Alina
,,Takže, čomu vďačíme za to, že si sa rozhodla tráviť piatkový večer s nami?" Niallov hlas vyvolá moju pozornosť, no keď si uvedomím obsah jeho slov, pretočím svoje oči.
,,Zayn, príde o pätnásť minút," upozorním ho s neutrálnym výrazom na mojej tvári.
,,Ach, už som sa zľakol, že sa niečo medzi vami stalo,"doberá si ma, pričom môžem cítiť jeho pohľad, dopadajúci na moju tvár.
,,Nechaj ju na pokoji, Niall," zastane sa ma Liam, dávajúc svoju ruku okolo mojich ramien.
,,Ja jej chcem len naznačiť to, že nás zanedbáva," prehovorí a v jeho hlase môžem rozoznať hrané ublíženie.
,,Kde je Layla?" položím otázku, dúfajúc, že sa naša konverzácia bude zaoberať inou témou.
,,Pravdepodobne doma. Vieš, že ju jej rodičia neradi púšťajú do barov," Niall zúfalo vydýchne, ako keby sa bál, že dnešný večer bude tráviť bez Layly. ,,Ten rad je nekonečný," zavrčí a ja viem, že sa snaží tými slovami zakryť svoje rozrušenie.
,,Veď pred nami je len pár ľudí," Liamov nechápavý hlas ma núti usmievať sa, na čo mi on venuje jeden zo svojich spýtavých pohľadov.
,,Je len rozrušený z Laylinej neprítomnosti," šepnem blízko jeho ucha, aby ma nemal možnosť počuť Niall.
Liam pobavene pokrúti hlavou, venujúc jeden pohľad Niallovi, nervózne prekračujúcemu z jednej nohy na druhú.
,,Hej, hej, kto ti dovolil dotýkať sa mojej priateľky?" Zaynov hlas, ozývajúci sa spoza môjho chrbta, ma núti vyhľadať jeho postavu. Náš zrak sa stretne a ja vydýchnem, keď zbadám na jeho tvári pobavenie.
Liam dáva z mojich ramien ruku preč, na čo zacítim miernu zimu, dostavajúcu sa do mojej pokožky.
,,Ospravedlňujem sa," vyjde z Liamových úst pred tým, než sa Zayn objaví pri našich postavách.
Zayn nijako na jeho slová nereaguje, len ma chytí za boky, priťahujúc si moju maličkosť k tej svojej, vydýchne vzduch na moju pokožku pod krkom, na čo sa po mojom tele začnú niesť zimomriavky.
Chce ma pobozkať, no razom sa zamračí a svoj zrak, ktorý spočíval na mojich perách, premiestni do mojich očí.
,,Je ti zima?" nadvihuje obočie, začínajúc si vyzliekať svoju koženku. Chcem namietať a povedať mu, že mi nie je zima, no nestihnem zo svojich pier dostať ani jedno jediné slovo. Zayn totižto prehadzuje cez moje ramená jeho čiernu koženku.
Pousmejem sa naňho a hoc mi nie je zima, jeho bundu si nechávam kvôli tomu, že chcem cítiť jeho vôňu.
,,Hovoril som ti, že si sexy, keď nosíš moje veci?" šepká, keď sa jeho telo priblíži k tomu môjmu ešte viac.
,,Myslím, že áno, viackrát," pobavene žmúrim oči, naznačujúc mu, aby ma pobozkal.
,,Nie, pobozkaj ma ty," urazene našpúli pery, značiac mi tým, že nie je spokojný s tým, čo som povedala.
,,Dobre, dobre," jeho ruky rýchlo prejdú po mojom útlom tele, na čo vyjde z mojich pier smiech, keďže jeho dotyky ma šteklila.
Spojím naše pery, pričom sa do bozku spokojne usmejem. Zayn letmo obtiera jeho pery o tie moje, čo sa mne nepáči, a preto ho začnem bozkávať naliehavejšie.
,,Ale no tak, nie ste tu sami," z nášho bozkávania ma vyruší Louisov hlas, na čo sa od Zayna okamžite odťahujem a prekvapene zaklipkám očami.
YOU ARE READING
Time Out ||z.malik au✔
FanfictionMôžeme byť dobrí, môžeme byť zlí,no môžeme byť aj niečo medzi tým? Bol jej pozorovateľom, ktorý sa jej bál prihovoriť, pretože ešte stále nebol dostatočne dobrým človekom, bol niečo medzi tým, no jej na tom nezáležalo, a tak vznikol vzťah medzi ňo...