52.Chapter

1.7K 164 27
                                    

Alina

Jeho ruky kĺžu mojím telom, keď sa snažím pohybovať bokmi do rytmu hudby.

Bozkáva moju pokožku, na čo z mojich pier vyjde malý vzdych.

Vlasy odhŕňa z mojej tváre pomalým pohybom, pričom sa brušká jeho prstov dotknú mojej pokožky. Robí to naschvál, viem to podľa jeho šibalského úsmevu.

,,Zayn," šepnem, bozkávajúc jeho pery. Zovrie v dlaniach môj zadok, na čo lapám po dychu, no Zayn tento fakt ignoruje.

Odťahuje sa odo mňa vo chvíli, keď začína hrať pomalá pesnička. Opriem hlavu o jeho hruď, zatvárajúc oči popri tom, ako kolíšem svoje telo do rytmu hudby.

Užívam si nepravidelný tlkot Zaynovho srdca a jeho horúci dych, dopadajúci na moju tvár, nachádzajúcu sa tak blízko tej jeho.

,,Mám pre teba prekvapenie," šepne do mojich vlasov, keď sa moja hlava ocitá na jeho hrudi. Vnímam jeho nepravidelné dýchanie, takže viem rozoznať, že má pochybnosti o tom, o čom mi práve teraz povedal.

,,Myslela som si, že plánuješ byť hore do rána, pričom budeš mať v žilách niekoľko promile alkoholu," usmievam sa, doberajúc si ho mojimi slovami. Prevráti nado mnou oči a jeho stisk okolo môjho tela zosilnie.

,,To by som robil len v tom prípade, keby som tu bol sám," upozorňuje ma, pričom sa drzo usmieva. ,,Ale našťastie som tu s tebou, takže nič také nebudem robiť."

,,Je od teba naozaj milé, že na mňa berieš ohľad," zasmejem sa, neskrývajúc svoj ironický podtón hlasu.

,,Zlato, nechcem ti nič hovoriť, ale v podstate beriem ohľad len na seba, keďže ťa plánujem zobrať na miesto, kde nebudú ľudia a to znamená, že sa na teba nebude nikto dívať," spokojne sa tvári, ako keby mi práve povedal tú najlepšiu vec, akú som kedy mohla počuť.

Pobavene krútim hlavou nad jeho širokým úsmevom, na čo on skryje svoju tvár do môjho krku.

,,Poď," šepká, pričom ťahá moju ruku mne neznámym smerom, vyhýbame sa množstvu ľudí, do ktorých občas narazím a oni mi darujú nie najpríjemnejší pohľad.

Zarazím sa, keď Zayn otvára dvere, za ktorými sa objaví schodište, smerujúce dolu.

Pozerám sa okolo seba a robím pomalé kroky, keďže namiesto toho, aby Zayn robil kroky, otáča sa mojím smerom a usmieva sa na mňa.

,,Je polnoc, vieš o tom?" spýta sa Zayn, ako keby sa snažil zaujať všetku moju pozornosť.

,,Nie," odpoviem nezaujato a hneď v tej chvíli otvára ďalšie dvere. Nemám možnosť vidieť, čo sa za nimi nachádza, pretože Zaynova postava stojí pred tou mojou.

Daruje mi neistý pohľad pred tým, než vchádza do miestnosti. Môj zrak zaujme bazén, nachádzajúci sa uprostred miestnosti, vyžaruje z neho mierne svetlo, ktoré osvetľuje celú túto miestnosť.

,,Počuješ to?" otočí sa k mojej tvári a z jeho pier nemizne úsmev.

,,Čo?" zmätene sa naňho pozriem, keďže moje uši počujú len ticho a nič viac.

,,To ticho," zaškerí sa, pričom sa pozrie hore, naznačujúc mi, že aj napriek hlasnej hudbe, ktorá znela na druhom poschodí, je v tejto miestnosti úplné ticho.

,,Takže, čo tu plánuješ robiť?" nadvihnem obočie v otázke, robiac k nemu pár krokov. Som tak blízko jeho tela, že cítim jeho hruď oproti tej mojej, hľadí priamo do mojich očí a jeho ruka sa ocitá na mojom pravom líci.

,,Myslel som, že by sme tu mohli spať. Ako, nemyslím spať, ako, no ..bože, ako mať sex, ale,... ako spať v posteli," nervózne si kuše do pery, pričom silno tlačí očné viečka k sebe, ako keby si uvedomoval, že jeho slová nedávali tak úplne zmysel.

Time Out ||z.malik au✔Where stories live. Discover now