Zayn
Moje mihalnice sa dotýkajú mojej pokožky, keď nimi zbesilo klipkám, snažiac sa zbaviť nervozity, pohlcujúcej moje telo. Prudko sa nadýchnem, stláčajúc zvonček vedľa tmavo hnedých dverí Alininho domu. Do uší sa mi dostane jeho melódia, no nevnímam ju, len zatváram oči, keď počujem chodidlá dopadajúce na zem, približujú sa a ja dúfam, že to bude práve Alina, ktorá mi otvorí.
No moje prosby nie sú vyslyšané a ja sa stretávam s očami Audrey. Jej líca sčervenajú a vrelo sa na mňa usmeje, čo ma zaskočí natoľko, že dokorán otváram svoje oči, a tým spôsobím, že sú ešte väčšie, než predtým.
,,Zayn," šťastne vydýchne a dokorán otvára veľké dvere, ukazujúc mojim očiam priestor, nachádzajúci sa vo vnútri ich domu.
,,Čo tu robíš?" V jej hlase panuje prekvapenie, no aj šťastie, ktoré nechápem. Nikdy sa ku mne nesprávala dobre, vždy mnou opovrhovala a dívala sa na mňa ako na najväčší odpad, žijúci pod slnkom, no dnes je v jej očiach niečo iné, avšak to je to posledné, čo ma zaujíma.
,,Prišiel som za tvojou sestrou," poviem bez toho, aby sa môj zrak stretol s tým jej. Netrápi ma, ako moje slová pochopí alebo ako zareaguje. Chcem vidieť len jedinú osobu, a to Alinu.
,,Čože? Prečo si prišiel za mojou sestrou. Čo s ňou máš?" Jedinú reakciu, ktorú odo mňa dostane na svoj príval otázok, je nespokojné zavrčanie, sprevádzané prevrátením očí.
,,To je moja vec, nemyslíš?" Nadvihujem obočie nahor a nesnažím sa zakryť otrávenosť v mojom hlase.
,,Tak to teda nie je," jej postoj voči mne sa mení a jej ruky sa prekrížia na hrudi, pozerá na mňa tak ako zvyčajne, na čo sa spokojne usmejem.
,,Proste mi ju zavolaj," počas toho, ako hovorím, sa na ňu falošne usmievam, pričom netrpezlivo poklepkávam po ráme dverí.
,,Prečo by so-," nestihne dopovedať svoje slová, keďže sa pred jej postavou objaví tá Alinina.
Jej tvár je mierne napuchnutá a vlasy nemá upravené, sú strapaté a stoja do všetkých strán, čo ma usvedčí o tom, že dnes nevyliezla z postele.
Znova sa začínam cítiť previnilo a jediné, čo dokážem robiť, je na ňu hľadieť. Hoc nie je upravená, môžem povedať, že je to to najkrajšie dievča, ktoré som videl.
,,Čo tu robíš, Zayn?" Jej hlas je až príliš tichý a dokonca by som mohol povedať, že doň vložila aj kúsok nežnosti.
Privieram oči, keďže jej hlas mi neuveriteľne chýbal.
,,To je troška blbá otázka, nemyslíš?" Uchechtnem sa, no snažím sa, aby som ju nijako neurazil, preto môj hlas na konci vety mäkne.
,,Povedala som, že potrebujem čas," privrie oči a ja môžem vidieť na jej načervenavej tvári, že ju znepokojujem svojou blízkosťou.
,,Čo sa tu, do pekla, deje?" Hlasný výkrik Audrey ma núti trhnúť sa. Alinina tvár preukazuje strach, ktorý má určite z názoru jej sestry, no snaží sa ho skryť.
,,Ja a tvoja sestra spolu chodíme," vysvetlím jej čo najrýchlejšie, ako viem.
,,Zayn," Alina vystrašene šepne, na čo pokrútim hlavou.
,,Ako to myslíš? To nemô-že by-ť pra-vda?! Alina povedz, že to nie je pravda," jej slová znejú ako príkaz. Oči sa jej začínajú naplňovať slzami a v tejto chvíli nie som jediný, kto nerozumie jej správaniu, keďže aj Alina sa na ňu divá pohľadom, naznačujúcim nechápavosť.
,,Audrey, mne nič nespravil. Ty ho nenávidíš kvôli nejakej sprostej stávke spred troch rokov. Nemôžeš mi nič zakazovať," Alina sa hnevá, vidno to na tóne jej hlasu, čo na mojich perách vytvorí nepatrný úsmev.
