegoheni!
Dolem nga butiku dhe do te shkonim te hanim darke,ja pra dhe nje pune u hoq qafe.Tani kane ngelur zbukurimi i shtepise dhe kostumi i Jackut.
YOU ARE READING
Who are you? [Shqip]
RomanceJeta e ka mesuar ate te jete gjithmone e forte , t'i beje balle cdo sfide ne jete . Cdo gje e ka braktisur . Jeta e ka braktisur , madje dhe nena e saj. Nje jete ne jetimore , nje jete e mbushur plot veshtiresi. I eshte mohuar cdo buzeqeshje , c...