Ditelindja ime eshte neser,nuk e di dhe nuk jam e sigurt,te ftoj Brandonin apo jo?Ne qofte se e ftoj nuk e di si mund te reagoje Jacku,ne qofte se nuk e ftoj dhe ai e merr vesh qe se kam ftuar,do i ngele hatri.Nejse tani per tani s'po i them gje.
-Ana cfare po mendon?
-Asgje,me percejell dot deri ne shtepi?
-Po patjeter.
-Faleminderit.
Arritem tek shtepia ime.
-Mirupafshim Brandon!
-Pafshim Ana,faleminderit qe erdhe.
I buzeqesha dhe bera te ikja,ne ate moment dora e tij kapi krahun tim dhe me ktheu nga vetja,me pas buza e tij preku buzen time.U puthem,pas kaq shume kohesh buzet tona ishin perseri bashke.U shkeputa pak nga ai dhe mermerita "Po iki Brandon".
-Te dua Ana,-me tha teksa po ikja.
Hyra ne shtepi dhe ishte Jacku duke duartrokitur,mosss na kishte pare kur po putheshim meqe po bente ate veprim.Pa folur une ai e hodhi llafin:
-Apapapa sa puthje e bukur.E di cfare? Me emocionuat shume!
-Jack boll!
-Pse?Nuk u emocionove dhe ti kur e puthe?
-Jack boll te thashe,mos bej si kalama.
-Hwhw une kalama?
Nuk i kushtova me shume rendesi dhe ika per te dhoma ime,por me pare duhet ti kerkoja mamit leje nese mund te merrja Brandonin per ditelindje.
-Mamush!
-Zemer si kalove?
-Mire fare ^_^
-Neser 19 vjec eh?
-Ma?Nga e di?Me sakte nga e mban mend?
-Haha o jeta ime,si mund te harroj diten kur te linda ty?Diten tende me te rendesishme?Gjithmone ne daten kur kishe lindur ne te kujtonim dhe pse ishim shume larg.Tani do te bejme ditelindjen me te bukur,sepse eshte dita e pare qe e feston me ne,ne fakt jo e para,eshte e dyta per te mos harruar dhe diten kur linde,por ate dite nuk festam keshtuqe do te festojme tani.
-Mami me e mire ne bote! Shume faleminderit.
-S'ke pse falenderon Anushja mamit.
-Ej ma,per kete doja te flisnim pak,ne lidhje me ditelindjen.
-Po me thuaj.
-Mund te ftoj dike?
-Dike thee?Ti mund te ftosh ke te duash Ana,te gjithe shoqerine.
-Ma per fat te keq une s'kam shoqeri.Kam vetem Klean,Lejlen dhe...
-Dhe?
-Brandonin.
-Do te ftosh Brandonin?
-Ne qofte se nuk eshte problem pse jo?
-Patjeter,nuk dua te prish qejfin ne diten tende.
-Mire ma.
-Do te lajmeroj dhe Jackun per kete mos beje ndonje budallallik.
Buzeqesha dhe shkova ne dhomen time telefonova Brandonin.
-Alo Brandon.
-Po Ana?
-Kam dicka per te te thene.
-Shpresoj te jete per mire.
-Per mire eshte.
-Epo mezi po pres ta degjoj.
-Neser une mbush 19 vjec,pra eshte ditelindja ime,do te doja shume te vije dhe ti te merrje pjese ne diten time me te rendesishme.Mundesh?
-Po sigurisht Ana,sinqerisht me gezove jasht mase.
-Okej per orarin flasim pastaj.Bye.
-Te dua.
-Edhe une.
Me pas mendova te telefonoj Lejlen dhe ajo pranoi.Mezi po e prisja kete dite!Ishte ditelindja e pare qe do e festoja me prinderit e mi,me familjen time.Ishte ditelindja e pare qe do te buzeqeshja.
YOU ARE READING
Who are you? [Shqip]
RomanceJeta e ka mesuar ate te jete gjithmone e forte , t'i beje balle cdo sfide ne jete . Cdo gje e ka braktisur . Jeta e ka braktisur , madje dhe nena e saj. Nje jete ne jetimore , nje jete e mbushur plot veshtiresi. I eshte mohuar cdo buzeqeshje , c...