First day of my job!

1.3K 109 8
                                    

U zgjova ne oren 7:00 dhe isha e keputur,doja gjume por me pertese u cova nga shtrati dhe u vesha me pas hengra pak mengjes dhe ora po shkonte 7:30 dhe do te dilja nga shtepia te ikja ne hotel sepse Daniela me tha qe sot te shkoja ne oren 8:00.Sapo hap deren u ndesha me fytyren e Brandonit qe ishte gati ti binte ziles.Ne fakt u habita sepse dje ja ngrita zerin dhe ai duhet te me mbante inat tani.

-Mirmengjes Anna!

-Mirmengjes .. 

-Eja

-Ku?Mund te me hapesh rrugen tani sepse duhet te shkoj ne pune ne kohe?

-Po eja se te coj une.

-Jo pra kam kembe vete rrofsh ti,ik fli sepse duket qe je lodhur shume mbreme.

-O Anna mos bej keshtuu!!

I ktheva shpinen dhe bera te ikja kur fjalet e tij kumbuan fort ne veshet e mi dhe sigurisht nuk e prisja kurre ate qe tha

-Mire pra bravo,ja tani qe mobiluam dhe shtepine,qe te gjeta dhe punen ti me kthen shpinen dhe iken,po sepse interesi mbaroi Anna.

U ktheva dhe e pashe me habi..

-Oww keshtu qenka?Po mire nuk po shkoj dhe do te gjej nje pune vete dhe sa per shtepine gjej shtepi tjeter ;) nuk kam arritur deri ne ate pike qe te tjeret te kene meshire per mua dhe me pas te me kujtojen ate ckane bere.

-O Anna nuk e kisha ne ate kuptim

-Po ne cfare kuptim e kishe pra?-i bertita,kur ne syte e tij u shfaq nje lloj pendimi.

-Mire,ne kete kuptim e kisha,dhe bera gabim qe nuk erdha me ty mbreme,me fal..Me fal dhe per kete qe thashe,e  di qe te lendova por ja qe s'di te flas.Mire s'po vij,ik ne pune.

-Jo nuk iki.

-Te lutem ike.. Harro keto qe thashe,sepse me kete kokfortesi s'ke per te gjetur prap pune.

- o.O ??

-Uh me fal prap fola keshtu.Ike sepse mund te nxjerr ndonje llaf tjeter qe nuk pritet!!

Hejj Zot qe ne mengjes me "grindje" ika dhe po shkoja per ne punen time te re.Arrita aty dhe ora ishte 7:55.Sapo hapa deren aty ishte Daniela.

-Mirmengjes!

-Mirmengjes Anna,je ne kohe.Po Brandoni s'paska erdhur?

-Jo..

-Okej.Eja me ndiq mua per tek dhoma qe do te te coj te veshesh veshjet e duhura dhe te te shpjegoj c'do te besh..Sepse je pa eksperience vajze -_-..

Eww cpati kjo :3 Gosh te gjithe s'jane zgjuar mire kete mengjes,perfshire ketu edhe mua..Mire, u vesha dhe me pas po degjoja udhezimet e saj dhe cfare duhet te beja.Ora shkoi 9:00 dhe kisha 1 ore qe degjoja ate duke folur kot me kot sepse per mua 15 minuta foli me pas tregonte eksperiencat e saj te merzitshme me zerin e saj te ashper dhe kur mbaroi ndezi nje cigare,epo jaa pse e paska zerin si prej burri kjo :3 nuk e di por e morra shume inat qe ne fillim,me shikimin e saj te eger dhe me ate ze qe te trembte.Por gjithsesi ashtu eshte per veten e saj,rendesi ka tani qe jam ne nje pune.

Shkova ne vendin ku do te rrija dhe po shihja te gjitha.Ishte pune e ngaterruar dhe e lodhshme sepse duhet te dije te gjitha dhomat,te gjithe personat aty dhe dhomat qe i perkisnin aty,duhet ti pergjigjem te gjitha telefonatave,te telefonoj policine,ambulancen per cdo gje.Por gjithsesi shpresoj t'ja kaloj mire!!

Who are you? [Shqip]Where stories live. Discover now