Zayn
,,Louis, ty si strašný kokot, vieš o tom," kričím, keď moja postava prechádza k dverám, za ktorými je Louis.
,,Odkiaľ som mal vedieť, že voláš s ňou?" Nepríjemne sa na mňa zamračí, keď mu otvorím dvere.
,,Povedz mi, kedy si ma naposledy videl telefonovať," pretáčam oči nad jeho zamrznutým výrazom tváre.
,,Minulý týždeň si volal s tvojou mamou. Vieš, keď chcela, aby si jej kúpil tampóny," jeho ústa opustí hlasný smiech, ktorý ma núti ovládať môj hnev.
,,To nie je vôbec vtipné," znepokojene si vojdem do vlasov, keďže táto situácia ma privádza do rozpakov.
Louis vchádza do miestnosti a zaujme miesto na gauči.
,,Ale tampóny, kurva, tampóny," smeje sa a gestikuluje rukami.
,,Dosť! Nebavme sa o tom, ako moja nevyspelá matka chcela, aby som jej kúpil tampóny," skríknem a začnem sa smiať.
,,Dobrý nápad," pochváli ma a premeria si ma pohľadom. ,,Takže, čo aká je?" Nedočkavo sa má spýta.
,,Ona je vlastne úplne dokonalá," moje ramená klesnú dolu a znova si predstavím jej tvár.
,,Presnejší opis si mi nevedel dať," zavrčí a pretáča oči.
,,Má 17," zhryziem si peru a z mojej mysle nemôžem dostať jej, pohybujúce pery, ktorých som sa tak skurvene túžil dotknúť.
,,Len?" Na Louisovej tvári svieti prekvapený výraz, ktorý som čakal. ,,To je asi ešte panna, že?" Spokojne sa uškrnie, čo ma vyvedie z miery.
,,Určite je ona totiž-," Louis ma preruší, na čo nespokojne zavrčím.
,,Má nejakú poruchu a nemôže šukať?Kurva to je zlé, veľmi zlé, Zayn," vážnosť jeho hlasu ma prekvapí natoľko, že sa moje oči neprirodzene roztvoria.
,,Nie som si istý, či nejaká taká porucha existuje, ale ona ňou netrpí," snažím sa upokojiť a svoj prísny výraz tváre zmeniť.
,,Och už som zľakol," spokojne vydychuje.
,,Ešte sa nebozkávala," radostne zvýsknem a mám chuť skákať ako malé dieťa.
,,No teraz neviem, či sa mám smiať alebo plakať," zamračí sa a pravdepodobne sa snaží rozmýšľať.
,,Budem sa s ňou bozkávať, ako prvý a z toho vyplýva, že-" znova ma preruší a môj radostný výraz tváre zmizne.
,,To dojebeš," zvýskne, na čo stlačím svoje ruky v päsť.
,,Nie, kurva, nič nedojebem," vyvrátim mu jeho nezmyselnú teóriu.
,,Môžno máš pravdu si ňou predsa posadnutý," vysmeje ma, na čo pretáčam oči.
,,Ani si nevieš predstaviť ako," povzdychnem si a sadám si na gauč vedľa neho.
,,Asi by si sa mal snažiť nič nedojebať," jeho ruka sa dotkne môjho pleca, na čo sa zamračím.
,,Niečo, čo neviem," zamrmlem. ,,Mimochodom je to sestra Audrey Davis," nervózne prejdem očami po jeho tvári, ktorá sa v tom okamihu premení na zamračenú.
,,V tom prípade sa všetko dojebe aj bez tvojej pomoci," súcitne sa na mňa pozrie.
,,Povedal som jej, kto som," ujasním mu. ,,A páčim sa jej aj tak," obliznem si svoje popraskané pery.
,,Zakáže jej to,"Louis si premeria moju tvár pohľadom, ktorý často nepoužíva.
,,Nie, nie a kurva nie," zúfalo kričím a moje vlasy sa ocitnú v zovretí mojej ruky. ,,Ak sa to stanem, tak ma jebne, prisahám, že ma jebne."
,,Upokoj sa, robíš tu scénu, ako keby si ju miloval."
,,Ale ja ju asi milujem," priznám a po našom telefonáte o tom už ani nepochybujem.
,,Tak to je, kurva, zlé," ujasní mi svoje myšlienky, ktorým neprikladám veľký význam.
,,Urobím všetko preto, aby sme boli spolu."
