Alina
Spôsob toho, ako sa ma dotýka. Spôsob toho, ako sa vlečú jeho pery po mojej rozhorúčenej pokožke, ma núti vzdychať jeho meno tak nahlas, že som si viac než istá, že môj hlas musí byť počuť aj v iných miestnostiach.
Prestanem sa kontrolovať, keď začne sťahovať moje džínsy, kĺžu dole mojimi nohami, pričom sa mojej pokožky dotýkajú jeho prsty.
Úškrn, nachádzajúci sa na jeho perách, naznačuje, že si túto chvíľu viac než užíva.
Moje džínsy skončia v rohu blízko skrine plnej Zaynovho oblečenia, pozrie sa tým smerom, uisťujúc sa, že sú moje džínsy v poriadku.
Pozorujem ako si zhryzne pery, keď položí svoje veľké dlane na moje kolená, rozťahujúc mi nohy.
Pozrie sa do mojich očí, no neprestáva sa dotýkať mojej pokožky.
Pootvorím pery, keď sa jeho pery priložia na moje stehno, zanechávajú za sebou vlhkú cestičku, smerujúcu k môjmu rozkroku.
Hlasno stonám, vediac, že ho svojím činom poteším.
Usmeje sa do pokožky na mojom stehne, pričom ju jemne zhryzne.
Snažím sa upokojiť, pretože nič z toho, čo mi svojimi dotykmi spôsobuje Zayn, nepoznám.
Zatváram oči, a tým aspoň sčasti zakryjem svoje znepokojenie.
Zadržím dych, čakajúc na to, kedy zo mňa Zayn stiahne posledný kúsok oblečenia.
,,Láska?" Zayn ma núti znova otvoriť oči.
,,Nemusíš sa báť, sľubujem, že sa ti to bude páčiť," snaží sa ma upokojiť tým, že zaryje svoje čokoládové oči do tých mojich.
Prikývnem a nechávam svoje telo padnúť do vankúšov.
Zayn môj čin využíva vo svoj prospech a jeho prostredníček prechádza po celej dĺžke môjho rozkroku.
,,Z-a-," chcem povedať jeho meno, no nedokážem to, z mojich pier vychádza len vzdych.
,,Teraz pôjdu dolu, zlatko," upozorní ma pred tým, než zahákne svoje prsty za lem mojich nohavičiek. Nesťahuje ich pomaly, ako očakávam, robí presný opak.
Spokojne vydýchne, keď ma ich zbaví a ešte viac rozkračuje moje nohy, jeho dotyk je pre mňa ako neopísateľný predmet, dodávajúci mi šťastie.
Zaynove pery sa stretávajú s mojím stredom, na čo lapám po dychu, otváram dokorán ústa v snahe dostať do pľúc viac vzduchu.
Nepríčetne vzdychnem, keď začne jeho palec masírovať môj klitoris, mám pocit, že každú chvíľu omdliem, pretože nestíham vstrebávať toľkú rozkoš.
,,Šš," šepne do môjho rozkroku, na ktorý dopadá jeho dych, pomrvím sa, na čo vyjde zo Zaynových pier nesúhlasne zavrčanie.
Pevne zovrie obe moje stehná a jeho jazyk sa stretáva s mojím vchodom.
Bez toho, aby som si to uvedomila, moje ruky vyhľadajú jeho vlasy, za ktorého potiahnem, ventilujúc svoju rozkoš.
,,Bože," skríknem, keď sa Zaynov jazyk začne pohybovať v mojom vnútri.
Moja pokožka horí a všetko, čo dokážem vnímať, je to, čo mi spôsobuje Zayn.
Rozkoš, prúdiaca v mojich žilách, vytvára menšie kvapky potu na mojom čele, kĺžu po mojej tvári, no ja ich ignorujem.
Venujem sa len Zaynovým vlasom a vždy, keď sa Zayn od môjho rozkroku mierne vzdiali, potlačím jeho hlavu späť.
Jeho prsty znova nachádzajú cestu k môjmu klitorisu, po ktorom začnú prechádzať.
Prekvapene zvýsknem, keď Zaynov jazyk necítim pri mojom vchode, zamračím sa, keďže som si aj ja sama vedomá toho, že už nechýbalo veľa k môjmu vrcholu.
,,Buď trpezlivá," pokrúti nado mnou pobavene hlavou a hneď na to sa ocitá v mojom vchode jeho prst.
,,Spokojná?" drzo sa usmieva, pozerajúc na moju tvár, krútiacu sa v spokojnej grimase.
