They're here!

1.1K 76 12
                                    

Trokiti dera,me pertese shkova e hapa duke mos pasur asnje ne mendje se kush mund te jete.Sapo hapa deren perpara meje u shfaqen Jacku dhe Klea,buzeqeshja e tyre ishte nga veshi ne vesh dhe sapo dera u hap e plote ata bertiten nje zeri "SURPRIZEEE",ngela pa fjale,kapa fytyen me duar sepse u emocionova shume,ata do te vinin pas dy ditesh,por ata jane ketu tani.

-Ejj,cne ketu ju sot?Eja tju perqafoj!!

I perqafova fort,me kishte marre malli shume per te dy.Nuk shtyhej dita pa ta sinqerisht.Hyme brenda ne sallon duke i ndihmuar me valixhet.

-Ma,ba shikoni se kush erdhii!!

-Oh,cne sot?Sdo te vinit pasneser ju?,-tha mami duke u ngritur ti takonte me buzeqeshje ne fytyre,po ashtu dhe babi.

U takuam te gjithe dhe u ulem.

-Kemi disa dhurata te vogla per ju,-tha Klea.

-Bije,pse jeni munduar?Mjafton qe ju te jeni kenaqur dhe qe erdhet shendoshe e mire ketu.Asgje tjeter nuk na nevojitet.

-Epo disa dhurata duheshin babi,-tha Jacku.

-Mire bete po he,-thashe une duke qeshur,dhe te gjithe ja plasen te qeshures me pas.

Kishin gjera me te vertete te bukura.Babit i kishin blere nje ore,mamit nje set bizhuterish,mua nje fustan veror,Teas sandale,Brandonit pantallona plazhi ndera mamit te Kleas nje kapele (meqe e perdor shume). I falenderuam dhe me pas filluam ti pyesnim se si kishin kaluar.

-Klea te paska ecur klima andej,qenke shendoshur pakez.

-Epo kam ngrene per dy persona Anush.

-Pse haje ti pjesen e Jackut?

-Haha jo,me keqkuptove.

-Po cfare pra?

-Epo...Se shpejti do te behesh halle.

-Whattt o.O mos me thoni se po talleni?!

-Nc.

-Waaa..Ma,ba?E degjuat?

-Po bije,-tha mami,-ne fakt nuk po u besojme vesheve,burre do te behemi gjysher.

-E ku ka ndjesi me te bukur?Urime hajd me nje djale.

-Djale?Jo babi.Une e dua mbese,ajo do te jete vajze.

-Ejj pushoni,-tha mami,-rendesi ka te jete i shendetshem.

-Faleminderit te gjithe,-tha Klea dhe Jacku.

-Oh Zot,si mund te pres dhe 9 muaj une?Dua te shoh mbesen ^_^.

-Anush nuk i dihet ende,-tha Jacku.

-Ja do e shohim ;) .

Ata u ngjiten lart te shplodheshin,ndersa une telefonova Brandonin dhe ja dhashe lajmin direkt.

-Z.Brandon,pergatitu pas 9 muajsh do te behesh daje.

-Haha Ana boll me provokove mos fol kot.

-S'me beson?

-Jok xhanem.

-Ejj s'po tallem.

-Shtt se turp kush te degjon.

-Uff shiko si ben ky.Mire mire,neser kur te takosh Klean dhe Jackun atehere flasim.

-Zemer ca ke pire?Ata vijne pas dy ditesh.

-Erdhen sot -_-

-Hahahaha s'ta ve re eshte ora 22:00 duhet te ishe ne gjume :p

-Brandonnnnnnn-_-

-Hahaha dhe une te dua shume.

-Neser do vish ne shtepia ime?

-Po.

-Mire se flasim ;)

-Puc.

Heh,po ca ka qe nuk me beson ky?Ja se ka per ta pare neser ;).

Who are you? [Shqip]Where stories live. Discover now