10.Chapter

1.9K 174 3
                                    

Alina

Výklad profesora ma privádza do spánku, no poznanie toho, že za pár hodín sa mám stretnúť so Zaynom, ma prebúdza ako hlasný úder blesku.

Nedokážem sa sústrediť na nič iné, len na nervozitu vpíjajúcu sa do mojej mysle.

Snažím sa dýchať pravidelne, no vždy zlyhám v tom istom bode.

,,Alina, si v poriadku?" Otočím sa za hlasom Layly, ktorej tvár sa skláňa nad učebnicou biológie.

,,Mám len strach," šepnem skoro nečujne.

,,Z čoho?" vyzdvihne hlavu mojím smerom a na jej tvári sa črtá znepokojenie.

,,Dnes pôjdem von so Zaynom," na sucho prehltnem, keďže neviem, akú reakciu mám od nej očakávať.

,,Kedy si mi to chcela povedať?" zamračí sa a jej pohľad prepaľuje moju maličkosť.

,,Viem to len od včera," nevinne sa na ňu pousmejem.

,,To ti akože povedal, že zajtra o tretej pre teba prídem, pá, už musím ísť?" prekvapene na mňa hľadí, na čo sa pobavene uchechtnem.

,,Presne to povedal," pokrčím ramenami na znak toho, že to aj mne samotnej príde divné.

,,Tak to je dosť divné," prižmúri oči. ,,Niall to nikdy nespravil," jej tvárou prejde hnev, čo nechápem. ,,Musí byť vždy tak zaostalý," zamrmle, no ja ju aj napriek tomu počujem.

,,Prečo ho porovnávaš vždy s Niallom?" Nechápavo sa na ňu pozriem.

,,Myslela som si, že je dokonalý, ale ako vidím, mýlila som sa," nespokojne si povzdychne a hlavu opäť skláňa smerom nadol.

,,Veď Niall sa snaží," zastanem si ho, keďže jej nároky sú niekedy až príliš veľké.

,,Ja viem," prikyvuje pozerajúc sa na moju tvár. ,,Ale teraz prejdime k tebe. Prečo sa bojíš stretnutia so Zaynom?" Nadvihne nahor obočie, poklepávajúc ukazovákom o učebnicu.

,,Vieš, on je až príliš dokonalý. Prečo by mal chcieť práve mňa? Bojím sa, že niečo pokazím," priznám, predstavujúc si všetko zlé, čo sa môže stať počas toho, čo s ním budem.

,,Videla som, ako sa na teba díval, Alina. Určite sa mu páčiš a ty nič nepokazíš, nie je čo. A myslím, že aj keby si niečo pokazila, tak by mu to nevadilo," uistí ma, no jej slová ma vôbec neupokojujú a spád mojich myšlienok preruší zvonenie, ktoré značí koniec hodiny.
***
Nervózne postávam pred zrkadlom a uisťujem sa o svojom vzhľade. Netuším, kam ma chce Zayn zobrať, a preto som zvolila čierne džínsy s vysokým pásom a crop top siahajúci pod pupok.

Pozriem sa von z okna, aby som sa uistila o tom, že ešte neprišla moja sestra. Mám strach, ako by reagovala, keby tu zbadala Zayna.

Môj mobil pípne, a tým ma upozorní na prichádzajúcu správu.

Zayn: Vyjdi pred dom. xx

Nerozmýšľam o svojom konaní a už sa ocitám na chodbe, vedúcej k dverám, pomocou ktorých vyjdem von. Presne tak, ako mi to napísal Zayn v správe.

Vietor udrie do mojich odhalených pliec a až v tomto momente si uvedomím, že som si nezobrala žiadny sveter. Chcem sa vrátiť späť do domu, no som zastavená dvoma svalnatými rukami, ktoré sa omotajú okolo môjho pása.

Vystrašene zalapám po dychu, no keď môj nos zacíti známu vôňu, upokojím sa.

,,Zayn," zaskočeným hlasom prehovorím. ,,Zľakla som sa ťa," dodám otáčajúc tvár k tej jeho.

Je ešte krajší než naposledy a úsmev spočívajúci na jeho perách dostáva moju maličkosť do rozpakov.