,,Vieš, v čom je problém?" Audrey na ňu skríkne a z jej očí začne padať oveľa viac sĺz. ,, V tom, že ja ho nenávidím len preto, lebo si nikdy nevšimol, že ho milujem," jej hlas sa trasie a je tichý, pozrie sa na mňa a hľadá na mojej tvári náznak ľútosti, no moja tvár si zachová odmeraný výraz. Hoc sám dobre viem, že jej slová skomplikujú môj vzťah s Alinou, snažím sa to v tejto chvíli ignorovať.
Jej postava beží hore po schodoch a ja tu ostávam sám s Alinou, stojacou na prahu dverí, pozerajúcou sa vystrašene do mojich očí.
Nesmelo sa na ňu pozriem, no jej čin ma zaskočí, keďže vbehne do môjho objatia. Pevne obmotá svoje ruky okolo môjho pása, nadychujúc sa mojej vône.
Opatrne prikladám moje ruky na jej chrbát, zahalený v čiernom svetri, a viac si natlačím jej telo na to moje.
,,Neovplyvní to nijako náš vzťah, však?" Pýtam sa a v mojom hlase sú pochybnosti, bojím sa, že sa každá pochybnosť panujúca v mojom myslení naplní a ja ju stratím. Stratím človeka, znamenajúceho pre mňa tak veľa.
,,Asi by sme sa mali rozísť," šepne do mojej hrude a moje tričko zmáčajú jej slzy. Vzlykne až príliš hlasno a moje srdce sa začne trhať na kúsky, pričom si moja myseľ opakuje jej slová.
,,Nie, to nie. Prosím, nie, Alina. Toto mi nemôžeš spraviť. Prosím," odťahujem sa od nej, no nie veľmi, len tak, aby som jej mohol vidieť do tváre. ,,Povedala si mi, že ma miluješ. Ak si to myslela vážne, nerozídeš sa so mnou," dýcham nepravidelne a v mojom vnútri cítim známy pocit strachu.
,,Zayn, tu nejde o to, čo cítim," šepká a jej hlava znova nachádza miesto na mojej hrudi, pričom po nej krúži prstami, zanechávajúc mi na nej rôzne obrazce, ako keby si chcela zapamätať každý jej kúsok.
,,Tak o čo, Alina? O to, čo chce tvoja sestra?" Snažím sa udržať svoj hnev, no nedarí sami to, môj hlas je až príliš ostrý, na čo sa Alina strhne.
,J-a..-" šepne, no nedopovie svoje slová, na čo sa zamračím. ,,Pobozkaj ma, Zayn," prosí, ako keby pochybovala o tom, čo k nej cítim.
,,Počkať. Ty si myslíš, že keď mi tvoja sestra povedala, že ma miluje, že budem chcieť ju?" Nadvihujem obočie a môj hlas jej naznačuje, že niečo takéto sa nikdy nestane.
Sklopí svoj zrak a jej pery sa ocitnú v rovnej línii, pozerá na moju hruď, nepokúšajúc sa začať hovoriť.
Znova sa zamračím, uvedomujúc si, že jej správanie naznačuje, že si naozaj myslí to, čo som povedal.
,,A to si povedala, že ja pochybujem o tvojich citoch," pokrútim hlavou, pozerajúc smerom nadol, na miesto, kde leží jej hlava. ,,Máš pravdu, bolí to," šepnem blízko jej vlasov, kde následne pokladám svoje pery, strhne sa a konečne sa pozerá do mojich očí.
,,Pochop, že milujem len teba, Alina a vždy budem," zoberiem do rúk jej tvár a bez toho, aby som ju varoval, sa pritlačím na jej pery a začnem ich bozkať. Do bozkov dávam všetku potrebu, hromadiacu sa v mojej mysli.
Keď som s tebou, nemyslím, a keď myslím, tak len na to, ako chutia tvoje pery.
*****
Chcela by som vás poprosiť o vote na minulej časti, keďže veľa z vás dalo len na jednu časť alebo nedalo vôbec. Naozaj vás o to veľmi prosím, keďže si myslím, že časti pridávam dosť často, bolo by od vás milé, keby ste ma potešili vote.
Ďalej chcem povedať, že včera bola naposledy dvojdielovka, keďže ako vidím, aktivita je až príliš nízka :(
Koretkorka: OlivaSweet
KAMU SEDANG MEMBACA
Time Out ||z.malik au✔
Fiksi PenggemarMôžeme byť dobrí, môžeme byť zlí,no môžeme byť aj niečo medzi tým? Bol jej pozorovateľom, ktorý sa jej bál prihovoriť, pretože ešte stále nebol dostatočne dobrým človekom, bol niečo medzi tým, no jej na tom nezáležalo, a tak vznikol vzťah medzi ňo...