Súhlasne vydýchnem znova uvoľňujúc svoje telo.
Zayn
Sťahuje sa okolo môjho prsta a jej krik napĺňa celú miestnosť.
Slastne privieram oči, vediac, že to ja som ten, ktorý jej spôsobuje rozkoš. Vediac, že všetko toto prežíva po prvýkrát a aj napriek tomu sa oddala mne, nie inému.
Zrýchlim pohyb svojho prsta, čím ju privediem k vrcholu. Jej vzdychy sa miešajú pomedzi krik môjho mena, čo ma núti vytvárať na svojich perách úsmev.
Unavene vydychuje a každý jeden sval v jej tele sa uvoľňuje.
Postavím sa na nohy, pričom viem, že leží úplne nahá v mojej posteli. Jej oči sú zatvorené a z jej bledej pokožky sa odráža mesačné svetlo, prenikajúce spoza závesov.
Opatrne si líham vedľa jej tela, pričom moje zmysly zaregistrujú jej ťažký dych.
,,V poriadku?" spýtam sa, keďže v momente, keď sa moja ruka stretne s jej pokožkou, tak sebou trhne.
Zaborí hlavu do vankúšov, ako keby sa mi chcela vyhnúť.
,,J-a, cítim sa trápne," prizná a jej hlas sa trasie, čím ma mierne zaskočí.
,,Myslel som, že sa ti to páči. Dohodli sme sa predsa, že keď sa ti niečo nebude páčiť, tak ma zastavíš," snažím sa znieť pokojne, no všetky moje snahy padajú, keď uvidím Alininu tvár.
,,Mne sa to predsa páčilo," skrčí obočie, pričom sa jej pery ocitajú medzi jej zubami.
,,Och, ty sa cítiš trápne, lebo-,"
,,Lebo som kričala ako nepríčetná a vzdychala tvoje meno?" dopovie za mňa a konečne sa stretáva môj pohľad s tým jej.
Samoľúbo sa usmejem, priťahujúc si jej telo k tomu môjmu, rozšíria sa jej oči, no nenamieta.
,,To bolo to, čo som tak dlho túžil počuť," šepnem blízko jej vlasov, hladiac ju svojou rukou po jej krehkej tváričke, ktorej odtieň je červený.
,,Myslím, že tvoji rodičia to nechceli počuť," skriví tvár, značiac mi, že s mojimi predošlými slovami nesúhlasí.
,,Tak to počkať. Zaujímať ťa mám ja, nie moji rodičia," prejdem po jej tvári karhavým pohľadom.
,,Zayn," zúfalo si povzdychne a znova predo mnou zakrýva svoju tvár. ,,Bude to trápne, keď ich uvidím," posťažuje sa mi a jej hlas znie znepokojene.
,,Láska, pravdepodobne to ani nepočuli," snažím sa ju upokojiť tým, že začnem prechádzať po jej chrbte, je spotený, čo ma núti drzo sa usmievať.
,,Si spotená," pobavene konštatujem stále prechádzajúc prstami po jej chrbte. ,,Užila si si to, však?" doberám si ju, na čo ona pritlačí svoju tvár do mojej hrude.
,,Zayn, prosím," jej hlas sa odráža od mojej hrude, ktorá sa vďaka tomu rýchlejšie zdvíha.
,,Priznaj to a budem ticho," odpovedám jej, pričom úškrn, svietiaci na mojich perách, sa rozširuje.
,,Áno," vyjde z nej, jej hlas je tichý, no aj napriek tomu počujem slovo, ktoré som počuť chcel.
Červeň zdobí jej líca, jej vlasy rozhádzane po jej tvári vyzdvihujú jej nevinnú stránku a ja v tejto chvíli viem, že ona je to, čo som vždy chcel.
Nehovor, že ma miluješ. Vyzleč ma a napíš to na moju pokožku.
Korektorka:OlivaSweet
••bola by som rada keby ste viac komentali, postupom času komentujete menej a menej chápte, že mňa niečo stojí napísať novú časť.
YOU ARE READING
Time Out ||z.malik au✔
FanfictionMôžeme byť dobrí, môžeme byť zlí,no môžeme byť aj niečo medzi tým? Bol jej pozorovateľom, ktorý sa jej bál prihovoriť, pretože ešte stále nebol dostatočne dobrým človekom, bol niečo medzi tým, no jej na tom nezáležalo, a tak vznikol vzťah medzi ňo...