,,Chcel som ťa prekvapiť," nevine sa zatvári a privinie si ma do svojho náručia.

Zaskočene zamrmlem jeho meno, no on to ignoruje.

,,Chýbal som ti?" Šepká do mojich vlasov, čo spôsobí stratu môjho dychu.

,,Nevidela som ťa len pár hodín," zachichocem sa aj napriek rozpakom, do ktorých ma svojou otázkou priviedol.

,,To je predsa dostatočne dlhá doba," napomenie ma, no v jeho hlase je náznak pobavenia.

,,Chýbal," pomaly sa odo mňa odťahuje, a tým zapríčiní, že sa naše pohľady stretnú.

,,Ty si mi chýbala viac," usmeje sa a jeho ruka prechádza po mojej tvári.Dotýka sa jej len jemným pohybom, no v mojom vnútri to spôsobuje neopísateľné procesy.

,,O tom nepochybujem," nesmelo priložím moju ruku na tú jeho, na čo on slastne privrie oči.

,,Zayn, pôjdem si ešte pre sveter," oznámim mu, plánujúc prekaziť našu blízkosť.

,,Dám ti svoju mikinu," okamžite reaguje a jeho oči kmitajú po mojej tvári.

,,To nemusíš, je to len pár krokov," poukážem pohľadom na dom, stojaci za mnou, patriaci mojej rodine a v podstate aj mne.

,,Nechcem byť bez teba už ani minútu," zúfalo prehovorí, vyzliekajúc si mikinu. ,,A navyše, chcem vidieť, ako v nej budeš vyzerať," žmurkne, na čo sa moje líca okamžite sfarbia do červenej farby.

,,Dobre," zahanbene sklopím pohľad, berúc si od neho mikinu.

Je tak nevyspytateľný a vôbec sa nesnaží zakryť svoje pocity. Páči sa mi to, len nie som na niečo také zvyknutá, a to ma desí.

Pomáha mi ju prevliecť cez hlavu a jeho vôňa sa v tej chvíli stáva mojou súčasťou.

,,Je ti trošku veľká," podotkne so smiechom. ,,Ale vyzeráš v nej sexy," dodá, chytajúc ma za ruku.

Vytreštím oči nad jeho slovami, no on si to nevšíma, keďže začne spolu so mnou kráčať smerom k jeho autu.

Moja ruka sa v tej jeho doslova stráca, čo si Zayn všíma, keďže vidím na jeho perách úsmev.

,,Kam ma chceš vziať?" spýtam sa, keďže si stále nie som istá výberom oblečenia, ktoré mám na sebe.

,,Tajomstvo," zhryzne si peru, púšťajúc moju ruku, keďže sme už blízko dverí od jeho auta. Otvára mi ich a ja okamžite nasadám na sedadlo spolujazdca, voňajúce po drahej kolínskej.

Zayn nastupuje do auta pár sekúnd po mne a to zapríčiní, že jeho vôňa je ešte intenzívnejšia než predtým.

Stále sa usmieva a svoj pohľad nespúšťa z mojej tváre.

,,Si tak strašne krásna, Alina," pozorujúc moje pery hovorí, na čo sa nervózne pomrvím na sedačke.

,,Ď-a-kujem?" Koktavo prehovorím, no znie to skôr ako otázka.

Posmešne si odfrkne, štartujúc auto, ktoré začne smerovať mne neznámo kam.

Zaynova ruka zovrie tú moju, na čo prekvapene zamrkám.

Všíma si to a na jeho tvári sa mihne znepokojenie.

,,Myslel som, že ti to nebude vadiť," pohľadom naznačí naše spojené ruky, no toto spojenie preruší tým, že svoju ruku dáva preč.

Hneď reagujem a tentokrát ju chytím ja.

,,Ja som predsa nepovedala, že mi to vadí. Len ma to zaskočilo," ubezpečím ho, na čo dostanem od neho úsmev a jeho stisk na ruke zosilnie.

***
Pokračovanie nabudúce.

Korektorka:OlivaSweet



Time Out ||z.malik au✔Where stories live. Discover now