Ja pra erdhi dhe ky moment ku askujt nuk i interesonte per mua,askush nuk donte t'ja dinte se si ndihesha une.Mendova se vellai im kishte ndryshuar,mendova se synimi i tij tashme ishte vetem te me mbronte mua dhe te me donte te miren.Por jo!Synimi i tij qenka qe mos me shohe mua te lumtur,synimi i tij eshte qe te me shohe gjithmone me lot ne sy.Cfare i bera?Nuk dua hakmarrjen dhe do te thoni pse?Nuk e dua hakmarrjen sepse ajo te mbush gjithmone e me shume me mllef me personin qe ti do te hakmerresh.Kisha vertet fakte per tu hakmarre kundrejt vellait tim.Per te mos harruar ai eshte i dashuri i motres te Brandonit.Si do te ndihej ai ne qofte se Brandoni do te vepronte ne ate menyre te shpifur qe veproi Jacku?
Erdhi mbremja dhe me zuri gjumi me heret nga rradhet e para.U zgjova ne mengjes u bera gati dhe u nisa per ne pune.Nuk e kuptova pse pertoja aq shume te nisja punen.Keto dy dite mu duken si dy vite te gjata.U perballa me shume te papritura dhe te verteta te hidhura.Gjithsesi u mundova te hiqja nga mendja ato qe ndodhen dhe u perqendrova tek puna.
Dita kaloi shpejt dhe kur po behesha gati te ikja dera u hap dhe aty ishte Brandon.Oh ka erdhur per mua valle?Ndoshta erdhi sepse tashme une e mora vesh te verteten dhe do te pranoj te dal me te ^__^ Yayyy!!!
Dhe duke menduar keto Brandoni me pa me nje shikim serioz dhe ndrroi rrugen,perpara i doli Daniela, u takuan dhe u ulen ne nje tavoline aty afer.Dahh si mendove se do te vinte per ty moj Ana kur dje u grindet?! Nuk i hodha me shikimin por mora canten pershendeta Danielen dhe dola,nga xhami i deres pashe se syte e Brandonit po me shikonin mua.Whatever ngela e zhgenjyer me ate veprim qe beri.
Vajta ne shtepi dhe po me telefononte dikush.Me thene te drejten nuk e njihja ate numer.Nuk e dija cfare te beja, ta hapja apo jo?Kush mund te ishte?E hapa!
-Alo?Me ke po flas ju lutem?
-A-alo....Bije?!
-Me falni kush jeni ju?
-Ana??
-Po une jam,kush jeni ju zonje?
-Nena jote!
-Nena ime?-pyeta e habitur.
-Po,me tregoi Jacku gjithcka kur folem ne skype.
-Oh,po Jacku.Okej.
-Isha shume kurioze te te degjoja zerin dhe ja,me ne fund te njoha bije.
-Dhe une isha kurioze....Mami.
-Mire,ku te shkosh tek Jacku do te flasim ne skype,okej?
-Po patjeter,po e mbyll.
-Mire,te puth.
-Edhe une!
Woahh nuk kisha perjetuar asnjehere kete emocion.Tani per here te pare une thashe "mami",tani une njoha mamin tim.Nuk e kisha prane vetes kur kisha nevoje me shume se kurre,por jo,tani nuk dua ta humb!Dashuria per te eshte e pafundme dhe e pa imagjineshme.Kur thashe "mami" per here te pare syte me shndriten nga lotet e gezimit.Tani une e njoh mamin tim,po ashtu do te njoh dhe babin! Oh Gosh!! Une i njoh prinderit e mi,ata jane gjalle,ata ekzistojne!ZOT FALEMINDERIT!!
Heyy faleminderit te gjithe per 3.1k reads.Love youu!!
YOU ARE READING
Who are you? [Shqip]
RomanceJeta e ka mesuar ate te jete gjithmone e forte , t'i beje balle cdo sfide ne jete . Cdo gje e ka braktisur . Jeta e ka braktisur , madje dhe nena e saj. Nje jete ne jetimore , nje jete e mbushur plot veshtiresi. I eshte mohuar cdo buzeqeshje , c...