Alina
,,Takže ti povedal, že si dokonalá?" Neveriacky hovorí, kráčajúc po chodníku pred naším domom.
,,Layla," zasmejem sa nad jej zasneným pohľadom.
,,No, čo Niall mi to nikdy nepovedal," plačúcim hlasom, prednesie.
,,Ako vlastne vyzerá? Hovor!Hovor!" Kričí a začne utekať, na čo sa rozosmejem.
,,Poznáš ho," nervózne začnem kmitať pohľadom po jej tvári, ktorá je odo mňa až príliš ďaleko.
,,Je to Axel?" Jej tvár sa premení do znudenej grimasy, na čo sa rozosmejem ešte viac.
,,Nie je to Axel. Prečo by to mal byť on?" Nechápavo sa na ňu pozriem.
,,Alina, vidí to aj slepý," pretáča oči, čo ma vyvedie z miery.
,,O čom to hovoríš?" Skrčím obočie a spravím pár krokov k jej postave.
,,Axel, ťa miluje, Alina. Miluje ťa už od malička," skríkne na celú ulicu, po ktorej momentálne kráčame.
,,Axel?" Neveriacky na ňu pozerám. ,,Sme len kamaráti a nikdy sa to nezmení,"dodám pokojne, no moje vnútro kričí.
,,Samozrejme veď je nudný. Nechápem, ako ho môže chcieť toľko dievčat," krúti hlavou a konečne zastaví svoje kroky.
,,Nebavme sa o Axelovi. Povedz mi, kto to je," zúfalo povie a pozorne si prezerá moju tvár.
Skryjem si do rúk tvár, ktorá sa červená. ,,Je to Zayn," šepnem skoro nezrozumiteľne.
,,Čože, kto Zayn?" Zhíkne a jej pery sa stočia do úsmevu.
,,Áno volá sa Zayn," prikyvujem horlivo hlavou.
,,Poznám len jedného Zayna," zamračí sa a podozrivo si ma premeria.
Zasmejem sa, na čo sa jej obočie vyzdvihne nahor.
,,Nie, to nemyslíš vážne. Zayn Malik, ten Zayn Malik, ktorého miluje milión dievčat," kričí popritom, ako z jej pier vychádza nával smiechu.
,,Som na teba hrdá," objíme ma tak silno, že prestávam dýchať. ,,Alina, prosím ťa, prosím, dovoľ mu odpaniť ťa," odťahuje sa odo mňa a po slovách, ktoré mi povie sa na ňu zamračím.
,,Layla," napomeniem ju a tón môjho hlasu je vážny.
,,Čo? Už je čas, Alina," skrčí obočie, na čo pretáčam oči.
,,Ešte není isté, či sa mu vôbec páčim a ty tu plánuješ, ako budem mať s ním sex," nechápavo sa zasmejem nad jej slovami.
,,Vážne, Alina?" Jej tvár znudene klesne. ,,On sa ťa hanbil. Zayn Malik sa niekoho hanbil to je nemožné," jej hlas je až príliš hlasný, na čo trhnem svojím telom.
,,Je to divné," uznám a začne kráčať vpred.
,,Len to nehovor Axelovi a tvojej sestre," upozorní ma, keď sa jej postava ocitá blízko tej mojej.
,,Oni s tým nemajú nič spoločné ak sa mi bude páčiť, tak mi ho nebudú môcť zakázať," objasním jej moje myšlienky.
,,Ale veď on sa ti už páči," zasmeje sa na môj účet, na čo si odfrknem.
,,Vieš, čo sa o ňom hovorí," nesmelo sa na ňu pozriem.
,,Máš pravdu," usmeje sa, hoc jej úsmev je neistý. ,,Dávaj si pozor."
Prikyvujem, dúfajúc, že Zaynovi sa naozaj páčim.
,,Alina," spoza môjho chrbta sa ozve ten najkrajší hlas aký som mala možnosť počuť. Jeho hlas.
***
Pokračovanie nabudúce.
BINABASA MO ANG
Time Out ||z.malik au✔
FanfictionMôžeme byť dobrí, môžeme byť zlí,no môžeme byť aj niečo medzi tým? Bol jej pozorovateľom, ktorý sa jej bál prihovoriť, pretože ešte stále nebol dostatočne dobrým človekom, bol niečo medzi tým, no jej na tom nezáležalo, a tak vznikol vzťah medzi ňo...